2012. július 2., hétfő

Ajánlj nekem egy könyvet..

Pár nap múlva elhúzok a nagy vízhez nyaralni. Nagyon kell már ez a pár nap, mert az elemeim vészesen lemerültek. 

Talán két éve kértem már, hogy ajánljatok nekem könyvet, hogy mit vigyek magammal. Akkor valamiért a végén a  "Twilight" sorozat költözött a táskámba, és azt kell, hogy mondjam, hogy nem bántam meg, sőt. Nagyon régen nem jut időm olvasni, pedig régebben ez volt az egyik hobbim. Két nap alatt kiolvastam egy könyvet, maga voltam a könyvfaló... aztán változott a világ és a könyvekre nem maradt elég időm. 

Pedig szeretek olvasni, csak hát... mire este odáig jutok, hogy akkor most olvasnék, már nem bírom nyitva tartani a szemem. 
Most viszont megint lesz pár nyugis napom, amikor azon kívül, hogy végre rengetek hagymás májat eszem kialszom magam, olvasni fogok. 

Ehhez kérem, hogy ajánljatok nekem valamit. Akár lehet több könyv is, hiszen a múltkor egy hét alatt három könyvet olvastam ki a twilight sorozatból...

Amit várok a könyvtől: egyszerű, de szórakoztató, lebilincselő, hogy ugyanúgy ne tudjam letenni, mint az említett sorozatot. 

Köszönöm, ha segítetek!

szepy

24 megjegyzés:

Édeskonyha írta...

Nalini Singh: Angyali vadász sorozat :) Szerintem letehetetlen.

Murphy írta...

Vavyan Fable bármely könyve :)

Tücsök Bogár írta...

Ha tetszett a Twiligth, akkor érdemes lenne megint a vörös pöttyös (azt hiszem számodra ez már eleve jó előjel :DDD) könyvek közül választanod. Benina: Bíborszél (több kötetes) vagy Bree Despain: A fekete bárány sorozata jó választás lehet közülük. Egy skorpiónak szinte kötelező olvasmány Szepes Mária: A vörös oroszlán. :)

Muskátli Büfé írta...

Szia Szepyke! Nyárra, agymosáshoz: vámpíros: Lara Adrian sorozat (legalább 6). Skandináv krimi: Stieg Larsson - Millennium trilógia (A tetovált lány; A lány, aki a tűzzel játszik; A kártyavár összedől) - nekem nagyon bejött. Steve Berry könyvei. Végül Frei Tamás két könyve is nagyon jó. Nagyon színvonalas jogi krimi: John Grisham - imádom. Jó pihenést! Ági

Nóra írta...

Én a strandoláshoz mindig valami könnyed ponyvát választok, és erre nagyon bevált a Görögdinnye c. könyv Marian Keyes-től. Annyira rázott a nevetés, szinte folyamatosan, hogy már tiszta ciki volt.

Unknown írta...

Kedves Szepy,
ezer éve nem jártam erre, de most úgy gondoltam egy kicsit írok(hátha nem haragszol meg érte :)).
Én is imádok olvasni és szerintem ezt a könyvet, amit most ajánlani fogok, újra leveszem a polcról és elolvasom, mert nekem ez a favoritom. :)
Jennifer Crusie :Fogadj rám
http://moly.hu/konyvek/jennifer-crusie-fogadj-ram
Kellemes nyarat és jó pihenést kívánok neked:)

Névtelen írta...

Szia! Nekem az öröküberkedvenc Gerald Durell : főleg a korfui trilógia. Jókat nevetek rajta újra és újra. Vagy Ken Follett: A katedrális (azóta folytatása is van). Jó vaskos darab, de izgi

Pixie Pie írta...

Ha egyszerű, de szórakoztató kell, Adrian Mole összes! :) Bár a legutolsóban, ahol már 39 éves, kicsit csalódtam, enyhén letargikus hangvételű volt.

dviki írta...

Karen Marie Moning: Tündérkrónikák sorozata!!!
Kristin Cashore: Graceling és/vagy Zsarát
Sarah Addison Allen: A csodálatos Waverley kert
Stieg Larsson: A tetovált lány trilógia (bár ebben elég durva részek is vannak, de jó)
George R. R. Martin: Trónok harca (na ezzel tuti nem végzel pár nap alatt) :-)
Kellemes nyaralást és kellemes olvasást amúgy! :-)

Lilla írta...

én az Agatha Raisin sorozatot falom. annyira jóóóóó. vidéki anglia, nyomozás, vicces karakterek.

Hamucipóka írta...

Stieg Larsson: Millennium Trilógia:
1, Tetovált Lány
2, A lány aki a tűzzel játszik
3, A kártyavár összedől

Nem egy könnyű könyv, nem is rövid, viszont nagyon izgalmas. Én azok után sem tudtam letenni, hogy láttam mindhárom részt filmen is!!!! Gyakorlatilag újra végig izgultam. Egyébként nagyon ajánlom a filmet is, de csakis a svéd verzióját, a legújabb amerikai adaptáció szerintem nincs ennyire jó és ők még csak az első részt csinálták meg. Döbbenetes az egész sztori és ahogy fel van építve!
Én nagyon ajánlom!

Kati írta...

Én meg a vámpirosokon kiül ajánlanék magyar szerzőt Szabó Magda bármelyik kötetét, Az ajtó, Régimódi történet, Ókút.
Nem szórakoztató olvasmány, de letehetetlen, elgondolkodtató.

szepyke írta...

Uramisten... a hétvégén beveszem magam valamelyik könyváruházba és ki se jövök, amíg át nem néztem mindent, amit ajánlottatok...

Nagyon szépen köszönöm!

(Pixie Pie, az Adrian Mole már megvolt..., de azért ezt is köszönöm!:)

Csak szórakoztató jöhet szóba, egyáltalán nem akarok gondolkodni semmin... az édes semmittevés, egyirányba nézés lesz porondon, úgyhogy valami ilyesmit kell találnom.:)

Ildi írta...

Én strandra mindig Robert Ludlumot viszek. Krimi, fordulatos, éjszaka is olvasod, de ha program van, akkor max közepes szívfájdalommal teszed félre :-)
Ő írta a Bourne trilógiát, amiből Matt Damonnal készültek filmek. Bár a film és a könyv max a karakter nevében és az első indító jelenetben mutat egyezést, 1:0 a könyv javára :-)
Viszont a hagymás máj jó ötlet :-)
Jó nyaralást,
Ildi

Névtelen írta...

Én is Szabó Magdát választanán vagy Schaffer Erzsébetet, őket kötelezővé tenném:))))))

Külföldi írók közül: Rosemunde Pilchert.

Anikó írta...

Szepy, ha igazán jót és izgit és szórakoztatót akarsz az a Stieg Larsson: Millennium trilógia. Letehetetlen !!!!

Muskátli Büfé írta...

Szepyke, köszönöm ezt a bejegyzést (is), kaptam néhány új tippet (kettőt már meg is vettem :)!
Úgy látom velem együtt sokan vannak a Millennium-trilógia rajongók! Nekem nagyon tetszett mind a három könyv, Öcsémnek ódákat zengtem róla, de a könyvtárból nem tudtam neki kikölcsönözni, mert állandóan olvasónál volt. Hosza megvettem neki karácsonyra. Ő meg nem volt oda érte - szerintem azért, mert annyit áradoztam róla, hogy mást várt. Persze üröm az örömben, hogy legalább tőle bárikor elkérhetem, amikor újra akarom olvasni!

Jenis írta...

Rejtő Jenő összes. :)

Matt írta...

Pierre Lamaitre – Téboly
Én imádtam, igazán fordulatos, s persze teljességgel őrült, ami a zsánerem egy könyvvel kapcsolatban :)

Matt írta...

Pierre Lamaitre – Téboly
Igazán nagyszerű, fordulatos és kimondottan őrült – utóbbi nekem nagy zsánerem könyvvel kapcsolatban :)

Névtelen írta...

Szia Szepy ! Az olvasással én is így vagyok ahogy leírtad.Az egyik nyaraláskor otthon maradtak a könyvek, a strandon találtam egy könyves sátrat persze tele romantikus pár oldalas"könyvekkel". A hét végére azt mondta az eladó hogy érmesebb lenne kilóra vennem a könyveket... Amit én ajánlok nagyobb terjedelmű "kilós" könyvek Michaels, Fern : Vegas Saga 1-4.Családregény


Jó nyaralást !
Zsóka

szepyke írta...

Felírtam mindent, holnap szétnézek a Vaterán és egy-két könyves portálon. Megírom majd, hogy mi lett melyik lett a befutó. Köszönöm mindenkinek, nagyon izgulok ám...:)))

szepyke írta...

Na, kérem. Már megrendeltem pár könyvet. Van, amit nem ti írtatok, de innen is vettem pár ötletet - és tényleg nagyon köszönöm a rengeteg ajánlatot, még van pár a listán..., de elsőre ezek jönnek velem:

Jennifer Crusie - Fogadj rám,
Szepes Mária: A vörös oroszlán,
E.L James: A szürke ötven árnyalata
és még gondolkodás tárgyaként a következő: Stieg Larson: A tetovált lány.

Az első három már úton is van felém, a negyedikkel még csak kacérkodom... Szerintetek, még azt megrendeljem?

szepyke írta...

Na, Tetovált lány is elindult felém..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...