2009. június 24., szerda

Köszönet!




Köszönetet szeretnék mondani Laszákné Korek Erzsébetnek, mert engedélyezte, hogy az általa fényképezett képet "használhassam". Hosszú-hosszú keresgélés után találtam rá a képre az Interneten, és szerintem a legjobbat találtam meg. Ez a kép tökéletes. Pont ilyet kerestem, ezért nagyon örülök, hogy Erzsébet hozzájárult, hogy a képet felhasználhassam, illetve, hogy terjeszthessem!

Köszönöm szépen a kedvességét és a rugalmasságát!!
A képet kéretik nem másolni, mert szerzői jogvédelem alatt áll!


4 megjegyzés:

Maimoni írta...

Nagyon jó! Használhatom én is?

szepyke írta...

Igen, nemsokára feltöltöm azt amin a szöveg van, szép nagyban, hogy normálisan le tudjátok tölteni. Ráírtam a sarokba ennek a blognak a címét, mert az engedélyt én kaptam. Szerinted ez gond? Teljesen átlátszóra hagytam a szöveget, csak ha valaki szeretné megnézni az eredetit, itt megtalálja, hogy honnan van.

Maimoni írta...

Nekem nem gond. Köszi.

szepyke írta...

Én is köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...