2009. október 31., szombat

Szeretik a blogomat!:)



A héten rengeteg üzenetet kaptam, hogy látogassak el az üzenetet küldök blogjába, mert vár rám náluk "valami"...

A "valami" egy díj, egy elismerés.

Elismerés, ami bizony jól jön, bármikor is jön, mostanában meg pláne jöhetne aztán számolatlanul!

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám, igazán kedves gesztus, és mint írtam, jó időben érkezett!

Az eltelt pár napban szinte minden olyan blog megkapta ezt a díjat, amit olvasok, és szeretek, így én most nem adom tovább.

Nem adom tovább, azaz, direktben nem adom tovább, viszont küldöm mindenkinek, aki az oldalsávban szereplő blogok között szerepel, és küldöm mindenkinek, akinek a "Rendszeres olvasó"-ja vagyok!

Köszönöm nektek, hogy vagyunk egymásnak, legyen ez még sokáig így!

Lassan karácsony, lassan "beköltözik a szeretet" az otthonokba, a blogokba, és ez akár ennek az előszele is lehet!

Bár, én nem adom tovább, felsorolnám, hogy kiktől is érkezett felém:


Köszönöm nektek!


2 megjegyzés:

Latsia írta...

Én is hoztam Neked, így a sor végén:-)

szepyke írta...

Köszönöm!:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...