2010. január 12., kedd

Ancsika angyalkája itt járt nálam!




Ez sem most történt, hanem valamikor a múlt héten... Mármint, hogy csomagot kaptam. Hála a postásunknak, ez sem ért célba rögtön, ki kellett várni a szilvesztert, hogy vége legyen az ünnepnek, kinyisson a posta, és én megkaphassam a csomagomat...
Lehet, hogy ez azért volt, hogy annál nagyobb legyen a meglepetés, mert nem tudtam, hogy mit is kaptam, kitől is kaptam. Már a postán feltéptem a csomagot, és bevallom, csak a minőségi csomagolásnak tudható be, hogy minden rajta lett a képen, mert azt a kis fehér dobozt, piros masnival a tetején, már a postán próbáltam kinyitni és ott helyben felfalni, de nem adta magát, így kerülhetett rá ő is a fényképre.

Ez az ajándék Ancsikától érkezett a messzi távolból. Nem is tudom, hogy hogy köszönjem meg!

Ancsi most lehet, hogy nem is látja ezt a posztot, mert elutazott, de hátha néha erre néz felénk... és hátha látja, hogy nem találom a szavakat...

Nagyon szépen köszönöm!:)

8 megjegyzés:

KryaSpirit írta...

Nézz be hozzám légyszives!:))

trinity írta...

Holnap már látja:))

Unknown írta...

De aranyos az angyalka :O

szepyke írta...

Benzsi, rögtön megyek!:)

Trinity, remélem!:)

Juhász Andrea, igen, a kis kopasz fejével!:)

Csibe írta...

De jó kis csomagot kaptál (már megint) :)

L.Krisztina írta...

Szepy de jó nálad mindig karácsony van :)))))
és most már mindjárt a nyuszi is bekapcsolódik az ajándékozásba:)))

egycsipet írta...

Szepyke, ennyi pakkot! Te tényleg igazán-igazán nagyon jó nagylány lehetsz! ;))
(sárguló smiley... :D)

szepyke írta...

Jaj, dehogy vagyok én rendes kislány, inkább szerencsés, hogy ilyen emberek vesznek körül, mint Ti!:) Ha virtuálisan is, de így van!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...