2009. december 11., péntek

Le sem merem írni...



Ha valaki azt mondja nekem ezelőtt x hónappal, hogy az, hogy az ember elkezd blogot írni, ennyi minden jóval jár, akkor lehet, hogy hülyének néztem volna...
Mert ha összeszámolom, hogy milyen ajándéktengert tudhatok a magaménak, hogy mennyi kedvességet, figyelmet, szeretetet kapok a bloggal kapcsolatban, hát hihetetlen dolgok jönnének ki. Megismertem személyesen és virtuálisan is olyan embereket, akiket e nélkül a blog nélkül soha nem ismertem volna meg szerintem. Hiszek abban, hogy nincsenek véletlenek, hiszem, hogy minden azért történik, mert úgy kell lennie, ha ezt néha nem is tudjuk felfogni.
Volt egy bejegyzésem több hónapja... Nem mondom meg, hogy melyik, mert lelőnék valami olyan poént, amit még nem szeretnék...
Ezzel a bejegyzéssel kapcsolatban írt nekem valaki egy e-mailt, amiben leírta, hogy szerinte Ő tud ebben segíteni, és, ha gondolom, csak szóljak...

Most elárulom, először leesett az arcom a helyéről, hogy valaki, aki semmit nem tud rólam, felajánlja a segítségét teljesen önzetlenül, kedvességből, nah meg a megnyerő személyem miatt gondolom. (iszonyatosan öntelt szepy smile jönne, de nem találom sehol ezt a jelet, pedig tudnám használni, bizony!)

Nah, nem ragozom, mert tudnám ugyan, de akkor holnapig írnék...

Szóval, az a bizonyos valami a tegnapi napon hozzám került. És vele együtt kaptam (már megint...) ajándékot is! Hu, most hallom, ahogy többen felmordulnak... Igen. Megint ajándékot kaptam! Itt most jöjjön egy idézet Tigristől, miszerint: "Tarka-barka, nyalka-falka, bam-ba-bam-baba", mert valahogy így érzek éppen!

A képen ott a csokim, ami az ajándékozó kedvence, így gondolta, hogy nekem is ízleni fog. Szerintem fog. sőt már ízlett, múlt időben! Aztán kaptam egy olyan kávéport, amibe a lila tehénkét is belekeverték, azaz csokis, nah. Meg kaptam egy konzervnyi cukrozatlan sűrített tejet, amiből szerintem már a hétvégén készül valami, amiről többet még nem árulhatok el... Nah, és mit kaptam még???
Egy szilikonos habkanalat (vagy minek hívják)! Hát képzeljétek el, rózsaszín és sárga! És szilikonos, és recés az egyik oldala, és teljesen elolvadtam tőle! Meg az egésztől. Annyira, hogy szegény ajándékozót egy csomó ideig feltartottam és csak mondtam, és mondtam a magamét jószokásomhoz híven, Őt meg alig hagytam szóhoz jutni. De ez legalább jó ürügy, hogy legközelebb is találkozzunk... Ugye?


Köszönöm szépen!:)

12 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Hű na most irigykedem :) A macis tej a kedvencem:))
Az előbbihez akartam írni de mire visszaértem már egy másik ajándék lista várt na mindegy ide is jó
szóval már mondtam, Szepy a jó emberekkel jó dolgok történnek:)))))
és te vagy élő példa!!!!!!

Lilla írta...

"...kellemes jellemes szellemes tigris az ééééén vagyok magam...'

szepyke írta...

Krisztina, az a baj, hogy már kezdem elhinni, pedig nem hinném, hogy én ennyire jó ember lennék, az önteltségemmel, a "nekemaztánpontmindegy" hozzáállásommal, de amikor ilyeneket írsz, olyan vörös leszek, mint a stoplámpa... Elpirulok és ha szoknya lenne rajtam csavargatnám a szélét... Még jó, hogy nadrágban járok...:)))))

Köszönöm!)

Lilla, nem, nem, az ééééééééééééén vagyok magam, akkor nem lehetsz Te!:)))))

Lilla írta...

az én spanom malacka. és nem csak azért mert rózsaszín

szepyke írta...

Lilla, én szamárral is sokáig szimpatizáltam, hogy szegény mindig elhagyja a farkát, aztán szegény Mici, amikor beszorul a nyuszihoz, de malacka, az malacka, teljesen igazad van. Nem tudom, hogy hányszar láttam filmen, színházban. Az unokahúgomat cipeltem el mindig, aztán egyszer azt mondta, hogy unja.. és egyedül már ciki volt beülni a gyerekek közé...:)))))

trinity írta...

Szepyke,engem még elvihetsz!! Megnézem veled Micit!!Imádom!!
Nálunk a középső lányom a Tigris:))
Pici kora óta lekívánja a csillagot az égről és valahogy bejön neki...Erre születni kell, hidd el:)))

sedith írta...

Gratulálok az ajándékhoz! És nem mordulok fel, nem irigylem tőled! Örülök neked! Megérdemled!:)

szepyke írta...

Trinity, nem tudom, hogy játszák e még. Anno a Radnótiban ment, és szombat délelőtt néztük meg, szinte minden hónapban... A lányod sok minden miatt szerencsés, például, hogy Te vagy az édesanyja, és ilyeneket tudsz róla!:)

Sedith, köszönöm, kedves vagy!:)

Ági, aki főz írta...

Csak annyit mondok, hogy :-)))) így korán reggel. Mert ez a blogolás lényege.

szepyke írta...

Ági, igen, valami ilyesmi!:)

Gina írta...

Én nem csodálkozom.Ha ki tudnám silabizálni a boritékon a címet(vagy pesti lennék),már az én csomagomat is bontogathatnád.Az önzetlen emberek megtalálják egymást.

szepyke írta...

Gina, hát sikerült úgy megírnom, hogy olvashatatlan??? 65 borítékot, és ajánlott szelvényt írtam meg, és főleg a címzésekre figyeltem... :)))
És köszönöm!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...