2009. november 6., péntek

Jóóóóóóóóóska! Levelet hozott a poooooooosta!


Hát igen. Megint. De most fizettem érte, nem ajándékba kaptam! Jókajánál volt egy bejegyzés egy pár hete. Ezt megnézheti, aki nem olvasta ITT.

Jókaja leírta, hogy a német ebay-en keresztül vásárolt vaníliát, ráadásul botrányosan jó áron.

Mivel németből (is) igen jó vagyok, kerestem egy "partnert", aki helyettem levezényli az adás-vételt... Meg is találtam Pearlz személyében.

Hát, és igen! Itt vannak a gyönyörűséges vaníliáim!
Holnap már kocsmáznak... azaz mennek a vodkába ázni, hogy vanília kivonat legyen belőlük, ahogy Palócprovencenél láttam. ITT

27 szál kb 18-19 centisek, gyönyörű, nedves, pufók szálak... És mindez összesen 3200,- Ft-ba került...

Jah, kérem, akinek ilyen segítsége van, mint nekem Pearlz..., az bizony a szerencse gyermeke!

Tervbe vettem további dolgok átnézését, csak a némettel vannak gondjaim, mégpedig nem kicsik...

Szerintem nem meséltem még, hogy egy pár éve karácsony előtt egy-két hétig szinte minden hétvégén "átugrottunk" Ausztriába. Illetve, éveken keresztül rengetegszer voltam, ezt is el kell mondjam. Annyira nem bírom a német nyelvet, hogy mindig azt szoktam rá mondani, hogy folyamatosan "cvancognak". Tényleg! Ha az ember hallgatja őket, minden második szavuk valami ilyesmi... Nah, nem magyarázom, nem szeretem még hallgatni sem. Nekem nagyon kemény nyelv.
Fizettünk az egyik nagyobb bevásárlóközpontban a pénztárnál, majd valamiért tisztán hallottam, hogy mit mondanak nekem elköszönéskor....Évek alatt akkor először figyeltem arra, hogy mit mondanak köszönéskor... És akkor megnyílt alattam a föld... Majd elsüllyedtem. Én aki ahány országban járok, már aznap igyekszem a helyi nyelven köszöngetni, amikor megérkezek. Hát, most tényleg, hogy lehetek ennyire málé, hogy éveken keresztül teljesen hülyeséget mondtam köszönéskor, illetve, igyekeztem minél halkabban kimondani azokat a rettenet szavakat, ha lehet úgy, hogy együtt mondjam azzal, aki éppen mellettem áll, előttem halad, stb... Mindig is éreztem, hogy ez a nyelv, nem az én nyelvem. Amikor utazunk, a kocsiban azzal szórakoztatom magam, hogy hangosan felolvasom a reklámokat, a hosszabb szövegeket, mit ne mondjak, felismerhetetlen szavak születnek általában. Tehát, mivel szembesültem????

Hogy azt mondják: Grüss gott! és én mit mondtam addig??? Früss gott-ot...

Először próbálkoztam azzal, hogy biztos most hallottam rosszul, meg is kérdeztem a velem lévőt, hogy most akkor grüss, vagy früss? Kisebb mosoly érkezett felém, majd megjegyezték, hogy mindig is süket voltam, ami egyébként nem feltétlenül igaz, de ezek szerint mégis. Aztán megkérdezték, hogy a früss-nek mi az értelme szerintem??? Nem tudtam rá válaszolni, elkönyveltem ezt is úgy, mint a klinkertéglát, amit évekig glinkertéglának hívtam, pedig egy lakberendezőnek ez több, mint vér ciki...

Nah, szépen elkanyarodtam a vaníliától...

Tehát, ne féljetek az ebay-től! Ha a magyar forgalmazóknak van képe 450-500,- Ft körül adni egy szál vaníliát, akkor meg is tarthatják maguknak, mert ha jól számolom, én 119,- Ft-ért vettem darabját!!!

És jól számolom, hogy ez kevesebb, mint a negyede???

És ezen aki eladta, az még keresett, akkor rajtunk mennyit kereshetnek a csúnya, rossz forgalmazók??? Már megint hőzöngeni fogok érzem, bár, most nem teszem, mert van 27 szál gyönyörű vaníliám 3200,- Ft-ért!!!

Köszönöm Pearlz a segítséget!




31 megjegyzés:

Lucja írta...

Ez szuper, itt érzem az illatát!

Névtelen írta...

szia
tudnál egy linket betenni, hogy tudjam kitől érdemes megvenni ebay-en??
én rendszeres vásárló vagyok, bár német területről csak egyszer vettem, mert németül egy szót sem tudok.. de ebay.com és ebay.co.uk... na onnan van közel 100 visszajelzésem (vételem) már. Játékok, ruhák, wilton csövek, ételfesték sprayk, 3d autós sütiforma, és nem utolsó sorban apróbb műszaki cikkek amiket kintről veszünk (pl most van úton a hőszublimációs nyomtatómba festékanyag, ami itthon szállitva 4500 lett volna, kintről 2800 ft.)
szóval hajrá ebay!
várom a linket!! köszi
ildi

Krisztina írta...

A Culinárisban vettem 10 db-os fémdobozos vaníliarúdat 2500ft-ért.
2 hónapja.Nem mertem még külföldről rendelni:((

Reni írta...

de vicces én pont tegnap rendeltem ebay-en vaníliát, csekélyke negyven szálat :) mi már vagy 3 éve ebay-ezünk mint állat :) és az is tök vicces, hogy én is gyártom karácsonyi ajándéknak belőle a vaníliakivonatot és a vaníliáscukrot :D hiába... a gasztrotyúkoknak egy rugóra jár az agyuk :)

Reni írta...

jaa és én 7 euróért :)

szepyke írta...

Lucja, én meg itt érzem az illatát!:))))) És mesés!:)

Ildi, nem én intéztem, de rákérdezek!

Krisztina, legközelebb társulhatunk, ha gondolod!

Reni, melyik ebay-ről?
Van megbízható eladód??? Link???

:))
Kicsit sem kérek sokat, ugye???

szepyke írta...

Reni a 7 Euroban a postaköltség is benne van?

Nekem mindennel együtt volt ennyi.

Krisztina írta...

Oké benne vagyok ::)))))

Puszedli írta...

De jó! Én is szeretnék linket Renitől! :)

Chef Viki írta...

Fúúúúúúúúúú Jóska :-)) Mesebeli küldemény!

Visszazártad, vagy picit nyitvahagytad? Gyönyörűségesek!

Mesélem. Azt, hogy viszontlátásra németül, először egy német dolgozatban láttam leírva. Olvastam, olvastam, nem értettem. Megkérdeztem a tanárnőt, ez mi a fenét jelent? Ááááá, nem nézett furcsán :-DD Auffiderzén :-)))

Andi/cuki írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
szepyke írta...

Haaallllllllllóóóóóóóóóóó!

Képzeljétek, mennyire hülye vagyok!!!!

Nem 15 szál, hanem 27!!!

Nem tudom, hogy miért írtam 15-öt, már javítottam is 27-re! Így még gázabb, mert egy darab 119,- Ft-ra jön ki postaköltséggel, mindennel együtt!

Szerintem akkor csináljuk azt, hogy jelezze, aki kér, és valahogy leboltoljuk!:)))

Persze, először megkérdezem a Pearlz-t, hogy tud e benne segíteni!:)

ancsika1 írta...

Früss Gott Szepyke!
én mint potenciális segítö, eszedbe sem jutottam???? Törzsvásárló vagyok az eBaynél. ...ha gondolod!?
Tschüss!

mandy tarragon írta...

Itt is csápolok akkor :)
Egyébként meg, én vagyok az, aki elpampog pár nyelven és mindegyiket máshogy töröm :) Amerikában élő unokatesóm férje két hétig próbált rájönni, hogy angolból melyik dialektust beszélem, mert volt benne britishtől cajunig minden :D
Ennek ellenére eddig összesen 1 azaz egy ember mondta, hogy nem érti mit mondok angulul, a kéttannyelvű gimibe járt magyar szobatársam.

bodzablog írta...

Aztamindenit! Ez csodálatos! :)) Szepyke tényleg tegyél ide egy linket please, hogy körbe tudjunk nézni, honnan is rendelted. Apa is ebay-ezik, hátha meglepethetem vele magam én is :)
Köszi :)

Yasmine írta...

Én csípem a német nyelvet, nekem abszolút bejön. Igaz, már 10 éves koromtól tanultam. Egy dolog van, nem megy be a hajam alá. Az, hogy itt a szomszédban, Burgenlandban csak a tájszólásukon szólalnak meg. Odamegyek, kis tündi-bündi vagyok, mosolygok, kedves vagyok. Persze, ez természetes, én vagyok a vendég. De megszólalok az ő nyelvükön szép szabályosan, és visszavartyognak valamit tájszólásban. Mikor osztrák főnököm volt, jött egyeztetni, kutykuruttyolt itt össze vissza, a fülem kettéállt, mire megértettem, holott az irodalmi némettel nem lett volna problémám. Nem akarom elhinni, hogy nem ismerik az irodalmi német nyelvet. Hiszen iskolában is azt tanulják, úgy érettségiznek, stb. Szóval szerintem csak egy gesztus lenne úgy válaszolni, hogy én is értsem. De Bécsben már ez nem gond, csak itt a határszélen. :)

Yasmine írta...

Jajj, engem is érdekene a vanília!! :-))

szepyke írta...

Ancsika, nem akartalak most ezzel zargatni. De majd jól körbenézek és jól kikérdezlek!:)))


Mandy, akkor "összegyűjtöm" az igényeket, és shoppingolunk!:)))))

Bodza, ahogy megkapom, bemásolom!
És tényleg varázslatos. Ennyi pénzért vicc, de tényleg!

Yasmine, meséltem már, hogy álltam Londonban egy áruházban a próbafülkében, valaki bemondott valamit a hangosbemondón és azt nem tudtam kivenni, hogy angolul beszél????

Ott meg aztán amennyi nép, annyi angol...Botrány:))

Krisztina írta...

Kezecském fent integetek a vanília bulira:))))))
Írj majd a részletekért!!

mandy tarragon írta...

Szepy: OK, én egy ekkora adagra vevő vagyok, majd írj részleteket :)

szepyke írta...

Lányok, eddig hatan vagyunk!!!

Mindenkinek kb ilyen összegért kellene, kb ennyi?

Tehát, kb 3200-ért kb 27 szál?

mandy tarragon írta...

Na akkor itt vagyok megint :) Módosítnék a "rendelésen", 2x27 db-ot kérnék :)

szepyke írta...

Mandy, lesz ez még több is???
Várjunk még?:))

Hétfőn felteszek egy bejegyzést, hogy összesítsem, hogy ki akar, mennyit akar.... Addigra kéretik kitalálni a végeredményt!:))))

mandy tarragon írta...

Nekem ennyi a vége, megkérdeztem otthon a cukrászpalántákat, hogy kérnek-e ők is, így két csomag kell :)

Andi/cuki írta...

Szia!
Kitöröltem,mert olyant reklámoztam,amit megbántam...
Megérted ugye???

Puszedli írta...

Én "csak" 1-szer 27 szálat kérnék.

szepyke írta...

Mandy, ok!

Andi, persze, hogy megértem!:))

Puszedli, ok, vettem!:)

Edge írta...

Szia!

Én is a megbízható/olcsó eladó neve és nemzetisége felől érdeklődnék, ha lehet... Ha már erről a nagy mennyiségű rendelésről lemaradtam :-)

Köszi előre is!

szepyke írta...

Edge, írjál nekem mailt a szepsegtar.blog@gmail.com címre...

beHAPPY írta...

Sziasztok! Nem tudom néztétek-e az angol ebay-en de ott talán valamivel olcsóbb postaktggel együtt! http://cgi.ebay.co.uk/20-grade-AAA-ORGANIC-madagascan-vanilla-pods-beans_W0QQitemZ390144248886QQcmdZViewItemQQptZUK_Home_Garden_Food_SM?hash=item5ad668cc36

ez pl tokkal-vonóval 5,93 GBP, az meg 1897 Ft vagyis darabja 95 Ft. Postaköltséggel együtt.
Remélem segítettem :) üdv anita

szepyke írta...

BeHappy, köszönöm, hogy írtad! A miénk 5A-s volt, ha minden igaz, de erre már nem emlékszem. Megjegyzem a linket, köszönöm, hogy átküldted, mert hamarosan megint elfogy a vanília drogom...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...