2011. január 11., kedd

szepy vagyok és dicsekedni fogok...

Ezt a bejegyzést már tavaly elkezdtem írni... Valahogy annyira nem volt rá idő, hogy csak most fejeztem be, bár valójában még mindig nem fejeztem be...de erről majd később.

Rengeteg dolog történt a múlt évben, amiről írok majd egy rövid szösszenetet, ami nem ez a bejegyzés lesz, mert ez most másról szól.

Valahogy úgy kellene kezdenem, hogy tegye fel az a kezét, aki bőgött már postán! Nem hinném, hogy túl sokan lennénk... Lehet, hogy azt is hozzá kellene tenni, hogy nem egy csekk feladásával kapcsolatban, hanem egy csomaggal kapcsolatban ki bőgött már postán, amikor aláírja a papírt, hogy átvette azt, majd ott mindenki előtt feltépi a csomagolást és....

és a meghatottságtól ott rögtön sírva is fakad... Nah, hát velem ez történt... többször is...

Anita, aki olyan dolgokkal teli csomagot küldött nekem december elején, hogy amikor átvettem a postán, kibontottam, és ott mindenki előtt elkezdtem bőgni. Én könnyen bőgök, ezt már megszoktam, de postán azért viszonylag ritkán, sőt, eddig soha...  Mert ez a csomag csupa olyan dolgot tartalmazott, ami kicsi szívemnek mind kedves... Horgolt díszek a csodaszép karácsonyfámra, csooooki, csoki hátán... az Airplane film felvéve csak nekem... stb, stb...
Hát, ennyi kedvességet, figyelmességet, hogy valaki ennyire tudja, hogy a szepy minek örülne... jesszusom, úgy bőgtem, hogy a kocsiban ültem egy pár percet, hogy el tudjak indulni, mert nem láttam ki a szememen a könnyeimtől. Nagyon szépen köszönöm! Nagyon, nagyon!



Most így utólag azt kell, hogy mondjam, hogy ezzel az csomaggal elindult egy folyamat... innentől szinte naponta kaptam az ajándékokat az üdvőzlőlapokat a rengeteg figyelmességet és rengeteg szeretetet... Nem fogom tudni leírni, hogy milyen érzés, hogy milyen meglepetést jelent, jelentett mindegyik. Köszönöm mindenkinek.

És, akkor folytatom....

Krisztinától... Saját készítésű lekvár, naptár és ajándékkisérők... és egy több órás beszélgetés...:))) Mikor ismétlünk?:) Köszönöm!


Annától... ööö.... piros emeletes busz, kókuszos szappan... szepy szíve ellágyula...:))))
Köszönöm!:) (Kipróbáltam a szappant és tényleg nagyon jó, jobb, mint az eddig használt arclemosóm, az illatától meg egyenesen oda és vissza vagyok!:) )


Jókajától is kaptam ajándékot... :) Egy szép decemberi napon, a mínuszos rettenetben hozta el nekem Ő maga... Köszönöm!:)



Egycsipet lepett meg ezekkel a bonbon formákkal... Még nem volt idő, hogy készüljön bennük valami, de ami késik... Egycsipet, köszönöm!!! 


Csibe ajándéka is a postán várakozott... Köszönöm, köszönöm, köszönöm!:) 
Hóember a sarokban ott figyel...:))


Benzsitől egy gyönyörű kendőt kaptam!:) Szerintem tud arról a bizonyos kendőmániámról...:))
Köszönöm!


Ágitól személyesen vettem át egy "kisebb" csomagot... amiben a képen látható itókák elősegítendő jól alakuló alkoholizmusomat...:)
És egy hatalmas doboz szárított rókagombát... Aztán jót beszélgettünk a kocsi mellett a mínusz 140 fokban...:))) Köszönöm!!!!



Hajnitól egy hatalmas zacskó mogyorót, és egy nagyon kedves levelet kaptam. A mogyoróból végre elkészíthetem a házi nutellámat! Nagyon szépen köszönöm!



Adritól a Falatnyi öröm blog írójától is kaptam ajándékot. Vaníliás tea és Colás, vaníliás "szőlőzsír"...:) Köszönöm!:)


És még nincs vége a sornak... Folytatás következik..


Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltatok rám, hogy megleptetek egy csomó mindennel...

Egyszer már írtam, hogy, emberek, írjatok blogot! Ennyi kedves embert máshogy lehetetlen megismerni...

Ezt most is így érzem, sőt...:) 



20 megjegyzés:

Bianka írta...

Azt a betyár mindenit :))))

Ibolya írta...

Kedves Szepyke!

Ha már az ajándékok a téma: más gasztroblogban láttam olyan faragott mintás nyújtófát, amit tőled kapott ajándékba az illető. Szeretném megkérdezni, hogy hol lehet ilyet kapni?

Erinacea írta...

:))) Azok a bonbonformák kipróbálásért kiáltanak, ide hallom :D

szepyke írta...

Bianka, én is így érzem...:)))

Ibolya az úr neve, akitől rendeltem:
Svejkovszky Gábor, az e-mail címe: gabor.svejkovszky@svejk.hu


Erinacea... úgy látod???:DDD

Ildy írta...

jajezdejómár!:)

egycsipet írta...

A szepy elől hiányzik az "engemsenkinemszeret" jelző, de egyébként király a cím. :D

Szívesen Tigris. :))

szepyke írta...

Ildy, igen nagyonnagyonnagyonjó!:)

csipet drága... mint a névtelen alkoholistáknál... szepy vagyok és ajándékista....:DD

szazala írta...

......mert megérdemled:)!
Szuper ajándékok!
Gratulálok!

Marika63 írta...

Dicsekedhetsz is, mert gyönyörűségeket kaptál. Én nehezen sírok, de biztos elbőgtem volna magam.

jdudar írta...

Nem ismerlek személyesen(sajnos), de klassz csajszi lehetsz, ez már a blogodon keresztül is látszik, de, h ennyien gondolnak rád, csak megerősít ebben a hitemben.

sedith írta...

Jól látom, hogy az egyik üvegen azt írja: Marosvécsi Gyümölcspálinka? Az a falu az én szülőfalummal határos! És a fotón a kastély a Kemény család tulajdona volt!:)

Ismét bebizonyult: kicsi a világ. :)

szepyke írta...

Szazala, szerintem nem érdemlem meg, szerintem ez túlzás, de tény, hogy nagyon jó érzés!:)))

Marika63, én nagyon könnyen bőgök... akár egy reklámon is.. de ezen szerintem mindenki elbőgte volna magát. Hogy valaki, akinek teljesen idegen vagyok ennyire tudja, hogy mire vágyom, hogy mi a kedvencem, szóval, ez nagyon jóó!:)

Jdudar, köszönöm, kedves vagy!:)

Sedith, igen, igen! És a gomba is valahonnan onnan származik!:)

Á la carte írta...

:) mert megérdemled!

Dia írta...

Ez igen! Csodás ajándékok!

akora1 írta...

Kedves Szepyke!

Én meg most bőgök, hogy "kiposztoltál" számomra ez a megtiszteltetés!! :-)

Tudom, hogy megérdemled ezt a sok szeretetet!:-)

Kívánom (magunknak is) , hogy még sokáig éljen ez a blog, és Vele együtt Te is!

PusziLKA

szemirámisz írta...

Mert megérdemled!... :))

De nem csodálom,hogy elérzékenyültél.

Maryenne írta...

Szepyke csoda jó dolgokat kaptál!
Eszter szappanjai meg csodásak én csak azt használom!:)

ekszerlada írta...

NAhát Szepy!Gratulálok!!!:)))
Szerintem megérdemelted!!:))És csak dicsekedj!

szepyke írta...

:)) Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!:)))

Akora1, köööszönöm!:)))

Adri írta...

Hűűűű, a mindenit! :)Nagyon klassz dolgokat kaptál! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...