2010. január 20., szerda

Gasztrobloggerek, jöttök velünk kirándulni???




Emlékeztek erre a bejegyzésemre? ITT

DebiGabival úgy gondoltuk, hogy meg kellene ejteni egy csoportos kirándulást eme helyre.
Első körben csak bloggerek jelentkezését várjuk, aztán meglátjuk, hogy hány jelentkező jön össze, és hogy lesz e lehetőség nem bloggerek számára is. Nem, nem azért zárjuk ki első körben a nem bloggereket, mert az valami külön emberfajta, hanem azért, mert korlátozott a hely befogadóképessége (20 fő), így első körben a bloggereket keressük meg ezzel a lehetőséggel.

Tudom, tudjuk, hogy számos helyről írunk, hogy az ország, világ különböző pontjáról jelentkezünk. De, minden megoldható szerintem.

A hely (Harrer Chocolat) maga, Sopronban található, tehát, ide kellene eljutnunk egy közösen megbeszélt, mindenkinek megfelelő időpontban.

DebiGabi és én is kocsival jönnénk, így mi már kényelmesen 6, kényelmetlenül 8 főt tudunk vinni. Nem Budapestről érkezőkkel találkozhatnánk ott a helyszínen is, tehát nem feltétlenül kellene velünk jönni, aki külön érkezik, vagy saját kocsival, annak is nagyon örülnénk. Mi Budapestről indulunk, aki onnan jön, vagy odáig el tud jönni, onnantól jöhet velünk.

Időpontot még nem tudok, ezt a jelentkezők igényeinek felmérése után közösen alakítanánk ki!

Költségek: a csokoládé kóstolás 1990,- Ft-ba kerül, ezen felül a benzinköltséget és az autópálya díját osztanánk szét, ez attól függ, hogy egy kocsiban hányan ülünk.


Tehát, jöttök velünk kirándulni??? Megyünk együtt "osztálykirándulásra", ahol még csokoládét is kóstolhatunk?

Várjuk a jelentkezőket! Kérem, hogy ide írjatok kommentet, ha jelentkeznétek egy e-mail címmel, én meg majd írok mindenkinek egy e-mailt erre a címre!


A költségeket (benzin, autópálya) a kocsikban ülök között elosztjuk, így fejenként a kirándulás Budapest - Sopron - Budapest, Harrer csokikóstolás kb 6000,- Ft-ra jön ki, de ezt még azért át kell számolnom!)



20 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

én mennék :) (budapestről)

L.Krisztina írta...

Én is szívesen mennék kocsival ! vinni is tudok még +3 főt!

Lukinyuszi írta...

Miért nem vagyok én soproni??? :'( Vagy legalább csóró egyetemista ne volnék.. :S
Ehh, majd talán ha Nagy leszek! :)

dortimcsi írta...

Én szívesen mennék, ha nyáron lenne... (június közepe után.... addig a brutál államvizsgák szívják el agykapacitásom....)
Pestig eljutnék vhogy, és utána szívesen becsatlakoznék vki kocsijába.

dortimcsi írta...

Jut eszembe, ha valaki a délkeleti határ környékéről menne kocsival, oda is szívesen csatlakoznék:D

Ági, aki főz írta...

Jó lenne, csak az a kérdés, hogy mikor.

Lori írta...

Én szívesen mennék, kocsival, de a férjemet nem tudom itthon hagyni - belezöldülne, ha nem csokizhatna. Vinni is tudok 3 embert, a kérdés csak az, hogy mikor.

Ms. Poppy írta...

Sopronban élek, lassan egy éve, és innét kell megtudnom, hogy létezik itt ilyen hely?
Barátom lokálpatrióta, le is csesztem, hogy nem szólt, hogy egész a közelemben van egy 'csokizó'. Azt sem tudta, miről beszélek. Ezek a férfiak...:D
Én is szívesen csatlakoznék a csokikóstoláshoz, mondjuk nekem kicsit egyszerűbb a dolog, helyben vagyok. Szervezésben is nagyon szívesen segítek.

trinity írta...

Annyira jó, hogy bár időm kevés-de időponttól függően meggondolom:)))
( most jelzem-kevés lesz az a 20 hely:DD)

csongi írta...

Mikor lenne? Mennék.

Kiskukta írta...

Én is az időpontól teszem függővé, szerintem ennyien nem tudunk egyeztetni, a fő szervezők egyezzetek meg egy időpontban utána a többiek próbálunk ahhoz igazodni, de ez csak egy javaslat...

andrea írta...

Szepyke, ez ugye egy működő bolt, ahova be lehet sétálni is?

szepyke írta...

Mandy, akkor még várunk, aztán keresünk egy dátumot!:)

Krisztina, rendben, vettem!:)

Lukinyuszi, nagyon csóró egyetemista vagy, a benzin sajnos nagyon megdrágítja a dolgot..:(

Dortimcsi, szerintem valamikor februárban-márciusban mennénk, nyáron mindenki nyaralni megy, akkor nehezebb összehozni. Egy napot nem tudsz a tanulásba beszorítani?

Ági, ahogy "összejön" a banda, megtárgyaljuk az időpontot is!

Lori, jesszusom, egyértelmű, hogy el kell hoznod, zölden nem tudsz majd mit csinálni vele, ezt nem engedhetem!:))))

Ms.Poppy, köszönöm a fejajánlást, vettem, és természetesen szólok, ha bármilyen "helyi" kérdésem lesz!:))

Trinity, kiderül! Jó lenne, ha jönnél, nagyon jó lenne!:)

Csongi, még nem tudjuk, kiderül, ahogy kiderül, hogy kb hányan mennénk.

Kiskukta, valahogy így lesz, meglátjuk, hogy kb hányan lennénk, és úgy szerveznénk meg, annak tudatában!:)

Andrea, természetesen ez egy működő hely, írtam is róla és weboldaluk is van!:)

dortimcsi írta...

Hát februárban még csak-csak..bár ott már foglalt a 26-27-ei hétvége..Szóval előtte még lehet jó...
Márciusban meg 22-e után jó...Mert vszínű hogy 19-én vagy 22-én vizsgázom... és előtte már nem akarok programot magamnak. Az a 3 hét kell ott, teljes odafigyeléssel:)

Névtelen írta...

Ha belefér, ne hagyjátok ki a csoki- soproni vörösbor kóstolót együtt.

Felhőlány írta...

Picit lemaradtam, de természetesen az én praclim is a magasban van! :)) És autóval is nagyon szívesen megyek, úgyhogy újabb + 3 hely kiadó! :))))

szepyke írta...

Névtelen, azt hogy? Van egy hely, ahol lehet ilyet, vagy üljünk be egy borozóba és együnk a vörösbor mellé csokit?:)

Felhőlány, vettem!:)

Lori írta...

Akkor én mennék, biztosan. És mondom, nálam van hely és Dunakesziről mennénk. Vörösbor és csoki rulez!!!!!! :o)

Ágianyu írta...

Mi valamikor tavasszal készülünk Sopronba meglátogatni a barátainkat. Ha majd meg lesz az időpont, akkor megirnád nekem is, hátha tudom ahhoz igazítani a mi programunkat. Köszi.

szepyke írta...

Lori, Ágianyu, ahogy többet tudok, jelentkezem!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...