2010. január 28., csütörtök

Most mutasd meg! Felhívás játékra/keringőre!



Valamikor a napokban láttam Jókajánál ITT, hogy hogy is néz ki a reggeli "berúgó" itala, azaz, amitől beindul a rendszer, felébred a blogger...

Eszembe jutott, hogy elindítok egy "játékot" Most mutasd meg! címmel, és arra kérem a bloggereket, mutassák be, mitől döglik a légy, jah, nem, nem azt, hanem azt, hogy mitől ébrednek fel reggel, mi kell hozzá, hogy teljesen éber állapotba kerüljenek...

Én kezdem a sort, (egészen pontosan Jókaja kezdte a sort...) és megmutatom az én reggeli ébresztőmet.

Ez egy fél literes bögre. Kb 6 darab van belőle. Van fehér, van átlátszó és van ez a fajta. Mindegyik egyforma nagy, és azért van ennyi, hogy nehogy hírtelen bögre nélkül maradjak...

Ebben kb 4 deci hideg tej kap helyet és egy normál adag friss feketekávé, vagy Nescafé. Ha jó időt "futok", akkor egy óra alatt megiszom, de van, hogy két, három óra alatt fogy el teljesen... Tulajdonképpen ez a reggelim és a tízóraim, mert délelőtt nem "eszem" mást... Tudom, ez így nagyon helytelen, de ez van...

Tehát, én így, egy ilyennel "indulok" reggel. Ennek hiányában "egyiránybanézek" és mint kérdésre, mint köszönésre nehezen reagálok... Nehezen, vagy egyáltalán nem...

Mivel nem akarok senkit "rákényszeríteni" a válaszra, kérem, hogy aki megmutatná, a reggeli "önindítóját", az jelentkezzen, illetve "posztolja" azt...




31 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Akkor reggel megpróbálok fotózni, na de kávé nélkül ? nem tudom hogy fog sikerülni:)

Raindrop írta...

Én is megmutatom valamelyik reggel, amikor nem lesz sietős! :)

Araniel írta...

Hát én ebben nem tudok résztvenni, mert nem iszok se kávét, se tejeskávét se capuccinót se semmi ilyesmit^^

mandy tarragon írta...

Én is megmutatom szívesen, nem kizárt, hogy még a héten :)

DebiGabi írta...

Egy viszonylag "normális" reggelen megpróbálom lefotózni az első adag kávémat én is, bár a fókuszálással lesznek gondok:)))))

Chef Viki írta...

:-DDDD

Tegnap reggel 6.50-kor felrobbant a kávéfőzőm... A konyha tele üvegtörmelékkel, zaccal és forró kávéval.

Nevezhetek-e vele? Kávé nélkül az égben volt a vérnyomásom és azonnal felébredtem!

Természetesen dokumentáltam :-DDD

Wise Lady írta...

Nem semmi! Ennyi tej bőven elég reggelinek, ne bánd.

szepyke írta...

Krisztina, tudod, hogy én mennyit szenvedtem vele?? És milyen rossz kép lett... Hiába, még félig aludtam...:)))

Raindrop, köszönöm, várom!:))

Araniel, és teát?

Mandy, a héten még három reggelt jelent ám!:)))

DebiGabi, egy viszonylag normális reggelen??? Nekem soha nincs viszonylag normális reggelem, csak a bögre kávém után...:)

Viki, ezzel mindenképpen indulj!:))) Jesszusom, de miért robbant fel?

Wise Lady, sőt, még sok is, mert a tej, azt mondják nem is egészséges...

Wise Lady írta...

Emlékeztem, hogy egyszer már lefotóztam a kávémat, és meg is találtam. Holnap posztolom.

trinity írta...

Na, akkor hasonlítunk:))) Zabpehely és 2 tejeskávé ellenére kb. 2 órán át csak nézek ki a fejemből:DD Ellenben most elememben vagyok:DD

csongi írta...

Én is megmutatom, de majd holnap, mert 3 gyerkőc suliba-oviba indítása közben nincs időm fotózni.

mandy tarragon írta...

szepyke: hohóó, a hétvége az más :)

timus írta...

Sajnos a fix 8 óra munkakezdés nem teszi lehetővé a kényelmes bambulást, de azért majd fényképezek... lassan egyenesbe jövök, összeszedem magam, törlesztem az elmaradásaim és újrakezdem a blogolást is. :) Tetszik az ötleted!

szepyke írta...

Wise Lady, OK!:)

Trinity, nekem is az lenne az ideális, ha 9-kor ébrednék, nekem valahogy a reggel 7 az durva, ha még korábban kell, nah, az nagyon durva...

Csongi, pedig az is érdekes kép lenne, ahogy a hátadon pörögsz a kávéval, meg a gyerekekkel!:))

Mandy, értettem!:)))

Timus, örülök, hogy tetszik, és várjuk a posztot!:)

csongi írta...

Imádom a humorodat! :D

Araniel írta...

Teát? De azt igen, csak nem reggel. Nekem semmi ilyesmire nincs időm, max pár korty gyümilevet iszok^^ Viszont a tejes teára nagyon rászoktam mostanában :)

B. írta...

De jó ötlet, ha nem gond és még beleférek én is lefényképezem és bemutatom,
Viszont nem egy nagy "was ist das" lesz, mert gyors kortyoló típus vagyok :)

Juhász Andrea írta...

Én is kedvet kaptam, ha gondolod postolom is egyik reggel.. :)

szepyke írta...

Csongi, akkor jó, mert nem akartalak megbántani!:)

Araniel, nem volt kikötés a kávé...:)

B, hogy lenne gond? Nah, hol az a pohár???

Juhász Andrea, várom!:)

B. írta...

Feltettem :)

www.kiskonyham.blogspot.com

Sziranszki írta...

Én is írtam róla!

csongi írta...

Bejegyzés elkészítve! :)

Szamóca írta...

Szepyke, én is szívesen megmutatom. :-)
Bár nem teázom, kávézom reggelente, de azért lehet?

Zsuzsa írta...

Ha lehet holnap, én is megmutatom, hogy mivel indulok...

szepyke írta...

Lányok, köszönöm, és ne kérdezzétek, hogy lehet e, miért nem lehetne?
Ez egy játék! Ha reggel nem kávézol, de iszol egy pohár narancslevet, azt is tessék posztolni!:)))

Szamóca írta...

Igenis, értettem! :-)
Reggel posztolva lesz!

Zsuzsa írta...

bejegyezve!

szepyke írta...

Szamóca, Zsuzsa, Köszönöm!:)

Pilchard írta...

Szepyke!Én is megmutattam!

Andi/cuki írta...

Megmutatom én is a kávém,ha lesz időm fényképezniés nem lesz még sötét!:-))

szepyke írta...

Pilchard, Andi, köszönöm!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...