2010. január 20., szerda

Mit rejt a táskád - játék!




DebiGabitól és Mandytől érkezett felém a játék, ami csak egy listát kellene, hogy tartalmazzon, de azért fényképpel is alátámasztom a dolgot...

Tehát, mit rejt a táskám jelen pillanatban?

Hmmm, nem is tudom, hogy akarok e szembesülni vele, hogy milyen mennyiségű felesleges dolgot cipelek magammal. Illetve, igen, nem is én cipelem, hanem az autó, de addig és onnan mindenképpen én, és az a gáz, hogy ha gyalog járnék, még több motyó lenne nálam... Jókat derülök, amikor valahova leteszem, majd aki meg akarja emelni valamiért, azt szó szerint "visszarántja", mert átlagban minimum 4-5 kiló...

Tehát, mi is van benne:

  • 2009-es naptáram (mert még kellhet)
  • 2010-es naptáram (ez meg már kell)
  • a palmtopom, de az hol van a képről???
  • papírok tömege (benne a gáz, a villany, és a vízművek számlái, mert egyeztetnem kell velük)
  • kinyomtatott receptek nejlonban (kb 30 oldal, nah jah...)
  • a lakáskulcsom
  • a kapunyitó minden tartozékával
  • a munkahelyemhez tartozó kulcsok
  • a kocsi kulcsai
  • a pénztárcám minden tartozékával (ez maga kb 1 kilós)
  • 1 db Melódia csoki
  • 1 db Londonból hozott életmentő kókuszos szelet (majd később mutatom!)
  • a kocsiba való rádió előlapjának doboza, abban egy pendrive (2 GB) a zenéimmel (az előlap a kocsiban)
  • a pendrive a Londoni képekkel (16 GB)
  • 1 db karácsonyi puding (Londonból a Marks and Spencerből hoztam, muszáj, hogy nálam legyen...:D)
  • 1 db szempillagöndörítő
  • 1 db púder
  • 1 db "pirosító, ami inkább barnító"
  • 1 db púderecset
  • 1 db kézkrém
  • 4 db krémminta (hátha kell, nah)
  • 1 db zsinór amivel a képeket a telefonomról le tudom tölteni
  • 1 doboz zöldtea kapszula (már nem az van benne, ami rajta, de ami benne van, az is zöldtea kapszula)
  • három féle gyógyszer a fejfájásomra
  • 1 db összecipzározható szatyor
  • 1 db nesszeszer, ami tartalmaz: különféle nagyon fontos női cuccokat, illetve két darab szemöldökcsipeszt, egy kis tükröt három szempillaspirált, egy fekete szemceruzát
  • 1 db piros bohócorr, szivacsos, a képen nem látszik (nem tudom, hogy hogy került bele, tényleg nem!)
  • 1 db toll (soha nem találom meg)
  • 1 db 10-es kulcs, mert az előző kocsihoz kellett, ezért nálam van mindig. (kb 6 éve járok a jelenlegi kocsimmal...
  • 2 db mobil, ezek nem látszanak, mert az egyikkel fényképeztem, a másikat meg nem tudom, hogy hova tettem, de mindjárt felhívom magamat rajta...


Hát, ennyi. El kell, hogy mondjam, hogy még szokott tartalmazni a táskám sálakat, kendőket, ha lehet minimum két, de inkább három színben, mert mivel feketében járok egy szép kendő mindig jól jöhet! Illetve szokott még lenni nálam mindenféle katalógus, újság, egy zacskónyi nescafé, nehogy valahol bealudjak, és sokkal több csoki, mert az egyik fontosnak mindig van nálam csokija, most nincs, de ez csak azért lehet, mert most jöttem haza és még nem töltöttem mindent vissza...

Hát, ennyi. Jah, és én váltogatom a táskáimat. Kb 30 db táskám van, szétszórva a lakásban. Van piros, sárga, zöld, barna, lila, fehér, színes, farmer, lakk, műbőr, horgolt, varrt, szóval, mindenféle. És ezek csak a táskák, még egy csomó hátizsákom is van.
Jó, bevallom, imádom a táskákat, nah. Ez van.



A játékot tovább is adnám, de mivel kicsit kimaradtam most az olvasásból, nem tudom, hogy kinél járt, kinél nem. Ha valaki szeretne játszani, írjon, meghívom rá!:)


15 megjegyzés:

DebiGabi írta...

:)))))
Én nem mertem lefényképezni...

mandy tarragon írta...

gyors voltál :)

Lilla írta...

hihi... ehhez képest az enyém még akkor is üres, amikor hozzám képest tele van... :-)

Andi írta...

Azta, és ebben a kis táskában ez mind ott van????

Juhász Andrea írta...

Ehhez tényleg izmosnak kell lenni :O

szepyke írta...

Gabi, nekem is át kellett rendeznem vagy ötször, hogy ne legyen nagyon megkökkentő...

Mandy, igen!:)

Lilla, és ez még semmi... Ez az alap!:)

Andi, igen, és még van hely benne!:)

Juhász Andrea, én már észre sem veszem, de valószinűleg ezért tudtam egy mozdulattal megemelni a 25 kilós bőröndömet...:))))

Lukinyuszi írta...

Ha mindenből csak egy lenne nálad - amiből hármat vagy négyet cipelsz - máris egy kilóval soványabb lenne a pakk :P
:D

Egyébként szerintem semmi felesleges nincs benne :) Na jó, a villáskulcs talán. De szívem csücskei a villáskulcsok♥, ezért ezt én piros ponttal könyvelem el ;)

Ja és a táskamániádban is osztozom! ;)

trinity írta...

Fényképet én sem vállalok:DDD

harmony írta...

hihető.....

szepyke írta...

Lukinyuszi, csak nem Te is villáskulcsot ordasz magadnál? :)))

Trinity, tudod meddig pakoltam, hogy csak ennyi látszódjon?:)))

Raindrop írta...

... a pénztárcám minden tartozékával (ez maga kb 1 kilós)

Hát kérem, akinek kilószámra állnak a pénzek a buxájában... :DD

szepyke írta...

Raindrop, nem nagyon hordok készpénzt. Maximum 5000 ft-ért van nálam. Mindent kártyával fizetek. Nincsenek csekkeim, mert azokat is átutalással intézem. A pénztárcámban kb három hónapra visszamenőleg megvan általában minden blokkom, benne van a kocsi papírjai, az összes kártyám, értsd pontgyűjtő, számlákhoz kártya. Mindig próbálom, kipakolni, de visszanő...:)))

Csibe írta...

Nálam is van bőven cucc, de eeeez :) és naná, hogy bevállaltad a képet!

szepyke írta...

Csibe, mindig nagy táskám van. Az a baj, hogy egy kicsibe nem férnek el a cuccaim, és egy nejlont nem akarok cipelni, inkább nagy táska, viszont azt meg addig pakolom, míg fér bele motyó...:)

citromfű írta...

Ez igen!
Nekem izomlázam lenne ennyi cumótól:) És még a buszra sem férnék fel:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...