2010. május 4., kedd

Megasztár 5...






Már a régi részeken is jól szórakoztam... ezen itt a mai napig sírva röhögök


De már látom, hogy most is lesz mosoly az arcomon....


Csunáj bikicsunáj vicsáj...





Sajnos szombaton lemaradtam az első részről, de azóta pótoltam ebbéli elmaradásomat, és hát igen...

Megint volt, amin sírva röhögtem...

Sajnálom. Én már csak ilyen vagyok. Ha valami vicces, azon röhögök, néha nyerítve röhögök...
Mert ha valami hamis, az még nem akkora gáz, mint amikor a józan paraszti ész hiányától szenvedő embereknek nincs egy barátjuk, ismerősük, rokonuk, aki szólna neki, hogy, hé, te, nem kellene indulnod, mert nagyon nincs hangod, sőt, még hallásod sem...

És most ne jöjjön nekem senki azzal, hogy megélhetési próbálkozásból mennek oda, mert nem is azokkal van a gondom. Hanem azokkal, akiknek akkora öntudata van, hogy elhiszik saját maguknak, hogy az szép, amit csinálnak, vagy annyira szerelmesek a saját hangjukba, hogy muszáj azt a világnak is megmutatni...

Lement már négy rész ebből a műsorból.

Egy ország röhögte könnyesre már magát azokon, akikből a zeneiség annyira hiányzott, hogy az már fájt. És még mindig vannak olyanok, akik felvállalják azt, hogy majd egy ország röhög rajtuk.
Hát, ha ezt akarják, tegyük ezt...

10 megjegyzés:

Ami írta...

Én sem láttam a megasztárt, de majd otthon szépen végigröhögöm a videóidat :) - asszem :)))).

christaylor írta...

Na igen, az önkritika ritka jelenség a megasztárban... :)

szepyke írta...

Ami, aztán majd mesélj!:)
A tv2 oldalán végig lehet nézni az egészet... Megéri szerintem. Sírva fogsz röhögni...

Christaylor, nah igen. Ritka...
:)

ivan írta...

Szepy.
Ha tv-ben látjuk, akkor jó kinevetjük magunket,de sajnos a "való világ" is tele van ilyen figurákkal, pl. az öntelt "fönök", vagy egy hasonló munkatárs, akit nem tudsz kikapcsolni.

szepyke írta...

Ivan, hát, ez így van, ez tény...:)

Ami írta...

Jelentem, megnéztem :DDDD
Szétröhögtem magam, ez már akkora égés... főleg e a Csunájos csávó és a vékony csajszi Whitney utánzattal.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

szepyke írta...

Ami, és a mit fogsz énekelni?
Vata a vanderful vördöt...?

Jesszusom...:)

Tweedledee írta...

Szia szepyke!
Nagyon tetszik a blogod :) Szerintem vannak akik direkt azért mennek el erre a válogatásra 0 hanggal, mert ezzel is be lehet futni :) Pl a titanikos csávó mai napig fel-felbukkan itt-ott a tv-ben, pedig nemcsak énekelni nem tud de mégcsak nem is valami dekoratív :) Az emberek szeretnek röhögni azokon akik bénáznak, nem véletlen, hogy a legrosszabbak a legnézettebbek :D További szép napot és jó blogolást :)

Ami írta...

Szepy: majd a Megasztár 27-n indulok, jó?! És csak a kedvedért a Vatta vördöt fogom elénekelni de csak egy Uhrin Benedek szám után! És majd bemodom, hogy külön Neked küldöm! Oké? :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

szepyke írta...

Tweedledee, köszönöm, kedves vagy!:)
És gyere máskor is!:))

Ami, mindenképpen értesíts időben, hogy tudjak róla, és felvegyem, majd naponta újra és újra végigröhögjem!:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...