2011. október 30., vasárnap

Aszalt banán... készülődés a karácsonyi gasztroajándékokra...



Naná, hogy ebből is ajándék lesz.. egyrészt az egyik fontos imádja... nemrég kapott belőle egy hatalmas zacskónyit.. majd a zsákmánnyal felült egy buszra és fél óra alatt az egészet megzabálta... majd megkérdezte, hogy ez valójában mennyi banán volt?? 
Amikor közöltem vele, hogy 5 kiló és kb. egy hétig aszalódott, akkor kicsit rosszul lett... de ez nem tartott sokáig, mert megint jelezte, hogy jöhet a következő adag..

Én meg mentem és vettem banánt... amit felkarikáztam, belepakoltam az aszalógépbe és kb. 16 óra alatt megaszaltam...

Majd jól záródó üvegbe zártam... ééééééés, hogy ne csak ilyen egyszerű legyen a dolog, készül majd belőle egy teakeverék, amiben szárított gyümölcsök is lesznek... illetve, majd fehér és étcsokoládé is kerül rá... 

Majd..., mert most még csak így simán hoztam, hogy megmutassam.

Még valami... valami hihetetlen illata van, amíg a gép szárítja... én utálom a banánt, de bevallom, hogy az illata valóban mesés volt...



11 megjegyzés:

Nelli írta...

Szerinted sütőben is lehetne aszalni banánt?

egycsipet írta...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Turák Kinga írta...

volt szerencsém kóstolni és nagyon szerencsés lesz az, aki kapni fog belőle!!!

szepyke írta...

Nelli, szerintem igen, de maximum 50 fokon...

egycsipet, hát, te minek örülsz?:)))

Turák Kinga, látod, mondtam, hogy nagyon jó lett!:)

egycsipet írta...

:D Hát csak eszembe jutott, amikor én gyártottam a banánt A Nyúlnak, aztán szegényhez valahogy sosem jutott el. :DDD

Turák Kinga írta...

vettem banánt, egyelőre minimál mennyiséggel - kb. 1kg - kipróbálom!!! :)

szepyke írta...

:))))
Majd mesélj!!:)

Turák Kinga írta...

aszalványoltam, de nekem lett chipses verzió is... mennyire hagyod vastagra a szeletet? pedig kb. 5 órát aszalódott csak. :)

szepyke írta...

Turák Kinga, miben aszaltad, gépben, vagy sütőben?
Én kb 2-3 mm-es darabokra vágom a banánt.

Turák Kinga írta...

gépben

szepyke írta...

És öt óra alatt teljesen száraz lett?? Hát, az enyém... akkor lehet, hogy túl vastag volt..:O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...