2009. december 4., péntek

Moha kapcsold ki és kapcsold vissza a telefonodat!



Megkérek minden T-mobile számmal rendelkező ismerősömet, hogy kapcsolja ki és kapcsolja vissza a telefonját, mert senkit nem érek el...

T Mobile feje felől elhárult a viharfelhő, de arról nem tájékoztatták a népet, hogy a rendszer csak úgy áll helyre, ha mindenki megint feljelentkezik...


Tehát, drága ismerőseim, kapcsoljatok ki, majd utána be, különben nem ér majd el senki, senkit...


Még egyszer gratulálni tudok a T Mobile-nak! Remek húzás, köszönjük!!!


Jelenlegi állás: kikapcsoltam, bekapcsoltam magam, és láss csodát, még mindig nem vagyok elérhető... Felhívtam a T Mobile ügyfélszolgálatot (1-265-9210, mert mobilról nem hívhatóak, és azt a választ kaptam, hogy 24 órán belül elhárítják a gondot! !Remek!!!)

Üdv a 70-es években, megyek, keresek egy telefonfülkét!

Ehhh...




6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Rossz hírem van, még tart és a ki-bekapcsolás sem nagyon segít:

MTI-hír
A felhasználók tapasztalatai szerint országos hiba van a T-Mobile hálózatában, péntek reggel óta bizonytalan a szolgáltatás. A cég eddig nem adott tájékoztatást a hiba mértékéről, illetve arról, hogy várhatóan mikor áll helyre a szolgáltatás.

A mobiltelefonos híreket publikáló mobilport.hu azt közli, hogy a T-Mobile ügyfeleit semmilyen telefonról nem lehet elérni, mintha ki lennének kapcsolva a készülékek. Más hálózatba a T-Mobile-osok tudnak hívást indítani, egymást azonban ők sem tudják elérni. A mobilinternet működik.
Egy másik internetes, mobilkommunikációval foglalkozó oldal, a technet.hu szerint "a vonal többféle hibajelenséget produkál, vagy süket, vagy statikus zaj szűrődik be, de olyan is előfordul, hogy azt halljuk: a hívott szám átmenetileg nem elérhető. A T-Mobile sem tud túl sok felvilágosítással szolgálni. Egyelőre annyit tudni, hogy a hiba országos és nagyon véletlenszerű".


üdv: Piroska

trinity írta...

Frankó....
Ráadásul munkanap-dolgozni is kéne.
Gratulálok a T-Mobilnak, csókoltatom őket!!! Persze ilyenkor semmi kártérítés és egyebek.....
Magyarországon ezt is lehet.

szepyke írta...

Piroska, köszönöm...
Valami ilyesmit vártam volna a T Mobile honlapjára kitéve...

De várhattam rá...

Trinity, vérlázító..., de tényleg!

Felhőlány írta...

Nálunk az egész cég (kb. 900 ember) T-Mobile hálózatra van kapcsolva.... Jó nagy szííííííííííváááááááááás a mai nap! :o(

L.Krisztina írta...

én most kimaradtam ebből nálunk mindenki Vodafonos és erről is csak most hallottam itt nálad, ja és nem szoktam híreket hallgatni, és híradót nézni ,így legalább nem idegesítem magam:)))
A T-Mobillal 10 éve akkor épp nem így hívták volt problémánk amit balkáni módon oldottak meg így pát intettünk nekik, de a másik sem jobb az biztos :(

szepyke írta...

L.Krisztina, egyik sem jobb, de ilyen letérdelést a T Mobile rövid időn belül másodszor csinál...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...