2010. december 30., csütörtök

250.000 látogató, 297 rendszeres olvasó, és jááááááték és nyeremény!

Lassan zárjuk az évet, ideje némi összegzést készítenem. 

Lássuk csak...

Ma, azaz 2010. december 30-án 297 rendszeres olvasóval büszkélkedhetek... Sziasztok, köszönöm, hogy itt vagytok! Integetek, látszik?:)

Tegnap a blogon járt a 250000. látogató. Ez nem klikkelést jelez, az már valahol 500.000 körül jár, csak a számlálóval időnként gondja van a blogspotnak, mert a "klikkelést" számláló számláló (ez de szép így leírva) időnként lenullázza magát.. 

Tehát, a Szépségtár blog fennállása óta, azaz az alatt a 20 hónap alatt, amióta ez a blog létrejött és én időnként írok bele, már negyedmillió látogatót vonzott. Ezt nagyon köszönöm annak, aki erre jár, aki olvas, aki kommentel, egyszóval, mindenkinek!

Hogy ezt megháláljam, játékot hirdetek. Volt már két játék, biztos van, aki emlékszik rá, az egyik EZ VOLT:


A másik pedig EZ:


Most sincs különösebb dolga senkinek, csak egy kommentet hagyni ezen bejegyzésnél. A kommentben kérem megadni az illető nevét is. Tehát, nem kell énekelni, szavalni, nincs cigánykerék, kézenállás, csak egy komment...

És hogy mi lesz a nyeremény?

Annyit elárulok, hogy üvegből van, két személy fogja tudni használni, és a második játék nyereményére hasonlít...
Többet nem árulhatok el, és fényképet is csak egy-két nap múlva tudok feltenni, mert a nyeremény "beszorult" a karácsonyfa mögötti szekrénybe, amit csak egy pár nap múlva tudok kiszabadítani...
Hogy a játéknak legyen egy tól-ig határa, mától indul és január 10-ig tart. Kérem, hogy CSAK Magyarország területén élők jelentkezzenek, vagy olyanok, akiknek rokona, ismerőse, barátja fogadni tudja a futárral érkező csomagot...


Tehát, játékra fel, várom a kommenteket!


86 megjegyzés:

Nelli írta...

De szuper ötlet a colas üvegből pohár!:-)
Szeretnék a játékra jelentkezni.

ildikebak írta...

Először is gratulálok a bloghoz és csak így tovább :-)Imádok hozzád be térni :-)
Játékra is jelenkéznek :-))) és a nevem Ildi :-)
Pusza :-* és Boldog új Évet kívánok neked és családodnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

nagyoonn jó pofa ez az üveg pohár, mint colás üveg, naon tetszik.

gratulálok, a sok látogatodhoz, és a blogodhoz leginkább,élvezettel olvasom az írásaidat.

nagyon, Boldog És Sikerekben gazdag Új évet kivánok: Jdudar

bringa írta...

Gratulálok, és jelentkezem a játékra!
Bringa

Pedke írta...

Gratulálok az eddigi sikeres blogoláshoz, csak így tovább, nekem nagyon tetszik:-)))

Christy írta...

Szia! Gratulálok és egyben boldog új évet kívánok!
Én is jelentkeznék a játékra. A nevem Kriszti :)

DebiGabi írta...

Gratula:D
Csak így tovább.
A játékra természetesen szeretnék jelentkezni!!!
Boldog Új Évet Kívánok!

Ritmus írta...

Én is gratulálok! Szeretek nálad nézelődni! Ja, és szeretek játszani is! BUÉK!

Sütis néne írta...

Én is játszanék! :-)
BUÉK!!!

Praliné Zsuzsi írta...

Jöttem játszani én is!!! Boldog új évet és legalább még egyszer ennyi látogatót :)

Csibe írta...

Gratulálok!...és mintha ismerős lenne az első képen látható fejdísz :))
pár napja is készült kisManóról egy kép, mikor feltette a mikulássityakost a buksijára :)

Dia írta...

Csak gratulálni tudok! Szép eredmények.

Margó írta...

Szivből gratulálok a blogodhoz!Sokszor benézek hozzád,és én is játszani szeretnék!:o)
Boldog Békés Szeretetteljes Új Évet kivánok!
Margó

Andulka írta...

Valamit nagyon tudhatsz, ha ilyen sok olvasód van!

Jönnék játszani én is! Nagyon szuper a két kólás pohár!

Andi/Andulka

GasztroRéka írta...

Mivel állandóan kommentelek a blogodon, most sem hagyom ki! Szívből gratulálok, csak így tovább...
(Ráadásul az előző játéknál már olvastam a blogod, de kihagytam, szóval itt az ideje, hogy részt vegyek...:) )
Néha kaját is sorsolhatnál!

Melinda írta...

Gratulálok sikereidhez!!! Sokan szeretünk hozzád jönni! :) És játszani is.
Jövőre is hasonló sikereket, boldogságot, egészséget kívánok!

Dió Bisztró írta...

Gratulálok! Az elért sikereidhez!
További sikerekben gazdag új esztendőt kívánok!

Mariann írta...

Én is szeretnék játszani! Rendszeresen olvaslak, de kommentelni nem szoktam, ez az első. Hátha "szűz kéz szerencsét hoz". Egyébként BUÉK! Jövőre is rendszeresen jövök!
Mariann

BirgánAndi írta...

Kicsi vagyok székre állok,
onnan egy nagyot kiáltok,
hogy mindnyájan meghalljátok,
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!
Hátha a verssel, nagyobb esélyem van a nyerésre Szepyke!:)
A súlyom miatt tornagyakorlaltokra nem vállakozom...

Szemi írta...

Külföldi lévén a játékra nem jelentkezem, de gratulálok a sokadik állandó olvasódhoz,és a rengeteg látogatóhoz is.
Nem csodálkozom rajta, mert a blogod szuper, mindig szivesen jövök ide nézelődni, olvasgatni.


Jó szórakozást szilveszterre, és nagyon boldog , sikerekben gazdag új évet kívánok!

horimarika írta...

Gratulálok! Jelentkezem a játékra. Puszi Marika

Marika63 írta...

Drága Szepyke! Gratulálok a sok-sok olvasóhoz. Jövőre többször ennyi látogatót kívánok. Boldog Új Évet Mindenkinek!!!!

Névtelen írta...

Beszállok. Hátha. :DDD És boldog új évet, sok-sok blogbejegyzést még!

Névtelen írta...

Gratula a rengeteg olvasóhoz és látogatóhoz! Ez is mutatja milyen nagyszerű ez a blog!
Nagyon boldog új évet kívánok Neked!

Ildy írta...

Gratulálok és további sok látogatót, receptet, bejegyzést, miegymást, és persze nagyon boldog új évet kívánok neked és szeretteidnek!
És ezzel asszem kvalifikáltam magam a játékra.:)

BORI írta...

Szepykém, annyi mindenre van energiád! Örömmel nézem a blogodat, ahogy látom a sajátomon az új bejegyzésedet. Boldog új évet, sok látogatót, sok frappáns játékot és tengernyi energiát a "Kifőztük" szerkesztéséhez!

Aliz írta...

Gratulálok!!!
Örülök, hogy a vanília összehozott minket:-)))
Szeretnék én is jelentkezni a játékra!!!

Zuzmó írta...

Gratulálok! Remélem a továbbiakban is olvashatlak, sok érdekes és hasznos, ötletadó bejegyzést találtam nálad!
Én is jelentkeznék a játékra.
BUÉK!
Zsuzsa

Bianka írta...

Remek, csodás hír
További sok olvasót
Gratulálok

anake írta...

Gratulálok
szeretnék jelentkezni a játékra
Sok sok olvasni való posztot kívánok!

Kata írta...

Gratulálok,további sok-sok látogatót,rendszeres olvasót!
Azt hiszem ezennel jelentkeztem is a játékra.
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!

Gina írta...

Gratulálok,további olvasókat kívánok.
BUÉK!

Dió Bisztró írta...

Gratula :) Üdv D.A.

Unknown írta...

Bár már elmúlt karácsony, de nagyon örülnék egy meglepetésnek! Boldog, receptekben gazdag új évet kívánok!

Lóczi Vali írta...

Csak tudnám, honnan ez a rengeteg energia! ( A vaníliára is gondolva.) A blogod nagyszerű, rengeteg ötletet kaptam. Békés, boldog új esztendőt kívánok!

Ági írta...

Igényes, hasznos, ötletes. Röviden így jellemezném a blogodat. A hosszabb verzió nem férne el.
Gratulálok az eddigi "eredményekhez"!
Ágnes

Viki írta...

Egyszóval? én mindenhez gratulálok..... Na jó, hát ez éppen három szóra sikeredett.

Itt vagyok, ragyogok, ugye látszik is :-)))

Emlékszem a másik két játékodra is, azok is nagyon ötletesek voltak.

Az eredmények, a látogatottság pedig Rólad szól, mert egyszerűen jön az ember lánya akkor is ha nen köllene, mert itt aztán fel lehet vidulni.
Nyújtózkodom, úgy jelentkezem ! - már el is zsibbadtam, megyek is tovább.

Elég volt ennyi belőlem :-)))))

F.Gina írta...

Gratulálok, és boldog, sikeres új évet kívánok !
Klassz ez a két pohár, én is játszanék :))

Névtelen írta...

Mi még nem vagyunk régi ismerősök, de szeretek hozzád betérni. És köszönet a vanília-projektért, azóta is hálás vagyok, hogy bevettél a csapatba! Csak az a Pálesz-csomag... Szerda óta erős kétségeim vannak a helyi hungaricummal szemben...
Szepyke! Ezen túl is szívesen olvaslak, sőt: "felhasznállak"!
Üdv: Szűcsné Kata

PS: Ami a szerencsét illeti: én a "vakpali" kategóriába tartozom...:)

egycsipet írta...

BÚÉK Tigrisem!

(Nehogy betegyél a kalapba, mert ha véletlenül kihúzol, le nem mosod a bundát. :DDD)

Csongi írta...

Boldog Új Évet! Köszönök mindent mégegyszer!

Loihi írta...

BÚÉK! :-)
Eszter és a törpék

Andrea írta...

Sikerekben gazdag, boldog új esztendőt kívánok!

egy pici írta...

Boldog Új Évet Kívánok!

Névtelen írta...

Nagyon nagyon gratulálok az eddig elért sikereidhez, ezután s szorgos hű olvasód leszek :)
Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok Neked!
A játékra pedig jelentkezem :)
Araniel

Anikó írta...

Gratulálok a rengeteg látogatóhoz, ebből egy vagyok én is, szeretem a blogodat,a vaníliáért külön köszönet, további sikereket az új évben is :-))))

Névtelen írta...

Én is tudnék két embert, aki örülne annak a két nyereménynek! :)
Boldog új évet és csak így tovább!

Ceffa írta...

Nagyon szívesen játszom veled én is! Gratulálok a sikeredhez::)) B.Ú.É.K.

Hajni írta...

Gratulálok!További sok sikert az új esztendőben is!

ninca80 írta...

Boldog Új Évet Kívánok!
Rendszeresen olvaslak én is nagyon szeretek ide járni.Kommentet írni nagyon ritkán szoktam.Köszönjük, hogy létrehoztad nekünk ezt a klassz blogot, idén is kérünk szépen ilyen sok jó bejegyzést mint ezelőtt.

Rita írta...

Szepyke!
Én is gratulálok a blogodhoz. Rendszeresen olvaslak, bár kommentelni nem nagyon szoktam, csak csendes szemlélődő vagyok.
Most azonban írok, szeretnék én is játszani.
Rita voltam.
És persze BÚÉK!!!

Ami írta...

Játék! akkor itt a helyem! :)

Hugi írta...

Játékra jelentkezem!
Hugi/Papazsíroskenyér

Vesta írta...

BÚÉK!
Ugyanezt a formád hozd nekünk jövőre is! :)

Ildikó írta...

BUÉK! Itt a helyem!
Ildikó

szepyke írta...

:))

Hamarosan hozom a képet a nyereményről...:)

Snöcy írta...

Gratulálok én is neked, köszönöm a vaníliát, és köszönöm hogy részt vehettem a Karácsonyi Kifőztükben!!

Snöcy írta...

Gratulálok én is neked, köszönöm a vaníliát, és köszönöm hogy részt vehettem a Karácsonyi Kifőztükben!!

Gesztenye receptjei írta...

Szepyke!
Én is gratulálok a méltán népszerű blogodhoz!!! Szeretek idejárni, ha nem is írok mindig:-))
Akkor csak annyit cigánykerék helyett,, hogy itt jártam:-))

Túry Amália írta...

BUÉK! Én is gratulálok, nagyon szép teljesítmény! Szeretek ám ide járni! :)

szepyke írta...

Nagyon kedvesek vagytok, de én nem kommentelhetek ide, mert még a végén ki kell magamat sorsolnom...:))
Jó, csak vicceltem.

Békés, boldog új évet Nektek, nekünk!:)

Mónika írta...

Szivből gratulálok a blogodhoz!Sokszor benézek hozzád,és én is játszani szeretnék!
Boldog Békés Szeretetteljes Új Évet kivánok!
Mónika

Unknown írta...

Nagyon jó a blogod, sokszor járok feléd! Én is szeretnék játszani!
B.Ú.É.K.
Kriszta

lekvároskukta írta...

Végre én is ideértem :)
Nagy gratula, szép számok ezek!!!
Így tovább :)
BUÉK!

lekvároskukta írta...

Bocs, de ezt a megjegyzést most azért írom, hogy ne legyek a 66. Így már a 67. vagyok ;-)

szepyke írta...

Fényképek hétvégén... izgultok már?:))))

vanocska írta...

gratulálok a bloggodhoz,nagyon jó receptek vannak.szeretnék játszani .Buék..vanocska

Trichterwinde írta...

Szepyke, BÚÉK Neked is, és ugyanolyan tartalmas 2011-et, mint amilyen az előző volt. Nagyon örülök, h Rád találtam :)

Unknown írta...

Én mostanában találtam erre az oldalra és gyorsan regisztráltam. Érdekel a sütés-főzés. Sok finomságot találok itt. Nagyon tetszik az oldal. Gratulálok hozzá.

macika írta...

Örülök,hogy Rád találtam, és csak gratulálni tudok! Sokat tanultam Tőled. Köszönöm szépen! Ditte

Rebeka írta...

Még az utolsó előtti pillanatban ideértem a játékra..:o)) BÚÉK!
(a 8 napba még épphogy belefér..:D )

Renáta baba írta...

Gratulálok a sok olvasódhoz,én is rendszeresen olvaslak,én is jelentkezek a játékra!
Nekem van ismerősöm Magyarországon,aki átvenné a nevemben a nyereményt,ha netalántán én nyernék.
Megkésve Búék!
Eszter Nagyváradról.

Unknown írta...

Én is tördelem a poharakat, sőt egy idő óta már csak 1-1 darabot veszek típusonként és így nagyon eklektikus a pohárfelhozatalom (kivéve boros pohár, ott nem ismerek megalkuvást).

BUÉK

Éva írta...

Én is szeretnék jelentkezni a játékra, hátha utolsókból lesznek az elsők!;)

kempfcandi írta...

Gratulálok ehhez a sok olvasóhoz! Fantasztikus!!!

További ilyen sok olvasót!!!

Poharak meg szupik:P

Andi/cuki írta...

Gratulálok a "szép" számaidhoz!:-))

Karolina írta...

A hétvégi ebéden jó lenne már ezekből a poharakból inni!

Kiskukta írta...

Gratulálok neked és én is jelentkezem!:))

alterego írta...

Gratulálok a jubileumhoz, megérdemled, sokat tettél érte :-)

Unknown írta...

Én is szeretnék minden jót kívánni a továbbiakban!
Lívia

és jelentkezem a játékra!

Névtelen írta...

Szepyke!Almáriumban érlelt házi páleszt (is)lehet belőle inni?! Mert ha igen, akkor szeretném!!
Jézus! Ez most úgy jön le, mintha "megrögzött" lennék, pedig csak nem szeretem a "légyragacsokat":)
Hajrá és üdv Mindenkinek: Sz-né Kata

dortimcsi írta...

Jó lenne nyerni:) Hátha enyém lesz...

Kata64 írta...

Abból évi 365 belépés az enyém:-))) Köszönöm a Kifőztük újságot. Játszanék!!

Turák Kinga írta...

Örülök, h anno Rád találtam vhogyan, sok jó dologgal lettem gazdagabb, és gratula mindenhez!!!

szepyke írta...

Üdvözlök mindenkit, tessék elkezdeni izgulni, hamarosan sorsolok...:)))

lámpás írta...

Köszi a blogot, sok okosságot olvastam már Nálad! És játszani is szeretek ám!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...