2010. december 11., szombat

Ezt ne...


Tegnap megint elcsábultam... Ha valami kókuszos jön szembe velem, nem bírok magammal.... A Lidl-ben vettem ezt a kókuszos krémet.

Ööö, biztos elhasználom majd valamire, de, hogy mire?
Iszonyat édes, nem is krémes, hanem ilyen "smirglis" érzés, mert valami darabos izé van benne.. Kókuszhoz szerintem köze nincs, vagy velem vaj komoly baj.. (az van, de a kókuszt azt azért felismerem...)

Szóval, ezt ne. Szerintem ne. A fehér a kókuszos, a másik kettő talán kávés és mogyorós? Azokat nem vettem, csak a kókuszost... Lehet, hogy hiba volt..., sőt, biztos!





4 megjegyzés:

Kriszta írta...

Én ugyanígy jártam:-) és még a kávésból is vettem,nekem bejön,majd linzereket töltök meg vele:-)

szepyke írta...

És a kókuszosban érzel kókusz ízt?

Névtelen írta...

Én vettem nugátos ízűt, mert mikor megláttam, azelőtt leltem rá valahol olyan receptre, amihez nugátkrém kell. Hát lehet jobban jártam volna a csokival a következő posztodban, de ennek még nem álltem neki kibontani, szóval majd kiderül... írok majd, h milyen.

szepyke írta...

Trichterwinde, ok, írjál! A kókuszos azóta érintetlenül kerülgetődik a konyhapulton... Rettenetesen gáz...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...