2011. december 2., péntek

Jááááték! Gyertek hozzám játszani!:)


Alkotóssal alkotni BÁRKI tud! - még én is... és három gyorsan elkészíthető ötlettel be is szeretnék bizonyítani, hogy az is tud egyedi és szép dolgokat készíteni, aki úgy érzi, nem elég ügyes, vagy nincsen rá ideje (mint nekem). És, ahogy a kép bizonyítja, ez tényleg így van...
Az Alkotós blog háromrészes cikksorozatának egyik vendégeként lehetőségem nyílt, hogy sütőpapír helyett scrapbook papírt ragadthattam és Hana útmutatása nyomán ezt főztem ki:

Ja, naná, hogy piros, és naná, hogy pöttyös... milyen lenne?:)))



És hogy mi köze a scrapbooknak a konyhához? A recepttartónak is használható karikás albumból kivesszük a szükséges receptet, felcsíptetjük a mágneses tartóra, és hűtőre vagy valamilyen fém felületre helyezzük. Így a recept szem előtt van, ám mégsem lesz maszatos. (Ha mégis történne valami "baleset", akkor pedig csak azt az egy lapot kell pótolni ;)

Az alkotás megkönnyítésére összeállítottak egy alapkészletet, amit az alkotos.kft@gmail.com címen tudtok megrendelni. 

Vagy lehet, hogy a Mikulás ezt hozza majd Neked?

Lehet, bizony, mert
 egy Yabo Receptes készletet az Alkotós Kft. felajánlásával kisorsolok!:) 


Tehát, valaki megnyeri ezt a csomagot:



sorsoláson való részvétel feltétele: ennél a bejegyzésnél hagyj egy kommentet, a kommentedben pedig egy szót várok tőled... 
Egy szót, mégpedig egy választ a kérdésemre...:)

A kérdés: Mi az, ami piros, fekete és még pöttyös is, repül és a Balatonból ki lehet menteni a gumimatraccal? :D

A kommentelők között a második képen látható csomagot sorsolom ki... ki játszik velem?:)
A játék határideje: 2011.12.05. hétfő éjfél 


Egyéb ötletekért nézzetek be az Alkotós blogba, érdemes!:)

57 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Szepyke!
Sokat gondolkodtam a válaszon, de remélem jóra gondoltam:-))))
Katicabogár talán???
Nagyon édes játék:-))

Vea írta...

Katicabogárka :)

Túry Amália írta...

Hát ha csak piros és pöttyös lenne azt mondanám az Szepy :DDD így viszont katicabogárra megy a tipp. na tudom több ez mint egy szó, de elvégre szólásszabadság van?! :DDD

ChezSandra írta...

ahogy kicsi fiam mondja: "kakicabogár" azaz katicabogár :))))))))))))) de jó kérdés!!!!!

Linyah írta...

Katica :)
(elsőre labdára gondoltam ... :D)

Zuzmó írta...

Katicabogár :)

(nekem elsőre ez ugrott be: http://www.nosztalgiabolt.hu/products/545/545.jpg csak hiányoltam róla a pöttyöket) :D

Linyah írta...

Zuzmó! és a repülést nem hiányoltad? ;-)

Praliné Zsuzsi írta...

Katicabogár!!

Praliné Zsuzsi írta...

Katica!!

Zuzmó írta...

linyah: áááá, dehogy, sőt! Az én emlékeimben felbukkant egy olyan filmbéli kép (talán a Hamis a baba), ahol Kern András fulladozik és Ötvös Csöpi ledob neki a helikopterből egy üveggel. Úgyhogy megvan a repülés is. :)))

Linyah írta...

Zuzmó: elnézést a műveletlenségemért :) végülis maga az Unicumos üveg egy nagy "pötty" :)

Unknown írta...

Katicabogár:)

pavelancsika írta...

Katalika szállj el.... :) KATICABOGÁR.
Nagyon tetszik a Bo Bunny pöttyös papír és jó a recepttartós ötlet!
Ancsika

pavelancsika írta...

"Katalinka szállj el..."
katicabogár
Nagyon tetszik a Bo Bunny papír imádom a pöttyöket. :)És ez a recepttartó ötlet csúcs!Szorítok magamnak :)))
Ancsika

mantus írta...

Katicabogárka!

mantus írta...

Katica bogárka!

Emoke írta...

katicabogár, darazsakat nem mentünk :)

Ami írta...

KAtica :)

Melinda írta...

Nagyon jó ötlet ez a recepttartó! Én is szeretném kipróbálni/megnyerni:) Köszi a lehetőséget!

Melinda írta...

Jajj,és a lényeg lemaradt:katica:DDDD

Éva írta...

Jövök én is nagyon tetszik a recepttartó! Katicabogár ! Igaz még nem láttam katicamentést gumimatraccal? Bár lehet hogy azért nem láttam, mert régen voltam a Balatonon?:-))

Zsuzsi írta...

A jelem az oviban: katica :)

Névtelen írta...

Katica :) köszönöm Szathmáry Ágnes

Lencsilány írta...

Katica, vagy a katica mintájú gumilabda, ami volt nekem kiskoromban:)

zsebibaba írta...

Katicabogár :)

Puszedli írta...

:)) Ez aranyos. Talán katicabogár. Talán.

_eszter_ írta...

katicabogár! :)

horimarika írta...

Katicabogár!!!

Egyéb tippek a családból: fekete-piros-pöttyös fürdőruhás kicsi lány, akit dobál az apukája...

rozi írta...

Én is a katicabogárra gondoltam.

Csincsilla írta...

Katicabogár :))

Namata írta...

Kedves játék !!Talán a katicabogár lenne ?!:)

Névtelen írta...

Megfejtés:katicabogár.
Kata voltam :)!Remélem nyerek egyszer valamit!

Horváth Andrea írta...

Katicabogár

Anni írta...

Piros fekete pöttyös helikopter? A pilótáját még ki tudod menteni!!! Na jó nem egy szó, de én szószátyár vagyok.
Vagy mégis Katica?

Juli írta...

Katicabogár!:)

Juli írta...

Katicabogár :)

Petra írta...

Katica! :)

Erzsébet írta...

Katicabogár :-)

Névtelen írta...

Talán a katica?Bár őt nem szokták gumimatraccal kimenteni,bár rég voltam a Balatonnál :)
Gyöngyi

Katucikonyha, írta...

Ahogy az unokaöcsém mondaná: KAPIKAAAA!

Enikő írta...

Mondjuk egy katica, vagy egy katica mintás gumilabda. :)

Névtelen írta...

Katicabogár!
Üdv: Mariann0810

nagyi50 írta...

Kis unokám jele az oviba; Katicabogár :)
Szeretném a nyereményt :)

nagyi50 írta...

Kis Unokám jele az oviban; katicabogár :)

Ari írta...

Katicabogi:)

Mjudit írta...

Katicabogár vagy pöttyös labda, az utóbbit könnyebb kimenteni gumimatraccal, jobban észrevehető-:))

Birgi írta...

Katicabogárka!

Tipitá írta...

Hétpettyes katica!!:)) Köszi a játékot!!

Karulino írta...

Bevallom törpöltem, de kitartottam, és nem néztem meg a szavazatokat. A kollégákkal nagy derültség volt, mire rájöttünk, hogy mi is lehet. De most már tuti: Katica bogárka

Bianka írta...

Szepy katicabogár jelmezben :)

GasztroRéka írta...

Mivel nincs ilyen madár tudtommal, ezért katicabogár.

Az első dal amit a bölcsiben tanultam: Útra kél a pettyes katicabogárka, megnézi mi újság a kerek világban.

Málna írta...

Katicabogár? :)

Szera írta...

Csak nem katicabogár?! :)

Klára írta...

Katicabogár :-)

Krisztina írta...

Katicabogár

szepyke írta...

A helyes válasz a KATICA vagy KATICABOGÁR. Más irányú ötleteket, mint piros fürdőruhában fürdőző fekete hajú hölgyemények, labda, stb., nem tudok elfogadni!:))))


Köszönöm a játékot, hamarosan sorsolok!:)))

szepyke írta...

Meg is vagyok.... Éééééééééééééés a nyerteeeeeeeees:

Vea!:)

Vea, légy szíves, írj nekem a szepsegtar.blog@gmail.com címre!:)) és gratulálok!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...