2010. január 12., kedd

Egy termék, három ár... Légy résen!



Légy résen, mert centimétereken is múlhat, hogy mit és mennyiért vásárolsz meg. Mert ezen terméknek egyszerre három ára is volt. Ha a lütyő vásárló (jelen esetben én...) véletlenül nem figyel, megveheti ezen terméket közel a duplájáért, mint a legolcsóbb változata.
Pocsék a fénykép, de mondom, hogy mi van rajta.

Egy szilikon jégkockatartó. Piros. Kocka formájú mélyedésekkel. Mivel rá fogok állni a töltött sajt gyártásra, (részletesen ITT) ezért be kellett szereznem egy ilyet. Jó, nem volt muszáj, de szembe jött, olcsó is volt, bár attól függ, hogy melyik árat nézzük...
És igen, ez is valami hasonló lehet, mint amiről Jókaja is írt már, de hátha sikerül elmosni simán, és nem betenni a mosogatógépbe, és erre mindig emlékezni, és akkor egész jó áron vettem...

Mert, én 199,- Ft-ért vettem, pedig három áron volt kitéve. De furmányos voltam, résen voltam, és a legolcsóbban vettem meg. A fényképet valójában azért csináltam, mert az ilyen helyeken szokás olyat csinálni, hogy rossz árat tesznek ki a termékhez a lökött vásárló meg nem reklamál, mert nem "mászik" vissza az árcéduláért, hogy megmutassa, hogy tényleg nem annyi, hanem annyi, amit ő mond.

Ezeknek itt még a papírjuk is egyforma mégis az egyik 359,- a másik 399,- Ft. A 399,- az pont a duplája a 199,- Ft-os árának...


De miért van ez? Ez megint egy csúnya fogás a Tescotól, vagy tényleg ennyire figyelmetlenek?

A fényképek az Arénában lévő Tescoban készültek, tehát, ha valaki akar ilyen formát, ott lehet ennyiért megvásárolni. Csak ilyen volt, és csak ebben a színben.

13 megjegyzés:

jókaja írta...

Ilyenkor két lehetőség van:
- elmászni a legközelebbi vonalkód olvasós árellenőrző kütyühöz;
- nagyítót venni és a vonalkód számait (legalább az utolsó néhányat) összehasonlítani a polccímkén levő kóddal.
Hiába van három ár a polcon, ha a csomagoláson ugyanaz a vonalkód van, csak egy van a pénztárgépekben. No, az a nem mindegy, hogy ez melyik.

Chef Viki írta...

Vagy letojod a gazdaságost, és irány a Spar vagy Ispar :-)

Többféle mintájúból lehet választani, gyümölcsformák, állatformák, lágyabb is, mint a tescos, és 299 Ft/db. Fackelman gyártmány. És állat jó!

De egyre inkább rajta kell lenni a résen, úgy látom...

csongi írta...

Hihi, ezeket én is láttam, mivel múlt szombaton az Arénában jártunk :)

Wise Lady írta...

Á, ez igen, igazi gyöngyszem.
Semmit se szabad ma már venni, anélkül, hogy meg ne néznénk az árát. Ha lehet, a vonalkód leolvasóval is. Ne higgyünk annak, ami ki van írva!
A másik: mire a pénztárhoz érsz, nagyjából kalkuláld ki, mennyit fogsz fizetni.

szepyke írta...

Jókaja, ez történt, mármint egyeztettem a számokat. Mindig azt szoktam, mert a leolvasók legtöbbje nem is működik. Viszont ennél nem stimmel a vonalkód. Mármint ennél a darabnál más volt a 199 ft-os árnál a vonalkódos számsor, mint a cuccon...

Viki, Spar felé szinte soha nem járok. Tesco felé is csak igen ritkán..., de a Sparost megnézem majd!

Csongi, és vettél belőle?

Wise Lady, a múltkoriban, karácsony előtt voltam az egyik hiperben. Mindig úgy pakolok, hogy mikor blokkolnak, lássam a kijelzőn,hogy mit ír ki. De nem én rámoltam, hanem az uram. Amikor fizettem, akkor nem értettem, hogy mi a fenéért fizettem ennyit. Ahogy bogarásztam a blokkot, közben kiértünk a kocsihoz. Akkor láttam, hogy 2 db vaj helyett 22 db-ot számláztak... plusz 5000 ft-ért. Iszonyatosan kell figyelni. Én szinte minden alkalommbal "belefutok" abba, hogy valamivel átvernek. Soha nem én járok jól, mindig a cég...

Wise Lady írta...

22 db?! Nem kispályás.

trinity írta...

22 vaj??? Le vagyok döbbenve...Baromian kell figyelni...

szepyke írta...

Igen, 2 helyett, 22. Jó, lehet, hogy a hölgy csak elütötte, mert elég volt még egy 2-es ütnie, de ez nekem 5000 Ft-ba került volna, ha nem figyelek...

judit.6 írta...

Mi az auchanban szívtuk meg majdnem. cd-s rádiót vettünk még november eljén. 13ezer ft. lehúzta egyszer, aztán mégegyszer, aztán 1 minusz, aztán mégegy plussz. Ergo a végszámlán 2 cd-s rádiónk volt. Szerencsére viszonylag kultúrált összegben vásároltunk, így gyanus lett a végösszeg. ha kisebb az ár,a kkor tuti csak itthon veszem észre. (vagy itthon sem) szóval tényleg figyelni kell. :(

szepyke írta...

Judit6, tudod, hogy valójában ezért, vagyis, amikor valamit rosszul írnak ki és mást blokkolnak, mint ami ki van írva, tehát ezért be lehetne őket perelni. Ez vevőkárosítás, csak senki nem viszi a dolgot magasabb szintre, pedig, lehet, hogy ez kellene, mert míg nálunk (Magyarország) Te, meg én vagyunk a szolgáltatókért, és úgy beszélnek velünk, mint ahogy én soha nem beszéltem a kutyámmal, addig itt Londonban, ha valamit hibáznak, körbenyalnak háromszor, és még kártérítést is adnak, csak nehogy rosszhírüket vidd... Miért????
Sajnos azért, mert azt hisszük, hogy nekünk nincsenek jogaink... Pedig vannak, és élni kellene velük. Én már mindenért reklamálok. Mindenért. Meguntam. És minden telefonos ügyfélszolgálatnál bemondom a telefonba, hogy rögzítem a beszélgetést... Ha nekik van joguk, nekem is. Rögtön nem emeli meg a másik oldal a hangját!

Gyöngyi írta...

Ha több ár van feltüntetve, akkor az alacsonyabbat köteles a pénztáros alkalmazni - erre van egy előírás törvény(?). Már többször jártunk így, és eddig minden reklamációt elfogadtak a pénztárnál - csak szólni kell, és nem hagyni magunkat becsapni, megkárosítani!
Az, hogy időközben árváltozás volt, és még nem volt idejük átírni, senkit nem érdekel, kötelesek az alacsonyabb áron eladni a terméket! Legyen az bármi, tejföl vagy egy mosógép!

szepyke írta...

Gyöngyi, ez így van, csak sokan a pénztártól már nem mennek vissza reklamálni, mert nem "másznak" át az áruházon "fillérekért"... Én már forintok miatt is vártam negyed órát, csak azért, hogy az igazamat érvényesítsem. De én vagyok a ritkább, a legtöbben észre sem veszik, vagy nem foglalkoznak vele. Ez egyértélmű átverés szerintem, és az 50-50%-ra hajt, azaz vagy bejön, vagy nem... És fogadjunk, hogy többeknél bejön, azaz drágábban viszik el a cuccot...

Irén Juhász írta...

Én azt tapasztaltam, hogy az utóbbi időben megváltozhatott a RAMA margarin összetétele. Korábban amihez a receptben margarin szerepelt, azzal készítettem. Azt vettem észre, hogy a sütőpapír, melyen sülnek a sütik vastagon zsíros állag mutatkozik. Azelőtt 5-6 tepsi sütése után sem hagyott nyomot a sütemény ugyanazon a papíron. Kelt tészta sütésénél viszont szinte látni sütés közben, ahogy kifortyog a zsiradék a sütemény szélén. Ez korábban nem fordult elő. Nem tudom mi változott az összetételében, de osztrák margarint használva ez a jelenség nem volt látható. Nagyon dühítő a dolog, mert az egész sütemény állaga megváltozik, élvezeti értéke is csökken ezáltal. Nem tudom, hogy miért kell mindent megváltoztatni, ami eddig jó volt. Minden esetre levonva a következtetést, már nem használjuk. Nem tudom, hogy másnak volt-e ilyen tapasztalata, de a gyártok azt szokták mondani adott esetben, hogy nem módosítottak, és senki nem panaszkodott még.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...