2010. augusztus 24., kedd

Boldog születésnapot Mama!


Ma 92 éves a nagymamám! A tavalyi születésnapjáról írtam ITT. Ezeket a képeket egy pár órája készítettem róla. Ő azt mondja, hogy már 93 éves... Pedig még csak egy pár órája töltötte be a kilencvenkettőt. Tavaly óta szinte semmit sem öregedett. 


Hála az égnek, a torta sokkal szebb volt, mint a tavalyi... és nagyon finomra sikeredett. A mama is egészen ügyesen pózolt a képeken és a korához képest nagyon jól van. Bár elmondta, hogy mennyire rosszul lát, de én meg elmondtam neki, hogy két napja csőlátásom van, úgy fáj a fejem az időváltozástól, pedig jóval fiatalabb vagyok nála... Ez meggyőző volt, mert utána sokkal jobban vigyorgott a képeken. 

A jó Isten éltessen erőben, egészségben, békességben, boldogságban drága Kicsimama!

38 megjegyzés:

Chef Viki írta...

A jó isten tartsa meg még sokáig egészségben!!!

Sok-sok boldog születésnapot kívánok :-)

92 év... Érdemes volna jegyezgetni a visszaemlékezéseit!

Nea írta...

Isten éltesse még nagyon sokáig a drága Mamát! A képeken nagyon fiatalos, hihetetlen, hogy ennyi idős. Jó egészséget kívánok neki!

Thrini írta...

Milyen jó neked Szepyke, hogy él a nagymamád, és milyen jó a mamának, hogy van egy ilyen unokája, mint Te. Kívánom, hogy minnél több szülinapot tudjatok együtt ünnepelni!!!

ildikebak írta...

Isten éltessé meg sokáig erőben és egészségben! csodálatos és szép kör :-) Csodálatos érzés hogy még él a Nagymamád :-) Kívánom hogy meg sok születés napot töltsetek meg együtt :-)
Pusza Ildi :-)

L.Krisztina írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok nagymamádnak !!!

jókaja írta...

Nagy dolog, ha még velünk lehetnek! Adjon az Isten jó egészséget Neki, hogy élvezhesse, hogy szeretitek.

Hugi írta...

Boldog Szülinapot a Nagyidnak!
Nagyon szép mosolya van!!!
remélem még jó ideig láthatjuk a szülinapján! Persze azt is, hogy ezt egészségben teheti! :))))

Puszedli írta...

Ilyen drága nagymamát már régen nem láttam. Olyan tipikus, mesébe illő.. Isten éltesse! :)

Kata írta...

Boldog születésnapot és nagyon jó egészséget kívánok a drága Nagymamádnak!!!

mariam írta...

Isten éltesse jó egészségben sokáig a Mamát! :-)

szannalina írta...

Isten áldása további életére!:)
Tényleg szép lett a torta!

ekszerlada írta...

Én is Kívánok Nagyon Boldog Szülinapot Nagyikádnak,minden jóban!!!
Nagyon aranyos és teljesen olyan,mint az én apai Nagyikám volt.Ő is ugyan így gondoskodott a családjáról,unokákról:))
Sajnos Ő már nem él,de az emléke gyönyörű!!

Maryenne írta...

Isten éltesse még sokáig Mamikádat!
Nagy kincs ez Szepyke, hogy süthettél neki tortát!

Judith írta...

Isten eltesse a Nagyidat meg sokaig jo eroben, egeszsegben!

araniel írta...

Isten éltesse a nagymamádat! Nagyon szerencsés vagy.

gesztenye írta...

Szepyke!

Nagyon sok boldog születésnapot kívánok a nagymamádnak, erőben, egészségben.

Kata írta...

Isten éltesse, jó egészségben! de jó neked...:)

Anazar írta...

Isten éltesse, és még a 102.-en is ilyen aranyosan mosolyogjon!

Gál Edith írta...

Én is nagyon boldog születésnapot kivánok Nagymamádnak! És még sokáig lehessetek EGYÜTT, szeretetben, békességben, boldogságban!

Sziranszki írta...

Olyan helyes a Mamád! Boldog Születésnapot Neki!!

Ami írta...

Milyen drága mamád van, úgy megölelném! Boldog szülinapot neki, tartsa meg az Isten jó egészségben!
Torta is szép. :)

csongi írta...

Boldog születésnapot a Nagymamádnak!

mmama írta...

Isten éltesse a Nagymamádat !

DebiGabi írta...

Nagyon-nagyon boldog születésnapot a Nagymamádnak!!!

Csibe írta...

Isten éltesse a Nagymamádat! Erőt, egészséget! Annyira aranyos!

Juhász Andrea írta...

Nagyon Boldog születésnapot a nagymamádnak! :)Legyen még nagyon sok boldog éve.

családi tűzhely írta...

Isten éltesse még nagyon sokáig a Mamát!
Az én Mamikám sajnos már nincs velünk.

Ildinyó írta...

Isten éltesse a Mamát!!! :) Drága! :) 1 évvel fiatalabb, mint az én Mamám! :)))

nemisbeka írta...

Gratulálok, nagyon csinos nagymamád van, és jó egészséget kívánok neki!

nbk

szemirámisz írta...

Szepyke, Isten éltesse a nagymamádat még sokáig, erőben, egészségben!!!

Mondd meg neki, hogy nagyon fiatalos a kinézete, az utolsó képen egész huncut, mosolygó szemei vannak! :))

Andi/cuki írta...

Nagyon aranyos a mamád, Isten éltesse sokáig, egészségben, boldogságban!:-))

Belly írta...

Gratulálok a nagymamádnak,szép kor!

{amúgy én is mindig azt mondom a szülinaponmon,hogy pl.nem 30 hanem 31,mert a születésem órája az akkor múlt el,pont.Utána már öregebb vagyok.Sajnos :-D}

Bianka írta...

Isten éltesse még jó sokáig. Gyönyörű kor

Muffin...♥ írta...

Istenem 92 éves, de szép kort élt meg...kívánom, hogy a jó Isten még sokáig erőben, egészségben tartsa köztetek!!!

Mamika Boldog Szülinapot!

Loihi írta...

Isten éltesse sokáig!(Az enyém is mindig 1 évvel többnek mondja magát és látszólag fenemód büszke rá. :) )

szepyke írta...

Nagyon köszönöm a nevében is, nagyon kedvesek vagytok!:))

mezeiorsi írta...

Igen, mennyire fontos az idő számukra. Az én nagypapám az esküvönk előtti nap töltötte a 95.-et. Az esküvön valaki kérdezte hogy hány éves mondta hogy 96. Én azt hittem hogy eltévesztette és kijavítottam 95re. Erre ő leszúrt hogy azt már betöltötte, ugyhogy már a 96.ban van :)
Isten éltesse egészségben a mamidat!
Orsi

Daisy írta...

Amikor az én 91 éves Nagypapám panaszkodott, hogy itt fáj, meg ott fáj, én azt mondtam neki, hogy ,örüljön, mert nekem biztos nem fog fájni semmim, mert el sem jutok idáig.
91 évesen bordatörése lett, mert megszédült és elesett, de szépen felgyógyult. Olyan életerő volt benne, hogy írigyelni kellett.
A Nagymamád is olyan csillogó szemmel néz, hogy látszik, szeretik és Ő is szeret.
Jó egészséget kívánok neki és sok boldogságot veletek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...