2010. január 4., hétfő

Mert megérdemlem...




Tudom, hogy már mutattam az idei, bocsánat a tavalyi (2009-es) fánkat, de nem bírok betelni vele, illetve ez a poszt kimondottan megkívánja a Karácsonyfa jelenlétét. Mégpedig azért, mert megmutatom, hogy milyen "gasztroajándékokat" hozott nekem a Jézuska.

Nagyon jó gyerek lehettem, mert bár mindenkinek elmondtam, hogy idén szerény Jézuskával számoljanak, és szóljanak a sajátjuknak is, hogy csak semmi túlzás, maradjunk a földön, mégis számtalan, ráadásul hasznosabbnál hasznosabb dolgot kaptam.

Apukámék például ezzel a könyvvel (is) megleptek. Soha nem hallottam még róla, de belelapozva szerelem volt első látásra. Ennek a sorozatnak három része jelent meg. Már megrendeltem, sőt meg is kaptam egy másikat is, a harmadikat csak azért nem tudhatom a magaménak, mert a megrendelést még nem igazolták vissza, így még ki sem szállították... De ami késik, az remélem, nem ez lesz, mert a héten le kellene zongoráznom az ügyletet...
Ez a könyv gyönyörű képekkel teli, számomra is elfogadható, elkészíthető receptekkel van teli. Hülyén hangzik, de már az első éjszakát is együtt töltöttük, mondhatnám, együtt aludtunk el, azóta is az éjjeli szekrényen lakik! Imádom!



És kérem itt az egyveleg. Van benne hatalmas üvegtál, terítő, ami pont az a szín, amit szeretek, kés élező, egy apró reszelő, könyvek, keverőkanál szilikonból (elég nagyképű leszek, ha azt írom a kedvenc angol darabom???) és két igen fontos formájú kiszúróforma.
És ezek csak a gasztro vonatkozásúak, bizony ám! És kaptam még valamit, ami nincs a képeken, Vízvári Mariska Szakácskönyvét 1957-es kiadásban.


Már próbáltam velük tésztát szaggatni, hááááááááát, érdekesek lettek. A halálfejnek mindig leszakad valamije, a nyuszinak meg nagy bufla feje lesz, és nem látszik a szeme. Apukám azt mondaná rá, hogy érdekes... Angol összekötőtől származó két távirányítót már mutattam, ha valaki nem látta volna, mindenképpen érdemes megnézni... ITT




Kaptam egy olyan kosarat, ami összecsukható, tehát kis helyen elfér és még hűtőtáskaként is üzemel!



Ez itt kérem egy olyan "szerkezet", amiről Jókajanál olvastam. ITT Mivel, nekem minden kell, ami másnak is van, az meg, amiről más (akinek adok a véleményére) elismerően nyilatkozik, nah, az pláne kell. Ez egy olyan valami, ami fényképezésben fog segíteni. Amikor Jókajánál megláttam, felnyomultam az angol ebay-re, majd kiválasztottam a szerintem legolcsóbbat, majd megírtam az "angol összekötőmnek", hogy szerelkezzen fel egy ilyennel. Persze kaptam egy-két kérdést, hogy ez meg mi? És minek? Meg egyáltalán. Aztán eljátszotta a "hattyúhalálát hétfelvonásban", hogy nem ért addig oda, amíg kellett volna, és majd legközelebb... Erre nem a fa alatt találtam???


Emberek, írjatok gasztroblogot, hogy mostantól mindenki olyan ajándékokkal (is) meglephessen benneteket, amiket valójában szeretnétek! Nekem eddig remekül működik a dolog!:))

20 megjegyzés:

Gina írta...

Használd egészséggel Szepyke!
Gondolod,ha blogot nyitnék,akkor kaphatnék egy kihúzhatós dobozformát?:))
A címmel egyetértek!

szepyke írta...

Gina!Szerintem mindenképpen kapnál!:)
Gyerünk, gyerünk%
Jah és mi az a kihúzhatós dobozforma?

Juhász Andrea írta...

Tök jó ajándékokat kaptál :D kifejezetten a halálfejes kiszúróforma visz mindent :O

Ági, aki főz írta...

Húha, ezek tényleg szuperek!

egycsipet írta...

Hehe, lemaradtam a távkapcsolókról, most azon röhögök, pedig tényleg jókat kaptál! :)))

Andi írta...

Meg bizony!!!!Szép ajándékok.:-)

Gina írta...

Kihúzhatós univerzális kenyérsütő forma (a kép Limaránál látható).

Chef Viki írta...

A kiszúróformák halálosak... Azta, milyen jól ki lehet őket dekorálni :-DDD

Olyan fotósátor nekem is keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell!!!

Randa irigy CV :-)))

csongi írta...

Nagyon szép ajándékok! Jó kislány lehettél! :)

L.Krisztina írta...

Klasz ajándékok:)))
Az évszakok konyháját én is imádom !!!
A süti formák halálosak:))
Már tervezheted az idei Halloweent:))
meg Húsvétot:))izgatottan várom:)))

Thrini írta...

Szepyke! Akár nekem is hozhatta volna a Jézuska ezeket az ajándékokat, mindnek örültem volna!!!!!!
A recepteket várom! A box-ról számolja be légyszi! Tök jó!

Puszedli írta...

Ettől a fotós doboztól most hanyatt vágtam magam.. Mik vannak! :)

dortimcsi írta...

Jó kis ajándékok:D az a fotós doboz nekem is a kívánságlistámon van...
Bár azt hiszem én se panaszkodhatom a Jézuskára:D

Andi/cuki írta...

Szuper!Nagyon jó minden!:-))Bíztos nagyon jó voltál, s kedves, s aranyos.Ezt én is mindet szeretném,meg azt a formát is, a dobozost.Meg a Mohánál látott keretes krémeshez való formát is.Most írok a Jézuskának,hátha még addig hoz,ha nagyon jó leszek:-))))A halálfejest remélem hamar használod!:-))

KataKonyha írta...

Én is a fotós dobozra hajtanék, pont ma mérgeltem fel magamat, majd holnapra tán lesz eredménye a blogomon is (ha nem törlöm le mérgemben addig az összes fényképemet...)

szepyke írta...

Juhász Andrea, igen, szerintem is így van!:)

Ági, távkapcsolókat is láttad? Nah, az külön csúcs!:)

Egycsipet, én is hangosan röhögtem rajtuk!:)

Andi, én is így érzem!:)))

Gina, jah! Akkor már tudom, hogy mi az. Nekem van olyan formám, ami csak egy keret, de kihúzható. Lidl-ben vettem 799,-ért, az nem jó? Mondjuk, nem biztos, hogy még van olyan...

Viki, hozzak Londonból?

Csongi, igen, szerintem is így van!:)

Krisztina, nem is gondoltam, hogy könyvtől így beájulhatok. Már nem gondoltam, mert annyi csalódás ért már szakácskönyvekkel kapcsolatban.

Thrini, csináljak róla egy posztot?

Puszedli, nah, igen.. Mindezt Jókajának köszönhetem, ha nála nem látom, szerinted hozzám mikor jut el?:)

Dortimcsi, nem olyan drága dolog az!

Andi, már használtam a halálfejest, de felismerhetetlen lett a tészta.:)

KataKonyha, ne mérgelődj, mi a baj?

starfokker írta...

én is ilyen üvegtálat (is) kaptam!:)

Delish írta...

Szuper jokat kaptal :)

trinity írta...

Tök jó ajándékok!!! Leginkább a doboz csábít!! Ilyen nekem is kell:)))

szepyke írta...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...