2009. június 26., péntek

Ha úgy érzed fontos, tedd ki a blogodba!


Ha fontosnak érzed, tedd ki a blogodba. Halványan rajta van a bal alsó sarokban a blogom címe, mert az engedélyt én kaptam meg rá, ha valakit érdekel, ide visszavezetve megtalálhatja a forrást, illetve megköszönöm, ha úgy teszed ki, hogy ez elérhető legyen.

A képre kattintva, normál méretben letöltődik, így jó minőségben tudod letölteni és feltölteni magadhoz!


Megerősített megjegyzés: Ha viszed a képet, kérlek, hogy NE vágd le róla a feliratot, ne kurtítsd meg a képet, illetve megkérlek, hogy hivatkozásod mutasson vissza erre a blogra, mert a kép készítőjétől az engedély felém szól, szeretném, ha aki ezt használja, tudná, hogy ki készítette a képet. Erről olvashatsz ITT.

41 megjegyzés:

Limara írta...

Hurrá, hurrá! :)) Ezer köszönet, hogy felvállaltad az ÜGYET! Mindjárt mentem és feltöltöm!

szepyke írta...

Köszönöm!

Milene írta...

Én is viszem a képet! Köszönet érte!

Vica írta...

Én is kitettem:) Köszönöm szépen, hogy utánajártál. (Más is tapasztal a blogoddal kapcsolatosan olyat, hogy lát egy bejegyzést a http://gasztro.blog.hu/ oldalon, aztán idekattintva nem találja meg???)

szepyke írta...

Vica alias KiVi, ez ma volt? Mert ma xakodott a blogspot, én is több oldalról kiszorultam... Más még nem szólt miatta, csak én tapasztaltam ma például Limara oldalával. Percekig nem tudtam megnyitni...

Vica írta...

Szia! Igen, ma volt, akkor biztos ez volt csak a gond. Egyébként elég a Vica, asszem módosítom is, mert mindenkit megkavar:)

jókaja írta...

Köszönet a szép képért, az utánajárásért és az ÜGY felvállalásáért.
Én is kitettem.

szepyke írta...

Én köszönöm, hogy kiteszitek.
És örülök, hogy másnak is fontos.

mandy tarragon írta...

En is elviszem :)

Unknown írta...

Viszem én is! Köszi!

szepyke írta...

Köszönöm! :)

DebiGabi írta...

Én már ki is tettem:DD
Köszönjük!!!

szepyke írta...

:))

Csillagos írta...

Bár mi felvidékiek vagyunk, de azért MAGYAROK, úgyhogy én is kiteszem, nem baj?

szepyke írta...

Én megköszönöm Neked, Csillagos!

KryaSpirit írta...

Én is kitettem! Nagyon jó ötlet! Köszi!

szepyke írta...

Köszönöm!

mariam írta...

Szia Szepyke!
Kiteszem én is, köszi!

szepyke írta...

Receptgyűjtő, én köszönöm!

Liza írta...

Szerintem is nagyon fontos, örömmel kiteszem. Nagyon jó, hogy elindítottad!

szepyke írta...

Liza!
Köszönöm!

Mary írta...

Én most fogom kitenni!

szepyke írta...

Maryenne, köszönöm!

Mary írta...

Kitettem de valami oknál fogva ha rákattintok nem jön át ide hozzád sajnos nem tudom mi lehet a gond!

szepyke írta...

Ha hivatkozásban bemásolod a blogom címét, akkor jön át, de végülis a célt hátha így is elérjük!:)

Mary írta...

Valami miatt nem jön át!
Kedves, hogy rögtön reagáltál!

Mary írta...

Úgy néz ki, hogy sokadszorra de sikerült!

szepyke írta...

Maryenne, köszönöm!:)

Mary írta...

Én köszönöm. Jó érzés ránézni a blogomon! :)

ZÖLDKOSÁR ∞ MEGYEBIRÓ JOLI írta...

Én is kérem! Elvittem. Köszönöm!

szepyke írta...

Joli, én is!:)

TeaMami írta...

Az "új hús a piacon" is elvitte, ezzel a linkkel töltöm fel. KÖszönöm. :)

szepyke írta...

TeaMami, köszönöm!:)

Könyvlelő Kritta írta...

A blogomba én is kitettem, ha nem gond nagyon tetszik az ötlet és a kép, hivatkozással együtt. Üdv Kriszti

szepyke írta...

Krisztina konyhája, köszönöm, hogy kitetted!:)

Borbély Anita írta...

Kedves Szepy!

Ugye én is kitehetem a blogomra ezt?

Borbély Anita írta...

Ide: www.kavecsokolade.blogspot.com :)

szepyke írta...

Borbély Anita, sőt, meg is köszönöm, ha kiteszed!

Sarolt írta...

Új a blogom, de én is kitettem, gondolom, nem veszíti el az aktualitását az ügy:)
naspolyakonyha.blogspot.com

Sarolt írta...

Elég új még a blogom, de én is kitettem, gondolom, nem veszíti el az aktualitását az ügy:)
naspolyakonyha.blogspot.com

Erdokóstoló írta...

Kitettem köszi!
Andrea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...