2010. december 17., péntek

Megpróbáltam és, hát nem...


Vannak dolgok, amire az ember szeret emlékezni. Egy kirándulás, egy nyaralás... Az én egyik nyaralásomat meghatározta ez a valami, ami a képen van... Két hétre mentünk Bulgáriába, ha minden igaz nagyjából 20 éve... 
Hátizsákkal, sátorral... és rengeteg májkrémmel... Két hétig ezen éltünk, meg a helyi retteneteken...

Megláttam ezt a valamit a közértben és átsuhant sok-sok emlék és egy visszatarthatatlan érzés.. megveszem!

Hát, vagy nagyon régen volt Bulgária, vagy ez lett sokkal másabb, vagy akkoriban még mindegy volt, hogy mit  eszünk... 

El sem merem gondolni, hogy melyik a jó válasz...:)

9 megjegyzés:

nagyi50 írta...

Hát sajnos, én azt szoktam mondani: MÁR A NAP SEM A RÉGI!

Dió Bisztró írta...

Vannak dolgok, amik attól lesznek jók, hogy rosszak!!

Hiába próbáljuk modern technológiával felújítani nem jó és kész!
Nekem a klasszikus Boci csoki ilyen, és az a kicsi, amin Kukori és Kotkoda volt:)) az volt a tökéletes:D ami csak hitvány másolat:DDD

GasztroRéka írta...

Nagyon szerettem kiskoromban én is. Sok minden megváltozott, mert eladták a gyárakat.
Győri Keksz, Rudi, Pilóta stb.
Sajnos!:(
A hungarikumokat meg kellett volna őrizni!

Ceffa írta...

Nekem is vannak emlékeim...
Az első paradicsom amit édesanyám húsvétkor megvett, az első paprikával, retekkel. Nemcsak azért mert nem jutott rá máskor, hanem mert nem lehetett kapni!
A májkrémed amit régen ettél megfűszerezte az akkori élet s Te magad adtad hozzá azt ami miatt ma jól esik rá visszagondolni.
Szerintem maradjunk ennél, mert a többibe tényleg nem érdemes belegondolni...

Anikó írta...

Szepyke, szerintem akkor régen, 20 éve jobb volt a májkrém, jobb ízű volt, szerintem akkor beletették a májat, nem volt még ez a rengeteg szója, amivel most tunningolnak mindent, gondolj a debrecenire, az akkori virslikre, és a mostaniak, ehetetlenek, minden tele a szójával.Vagy emlékszel a krinolinra vagy a szafaládéra, régen isteni volt, húsból volt, jól fűszerezve, megfőzted, felkarikázhattad. Most próbálnád, egy vágás mentén szétfolyik mint a sz....már elnézést. Puha trotty az egész.
Szomorú hogy ide jutottunk, de ezek amiket felsoroltam, finomak voltak, miért nem hagyták meg, sokkal több fogyna, többen vásárolnák.Ki érti ezt?????

Névtelen írta...

Bulgária is régen volt, és mivel jól érezted magad, szép emlékeket őrzöl róla. A májkrém, az májkrém volt...20 éve, ma már nem az, én melegszendvicsen eszem csak meg.

Gyöngyi írta...

Szerintem azért más az íze, mert kevesebb benne a máj, több a zsír, cupák és ki tudja mi minden, VALAMINT ma már más tartósítószerek vannak.. JA! és én speciel 40 évvel fiatalabb voltam.. Az idő mindent megszépít, ne feledjük!
Néha azért én nosztalgiázom, vajas kifli, vékony májkrém, sok sajt, melegkiflinek megsütve.

Katina írta...

@Dió Bisztró
a Boci csoki sem volt a régi már évek óta, de ez a "régiúj" amit most visszahoztak, ez valami isteni. "félédesnek" hívják azt hiszem, nagyon finom, ez az az íz, ami régen a boci csokit jelentette. a rendes tejcsokijuk valami borzasztó

szepyke írta...

Igen, ahogy írjátok, nem az idővel és nem velem van a gond, hanem magával a májkrémmel.. Sajnos...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...