2011. október 19., szerda

Egycsipetnyi ajándék...



Még valamikor a nyáron találkoztam egycsipettel, aki egy hatalmas dobozzal állított be... Hozott például akkora mángoldot, hogy azzal, mint a filmeken a pálmalevelekkel, legyezni tudtam volna magam, vagy őt, vagy bárkit...

A mángoldon kívül kaptam még cukkinit meg barackot, meg sütit és kaptam két ilyen csinos üveget, amiben még nem tudom, hogy mi van, mert még nem bontottam fel őket..

Egycsipet azt mondta, hogy az egyikben szederzselé van, az biztos, mert direkt nekem magtalanította...
A másik szerintem ribizlizselé lehet, de ezt majd csak akkor tudom meg, ha kibontom...

Éééééééééééés, kaptam egy szívecskét is, egycsipet tündérlánykáitól... 

ééééééés, még meg sem köszöntem rendesen...

Köszönöm!:)

A receptekért kéretik egycsipethez menni!:)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...