2009. június 25., csütörtök

Ugyan már, hát ez lényegtelen, rögtön hat ilyen...


Reni játszani hívott... Áruljak el magamról 6 lényegtelen dolgot...

Lényegtelen, hogy...

... süldő lánykoromban a Depeche Mode, és a The Cure együttesek nagy-nagy rajongója voltam, amiből annyi maradt mára, hogy a zenéjüket még mindig imádom és szinte csak feketében járok... (szinte), illetve, itt még el kell hogy mondjam, hogy szintén ezen időszakban szerda-csütörtök-péntek-szombat este szórakozni jártam. Szerdán a Tilos az Á-ba (Somára), csütörtökön már nem emlékszem, hogy hova, pénteken, szombaton a Tilos az Á-ba, a Blue Box-ba, a Vén Diákba, a Fekete lyukba...

... bejártam fél Európát, vagy a háromnegyedét. Egy időben évente kétszer utaztam külföldre, nyaranta a tengernél nyaraltam. Jártam már Franciaországban, Bulgáriában, Hollandiában Belgiumban, Luxemburgban, Csehszlovákiában, Jugoszláviában, voltam Romániában, Németországban, Svájcban, Spanyolországban, Ausztriában, Törökországban, Görögországban és a kedvencemben Olaszországban... Sziciliába, Rómába, Bécsbe stoppal mentem. Soha nem tenném meg mégegyszer a mai eszemmel. De akkoriban nem a mai eszem volt a fejemben.... És így remekül szórakoztam mindhárom stoppos utam alatt!:D (Le se merem még írni, de ha minden igaz, szeptemberben megyek Londonba két hétre! Hu, leírtam! Akkor biztos, hogy így lesz! :))

... van egy tetoválás a bal csuklómon, egy virág. Egy havasi gyopár szerű. Van egy másik is a lapockámon, de az már hála az égnek kopik. A havasi gyopárszerűt nem akartam, csak elkísértem Szilvit, amikor az ő tetoválását csinálták. És nem bírtam magammal...

... mindig szól valami körülöttem, viszonylag ritkán igénylem a csendet, de ha igen, akkor nagyon. Ha otthon vagyok, a tv szól, ha dolgozom a rádió, ha kocsiban vagyok, a cd... illetve, mivel folyamatos beszédkényszerem van, viszonylag keveset vagyok én magam csöndben. Ha kocsiban vagyok, egyedül, akkor általában telefonálok. Ha olyan időben vagyok kocsiban, egyedül, amikor már "késő" van, nah akkor jön az üvöltő zene és az üvöltve éneklés... Kívülről csuda vicces lehetek. (Néha lehúzott ablaknál énekelek, és már csak későn veszem észre, hogy azt mások is hallgatják...)

... a kocsiban ülve igazságosztó vagyok. Ha a helyzet úgy hozza, ordítok és mutogatok. Magdi nagyon jól szokott szórakozni, amikor telefonon beszélünk, majd én a beszélgetés közepette kikelve magamból kiosztok valakit... (Egyszer egy sültparaszt megpofozott. A mai napig nem értem, hogy miért. Egy bevásárlóközpont parkolójában odajött a kocsihoz, szidalmak közepette benyúlt az ablakon, és megpofozott. Úgy lefagytam, hogy szólni sem tudtam. Kell, hogy mondjam, hogy egy nagy fekete autóból jött a félkopasz úriember? Csinibaba barátnője addig a kocsijukban ült. Valószinűleg ez is hozzájárult ahhoz, hogy a kocsiban egy állat vagyok...

... parfümmániás vagyok. Minimum 10-12 parfümöt használok egyszerre. Mármint egyszerre ennyi van mindig otthon. Ha a mennyiség csökken, rosszul érzem magam, mert parfüm nélkül nem létezem. Jah, és mostanában smink nélkül sem. Az öt perces smink a barátom, és tényleg öt perc, és már van is arcom a tükörben és nem E.T. néz vissza rám... A táskámban parfüm és sminkszer mindig van. Nem lehet ilyen téren zavarba hozni.

Ennyi lényegtelen dolog rólam.

És hogy kiről érdekel hat lényegtelen dolog?

Wise Ladyről, Palacsintás királylányról, Chef Vikiről, Napmátkáról, Ágiról, aki főz, DebiGabit,mandy tarragont,és természetesen Beát . A többiekről is érdekelne, de szerintem Ők már megkapták...

15 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Szerinted ezek lényegtelen dolgok?!
Nem vagyok meglepve azon, amiket írtál. Lejön a blogból is:)))

szepyke írta...

:)Akkor a blogom én vagyok!:)
A múltkoriban 7 lényegest kellett írni. Azon gondolkodtam, hogy nincs olyan, ami lényegtelen lenne, de ezek vagy már a múlt dolgai, vagy semmi extrák. Vagy mégsem!:D

Brigitta írta...

Ezek felettébb lényeges dolgok,én is aszondom!:))
Nagyon jó lenne megismerni Téged,mint ahogy a többi szuper/Tied is!!/blog tulaját,mindig ez jár a fejemben. Sok aki megfogott,és érdekel, órákat szoktam olvasni.Szóval jól érzem itt magam,na!:))
És csak annyit,ha én bicajjal vagyok,az autósokat küldöm a...,ha autóval akkor a bicajosokat.És mormolom,hova is menjenek.Azért pofont még nem nyeltem,az durva lehetett,főleg egy 3ajtósszekrényhátútól!

szepyke írta...

Brigitta, én meg ha nagy ritkán gyalogosként vagyok az utcán, úgy szidom az autósokat, hogy ...
Ma is majdnem elütött egy taxis, én meg olyanokat mutogattam utána...

És nagyon örülök, hogy jól érzed magam nálad!:D

Jah, még egy kis szösszenet. A múltkoriban a Moszkva térnél mentem át a zebrán a barátnőmmel... Váltott a lámpa, én meg elindultam. Ő rántott vissza, ugyanis gyalogosként az autósok lámpáját néztem... Megszokás! :D

napmátka írta...

Hát a hét titok után engem sem leptél meg! Ugye mondtam, hogy teljesen más vagyok?:) Köszi a labdát, majd gondolkodom...

szepyke írta...

:) Igen, tudom, hogy teljesen másnak tartod magad, pedig a Te pontjaidból sok-sok rám is illet. :D

Reni írta...

Köszönöm a válaszokat, én is jól szórakoztam :)

Amúgy tényleg furcsa saját magadról lényegtelen dolgokat írni... ezek egy külső szemlélőnek pont, hogy lényegesnek tűnhetnek, hiszen újabb információkat kaphat az adott illetőről. Jelen esetben rólad :)

szepyke írta...

Igen, ez tényleg így van. Én eleve rengeteget beszélek, és mivel magamat igen-igen szeretem, magamról is elég sokat tudok beszélni. :DDD

trinity írta...

Na,mi azért hasonlítunk....:)))
Olyan fals hangom van, hogy félelmetes, de én is szoktam a kocsiban énekelni...Én is kikelek magamból nem kevésszer...
És milyen jó, hogy belejöttem évek során az 5 perces sminkbe..:)Praktikus!
Parfümök: nem jutott eszembe-pedig imádom őket!!!Igaz, most nincs 12, csak 3....
Ja, a lényeg: a férjem szerint iszonyú sokat beszélek...igaza van:)))))
Az a pofozás, az durva!!

szepyke írta...

Már feldolgoztam Trinity! Engem többet nem üt meg így senki, az biztos. Főleg nem egy ilyen senkiházi barom. :)

DebiGabi írta...

Vettem.
Gondolkozom.
Holnapra igyekszem megírni, ma este már nem fog az agyam:DDD

Palócprovence írta...

:)))

napmátka írta...

Szia! Összehoztam:
http://napmatka.blogspot.com/2009/06/egy-lenyegtelen-blogbejegyzes.html

Brigitta írta...

Jaj,azért ezzel a lámpával vigyázz!
Emlékszem,amikor én ezer évvel ezelőtt vizsgáztam a tesztkönyvben az egyik lehetőseég így hangzott:
"Az autós úgy közelítse meg a gyalogátkelőt,hogy a gyalogos megrettenjen,és elálljon az átkelési szándékától!!!":)))
Ezzel szemben,most minden rendőr azt vizslatja fényképezővel,hogy ha a gyalogos elindul,megfelelő időben megállsz -e a zebránál.(:

szepyke írta...

Napmátka, láttam és olvastam is már!

Brigitta, viszonylag ritkán közlekedek gyalog. Mondhatnám, hogy soha, de ezt ugyebár nem mondom. Úgyhogy vigyázok. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...