2010. június 1., kedd

Egy esős vasárnap délután....


2010. május 30. vasárnap Törökbálint Cora.

Már, akkor esett, amikor odaértünk. Nem voltunk bent egy órát sem, de közben több hullámban csapott le a vihar. Volt, hogy pislákolt a lámpa, volt, hogy csak azt hittük lőnek valahol a közelben. Sorozatot, egyfolytában, és sokan.

Aztán amikor a pénztárhoz értünk, nagyon rákezdett megint az eső. Már nem is eső volt, hanem jól kivehetően jég. Én már elkezdtem megfogalmazni magamban a kocsi hirdetését, mert szinte biztos voltam benne, hogy mire kiérünk, már csak egy jégkáros roncsot találunk...

Hála az égnek nem így volt, sértetlenül várt minket. 
Elindultunk, mindketten fagyival a kezünkben. 

Ahogy hajtottunk az M7-es felé, messziről láttuk, ott bizony gyakorolják az autópályán "egyhelybenállást".

Tömött sor, és jég, víz mindenhol.

Akkor menjünk a nulláson. A nullás soha nem bizonyul jó döntésnek... Én még ahányszor arra akartam kerülni valamit, mindig megszívtam.. Vagy simán dugó van, vagy útlezárás, terelés, sebesség csökkentés, vagy rossz esetben baleset. Nem szeretem a nullást, ha lehet, kerülöm.

De arra mentünk. Kb 100 métert tettünk meg, és már tudtuk, hogy nah, ez sem volt jó döntés...

Én jeleztem, hogy éhes vagyok, és semmi olyat nem vettünk, amit nyersen megehetnénk, mert húst nem eszem nyersen, maximum a nyers tésztát ropogtathatjuk el, ha ez itt órákig tart...

Mindenhol álló autók. Hogy miért álltak le, nem értem. Akkor már nem volt akkora vihar, de tény, hogy nagyon esett, az ablaktörlő a legmagasabb fokozaton is csak homályosra tudta törölni a szélvédőt.

Ez itt a Cora vízgyűjtője... én eddig azt sem láttam, hogy ilyen van. Döbbenet zajjal és döbbenet mennyiségben ömlött le róla a víz és pár perc alatt megtöltötte az árkot, amibe beleömlött. 


És az M0-s. Pocsék képek, a teljesen "ködös" időben. Az a fehér ott az úton és az út szélén jég. Ez már az olvadt változat, volt ennél jóval több is...



9 megjegyzés:

Adri írta...

Fúúú, nagyon durva...lesz egyáltalán nyár?!?!?

Bianka írta...

Ne is mond :(

A .......mindenem tele van ezzel az időjárással. Hétvégén Kecskemét fele menet olyan vihar kapott el, hogy nem láttunk ki a szélvédőn

Szemi írta...

A múlt héten nálunk is őrült jégeső volt, ilyet még nem láttam életemben, pedig nem mostanában születtem.
Ha minden igaz, már csak két hetet kell kibírnunk, aztán itt a nyár.
Legalábbis az előrejelzések szerint akkor már 30 °C lesz!

Felhőlány írta...

Én ilyen időben nem is merek autóban maradni. Gyerekkoromban Papámmal Budapestről autóztunk haza vidékre, és belecsapott az autóba egy villám... Bajunk nem lett az ijedtségen túl, de ha autóban ér egy vihar, gyorsan keresek egy helyet ahol megállhatok és menedéket találok...
Pedig nem vagyok egy félős típus... de ez már kicsit sok...:(

Ami írta...

Brutál ez az eső :(

Névtelen írta...

Csütörtökön nálunk is volt egy jó kis jeges zuhé.
Mutatom:
http://i656.photobucket.com/albums/uu288/araniel_hime/vegyes/Kp2167.jpg
http://i656.photobucket.com/albums/uu288/araniel_hime/vegyes/Kp2163.jpg
http://i656.photobucket.com/albums/uu288/araniel_hime/vegyes/Kp2174.jpg

családi tűzhely írta...

Felénk (Dél-Alföld) is ilyen ítélet idő van. Vasárnap éjjel is hatalmas vihar volt, de azt mondják az okosok, hogy jövő héten már kánikula lesz. Úgy legyen:)

szepyke írta...

Adri, azt mondják, hogy nem, vagyis, hogy ilyen lesz végig...

Bianka, kb ugyanez. Ha a kocsiban ér az, ami az áruházban ért, akkor szerintem betojtam volna...

Szemirámisz, én azt hallottam, hogy meleg lesz, de közel nem kánikula, illetve, hogy az egész nyár ilyen lesz...

Felhőlány, nem kicsit sok, hanem nagyon sok. Az a rengeteg ember, akit kimosott a víz a házából. Szörnyű!

Ami, az. Tényleg az!

Araniel, jesszusom...de durva...

Családi tűzhely, hát, úgy!

jókaja írta...

Az itt lezúdult csapadék ért délután hat körül Budafokra, kiöntve a Rózsavölgyieket :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...