2009. november 4., szerda

Ajándékot kaptam!!!!


Volt egy "játék" az általam is sűrűn látogatott Jókaja oldalon...

A szerencse, és az ügyességem, (főleg az "ügyességem") úgy hozta, hogy én (is) nyertem.

Méghozzá egy adagnyi ILYET!

Biztos, hogy van valami a levegőben, mert mostanában ez a harmadik, vagy negyedik meglepetés ajándkékom!

És, hát, kérem! Az ajándékom megérkezett! A tegnapi napon "került" hozzám!

Remek kis sütemény birtokosa lettem, bár ez a birtokviszony nem fog sokáig tartani, mert ahogy szobahőmérsékletre került, erős párolgásba kezdett...

Az ajándékot ismételten köszönöm, és már készülök a 150000-es látogatás megnyerésére is, ami ha az oldal ilyen tempóban halad, hamarosan bekövetkezik...
(Meglesz ez még bőven karácsony előtt, szerintem!)


Jókaja!!!! Nagyon szépen köszönöm!!!



10 megjegyzés:

Wise Lady írta...

Ez nem ér, én is akarok folyton ajándékot!

mandy tarragon írta...

puncsos :P

szepyke írta...

Hát, kérem, ez van!:))

És mindjárt születésnapom is lesz...

Hiába, aki rámenős, az rámenős...
A 100000. kattintás komoly munkámba került!:))))

egycsipet írta...

Mázlista! Ha megunod a sok ajándékot, nyugodtan szétoszthatod a szerencsédet! :)))

trinity írta...

:)))

jókaja írta...

Szepyke! Váljék egészségedre, megdolgoztál a szerencsédért. Nem kell kicserélni az egered gombját? ;-)

szepyke írta...

Egycsipet, és még nem is tettem be mindet, mert van még, csak titkolom!:))))


Trinity, jól látom, hogy "mosolyogsz"?:)))

Jókaja, nem, köszönöm, egérből jól el vagyok látva!:))))

Otthon kettő, munkahelyen szintén kettő... Nehogy gond legyen!:))))

Krisztina írta...

Jókkal jó dolgok történnek::))

Judith írta...

Gratulalok! :)

szepyke írta...

Köszönöm lányok!

Krisztina, ez túlzás.. Én jó? Tudod, rosszindulatú vagyok és kötekszem...Ezt írták rólam nemrég, de sebaj!:)))


És ez nem szerencse, kemény munka van benne! Konkrétan keményen ott kellett ülni a gép előtt és frissiteni... :))))))) Kemény munkának, megvan a gyümölcse!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...