2010. július 1., csütörtök

Megjelent a Kifőztük 5. száma!


Rengeteg munka, négy dolgos hét... Sok izgalom, rengeteg röhögés, "szerkesztőségi" beszélgetések sora... 
Napi kb 100 e-mail, egyeztetés, korrektúra, és... és egy gyönyörű újság, ami már több, mint 50 receptet tartalmaz. (Sőt... valójában 60 fölött van a receptek, ötletek száma benne!)

A Kifőztük 5. száma már letölthető a www.kifoztuk.hu oldalról.

Természetesen ingyenesen, mint mindig.

És, hogy kik azok, a "Kifőztükösök"?

Ime, Ők azok:

Edith – Erdélyből                                   
Latsia – Ciprusról                                      

Magyarországról:

Benzsi                                                     
egycsipet                                                
Jókaja                                                      
Kata                                                        
Kiskukta                                                  
Moha  
és én...



És meg kell említenem öcsit is... aki a Kifőztük oldalt kezeli, és teszi ezt nagy, nagy türelemmel ... :)

És ami még fontos, lassan elérjük a 4500 regisztrált olvasót...

Köszönjük!

8 megjegyzés:

Felhőlány írta...

Gratulálok! Elképesztő módon pörögtök, és elképesztő iramot diktáltok! :)
Mikor lesz annyi időm, hogy ezt a sok finomságot elkészítsem?! :)))

Anikó írta...

Gratulálok én is, minden szám egyre jobb, szerintem :-)))))

araniel írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Tegnap már le is töltöttem, és átpörgettem. Ismét szupi recepteket kaptunk :)

Bianka írta...

Nagyon jó lett, találtam is benne sok hasznos dolgot

mandy tarragon írta...

Jó lett, ismét :)

Gyöngyi írta...

Ügyesek vagytok, le a kalappal, gratulálok:)

Andi/cuki írta...

Gratulálok ennyi olvasóhoz, s persze a legújabb számhoz!:-))

szepyke írta...

Felhőlány, nekem mikor lesz annyi időm, hogy megint blogokat olvasgatok...:)

Anikó, nagyon köszönjük!:)))

Araniel, köszönjük szépen!:)

Bianka, majd mesélj!:)

Mandy, köszönjüüük!:)))

Gyöngyi, köszönjük, igyekszünk!:)))


Andi/cuki köszönjük szépen!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...