2011. január 20., csütörtök

Konyhai tartó laptophoz - ajánlat következik...


Egy pár hónapja mutattam már a szakácskönyvtartómat. ITT
Szilvitől és Lacitól kaptam. A története nagyon egyszerű, Szilvi szeretett volna egy ilyet, Laci meg csinált neki egyet. 
Aztán nekem is lett egy ilyenem, mert nekem természetesen minden kell, ami másnak is van... Hülye szokás, de ez van.

Szilvi mesélte, hogy újabb taggal bővült a konyhai kovácsoltvasból készült izék száma nála... Most egy konyhai tartó készült a laptopjához, amivel megoldhatjuk azt a gondot, hogy a gépet kivisszük a konyhába, hogy a receptet lekövessük, majd arra ráborul a liszt, a tej... ráfolyik az olaj és sorolhatnám... meg persze azt is, hogy általában nálam, ha nagyon belelendülök, a laptop pont nem fér el a pulton... 

Tehát kérem, itt a konyhai tartó laptophoz, ami ráadásul falra szerelhető, elforgatható és igazán impozáns kivitelben áll a szolgálatunkra.

Ha valakit érdekel, hogy hogy juthat ilyenhez, írjon nekem a szepsegtar.blog@gmail.com címre, válaszban megírom Laci elérhetőségét...

Hozzám sajnos ez nem fér el... különben már nekem is lenne...:)


Jaj, azt külön értékelem, hogy mi van a laptopon megnyitva, nah, mi? Hát, a Szépségtár blog..:)))



9 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon ötletes és még mutatós is, viszont én túl béna vagyok, hogy merjem a laptopot a konyhába vinni. Nekem a levesben landolna :)))

Mary írta...

Ötletes nagyon! Egy dolog miatt nem kell: nincs laptopom! :D

Ildy írta...

Szuper ötlet, mindkettő nagyon szép!

sedith írta...

Tényleg jópofa és szép ötlet, nálam a mikró is megteszi (éppen azért, hogy ne boruljon rá semmi). Persze, amikor használaton kívül van.

Viki írta...

Hi hi !!! én már átesetem a tűzkeresztségen, ugyanis meghótt egy laptopom, s szegény a konyhai munkát nem bírta ez már biztos. (merthogy- megjegyzés jelszóval, nekem ebben van az agyam, tehát a konyhában a helye) Ugyis "öreg" volt már - gondoltam kell venni egy másikat, de azért bántott a dolog, hogy amihez hozzászoktam az mán halott.
Az új már megvolt, s utáltam is elég rendesen, amikoris egy elvetemült gondolatom támadt. A régi "megdöglött" laptopnak adtam egy jókora gőztisztítást - mondván, hogy ennek már ugyis mindegy, másnap meg ugyis jönnek a kukások.
Mit gondoltok mi történt ? A régi laptop azóta is müködik.
Na de ha én ezt elmondanám egy hozzáértőnek tuti hülyének tartana! Gőzölés közben én is ezt gondoltam magamról.
A laptoptartó csudaklassz, de nekem sehol sincs még falam sem, amire felszerelhetném, igy aztán marad a gőztisztítás. Na és az ujabbat nem viszem ki a konyhába fogadtam meg akkor. Ma is kinn volt :)))))
A gőztisztítást azért nem merném ajánlani senkinek, csak én voltam ilyen bátor :))))

Murphy írta...

Hű ez nagyon jó ötlet. Egy baj van, az én konyhámban alig van szabad falfelület. A tűzhely fölé mégsem fúrhatom. :D Mert akkor nekem is meglenne a "gőztisztítás". :P

Szamóca írta...

Hihetetlen jó ötlet!
Ez már csak úgy lehetne profibb, ha a laptoptartóból fel lehetne hajtani egy kis háromszöget, állványt vagy akármit, amire meg szükség esetén szakácskönyvet tehetünk. Így 2 in 1 lenne: laptop és szakácskönyvtartó is.
Az ötletért szabadalmaztatás után jutalékot kérek. :-D

szepyke írta...

Szerintem is roppant ötletes és egyben praktikus is.

Viki, a gőzölési technikát szerintem add el valamelyik nagy számítógépes cégnek!:)))

Szamóca, írtam neked mailt, megkaptad? Ha nem, írnál nekem a szepsegtar.blog@gmail.com -ra? Köszönöm

kempfcandi írta...

Ez szuper!
Kell:D!!!!
Nekem is ilyen kis Dellem van, mi Bálázzuk:D
Ahhh kellllllllllll:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...