2009. november 9., hétfő

Angyalkákat keresek!


És igen. Kihasználom, hogy blogot írok, és kihasználom, hogy esetleg valaki olvashatja ezt a bejegyzést.
Tehát, angyalkákat keresek. Horgolt angyalkákat. Történt ugyanis, hogy elterveztem, hogy az idei karácsonyfán ilyen angyalkák lesznek. Neki is álltam március környékén, hogy meghorgolom azt a 100 darabot, amivel számoltam... Egész jól haladtam, eljutottam a négy darabig....
Aztán leállt a folyamat. Egyszerűen minden szabadidőm erre ment volna. Nem mondom, hogy nem jó kikapcsolódás, mert közben semmit, ismétlem semmit nem lehet csinálni, még tévét nézni sem, így remekül lehet gondolkodni, bár én azt sem tettem közben, csak számoltam. Hosszú pálca egy, kettő, stb, stb... Tényleg teljesen kikapcsolja az embert, csak nekem nincs ennyi időm rá. Sajnos.

Tehát, ha valaki rendelkezik ilyen angyalkákkal és esetleg kicsivel olcsóbban megválna tőlük, mint az aukciós portálokon kért áruk, akkor kérem, értesítsen ezzel kapcsolatban.

Ha nem akar kommentet írni, kérem, hogy a szepsegtar.blog@gmail.com címre írjon nekem!

Szeretném leszögezni, hogy nem ajándékba szeretném, sőt, el sem fogadom ajándékba. Nem így akarok ajándékra szert tenni, csak nem találtam más fórumot, ahol esetleg közhírré tehetném a kérésem, kérdésem.



20 megjegyzés:

trinity írta...

Én meg elfelejtettem horgolni-pedig gyerekként tudtam, anyu megtanított..Szóval ügyes vagy!! Én szerintem csak sálat tudok:)))Kötni úgyszintén:))

Virágboltban láttam tavaly, meg szerintem olyan kis kütyüket áruló ajándékboltokban is...Meg ahol karácsonyfadíszeket árulnak....

Gabojsza írta...

Szepyke, de ügyes vagy!:-)))

szepyke írta...

Trinity, csomó helyen lehet kapni, de 500 forint alatt nem adják, nekem meg egy csomó kellene, mert nagy a fa, és ha csak négy darab van rajta, az nem mutat sehogy. Viszont a fizetésemet nem tudom angyalkákra költeni.
Az aukciós portálokon, (Vatera, Teszvesz, Meska) sok-sok féle van feltöltve, de egy vagyon mind. Megértem, mert van vele munka bőven. Én egy hét alatt kettőt-hármat tudtam meghorgolni, de annyira lekötött (egyébként, tényleg iszonyatosan kikapcsol!), hogy csak ültem csöndben és horgoltam... Roppant szórakoztató voltam!:) Tudom, hogy sokan horgolnak ilyesmit, hátha valaki meg akar szabadulni egy nagyobb tételtől...


Gabojsza, köszönöm, de ha látnád őket közelről... Azért van velük gond. Gyerekkorom óta nem horgoltam, most, hogy elővettem, jöttem rá, hogy nem tanultam meg mindent anno...

L.Krisztina írta...

Szepy ezek nagyon cukik. Már többször elhatároztam, hogy lehorgolom, de valami mindig közbejött.Minden tiszteletem a tied:))

Chef Viki írta...

És ha adventi koszorúhoz használnád őket?

A szükséges 4 db már megvan :-)

A karácsonyfára meg kitalálsz valami tempósabban készíthető díszt. Mézeskalács, szalmafigurák, pattogatott kukorica felfűzve, ésatöbb :-)

DebiGabi írta...

Szepyke,
Az én Anyukám szokott készíteni:D

szepyke írta...

Krisztina, ugyan. Négy darab...Két hét alatt megcsináltam, aztán úgy eltettem, hogy most vettem megint elő,hogy hogy is állunk angyalkailag. Hát, siralmasan...:)

Viki, mert idénre nagyon különlegesre szeretném dísziteni a fát...Van róla képem, majd feltöltöm... Fekete-ezüst-fehér lenne...

DebiGabi, akkor neki is minden ideje erre megy. Iszonyat pepecs... mondjuk, ahogy írtam már, iszonyat kikapcsol. :) Nem akar néhány darabtól megszabadulni esetleg?:)))
Persze, pénzért!

Limara írta...

Szepyke! Anyukám több száz darabot készít, ha gondolod megkérdezem tőle.

szepyke írta...

Limara, nagyon megköszönném!

:)

Csibe írta...

Szepyke, sajnos segíteni nem tudok, de egy dicsérettel azért itt vagyok ;) nagyon ügyes vagy! Horgolni soha nem próbáltam, kötni igen. Nagy lendülettel (még nagyon fiatalon) egy "kötős" könyvből egy lyukacsos mellényt meg is csináltam, mire végeztem jöttem rá, hogy visszafelé néztem a mintát...

DebiGabi írta...

Megérdeklődőm Anyácskámtól:DDD

Wise Lady írta...

Szepyke, a kész angyalkákat kimosod, és cukros vízben öblíted, formára igazítod. Szép tartása lesz. Egy nénitől tanultam a módszert. Nekem is van 2, amit horgoltam, de nem adom :)

mandy tarragon írta...

hát, nagyon én sem tudok segíteni. Viszont megyünk hétvégén megint vásárba, megnézem van-e, nem kizárt, hogy lesz :)

Garffyka írta...

Szepy, horgoltat nem, de ilyen angyalkákat nagyon szívesen :)
http://garffyka.blogspot.com/2008/12/kreatv-angyalkk.html
A cseréptest vmilyen színes-csillogó anyaggal kivátlható.

andrea írta...

Nálunk évek óta meztelen dagi bébiangyalok lógnak a fán, nem horgolt, hanem valami puha kitömött anyagból, hát imádom őket. Mondjuk ablakmosó nem jár erre, akkor fel kéne öltözniük.

libi írta...

Épp írni akartam, hogy anyukám már "legyártott" az idén is belőle rengeteget, de látom nővérkém már megírta. ;-)

Brigitta írta...

Limara kedves nagynénije,aki sajnos már nem él,nagyon sokat készített anyukámnak,barátnők voltak.Hála az égnek nekem is jutott belőle,féltve őrzöm őket!

Remélem sikerül szerezned,gyönyörűen mutatnak a fán!

duende írta...

Szia Szepyke!

Sógornőm ilyenekkel foglalkozik, nézd meg nálam, a jobb oldalsávban van. Megtalálod a képet, egy horgolt kézdísz. Ha arra rákkantintasz, bejön sógornőm meska oldala.
Nem tudom, angyalkát mennyiért horgol, írj neki.
Viszont egyet tudok: gyönyörűeket készít!

szepyke írta...

Csibe!:))))
Ne tudd meg, mit bénáztam a számolással...
És ez a cérna vékony fonal...

DebiGabi, köszönöm!!!!

Wise Lady, hát, ezeket én sem adnám. Tudom, hogy így kell keményíteni, de még pakolászom őket, és majd csak a fára pakolás előtt akarom keményíteni, mert addig még nincs fix helyük, nehogy keményen valami bajuk legyen. Meg még ki akarom mosni még őket.

Mandy, vásárban nagyon drágán adják...sajnos

Garffyka, köszönöm, ezek is édesek, de nekem muszáj ilyet feltennem, illetve a muszáj, az a fehéren van. Pedig vettem fekete fonalat, hogy azt is csinálok, de az horror, hogy mennyire nem lehet látni a fonalat...


Andrea, azok is aranyosak lehetnek!:)

Libi, köszönöm!!!

Brigitta, azt elhiszem!


Duende, megyek, és megnézem!Köszönöm!

jókaja írta...

Nézz be Verához:

http://hordosv.blogspot.com/

Most ugyan mások vannak a blog elején, de tudom, hogy rengeteg angyalkát is csinál. Nekünk is lóg a fán jónéhány, minden Karácsonykor kapunk utánptlást.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...