2009. december 14., hétfő

Jááááááááték!!! Szilveszterkor már ebből ihatod a pezsgőt, ha Te nyersz!




Ismét játékba hívom az erre járókat!

Most nem fejdíszt lehet nyerni, hanem egy különleges "pohárkészletet", ami tartalmaz két darab poharat, ezek láthatóak a képeken is...




Hogy mitől különleges ez a pohárkészlet? Nah, erre várom a válaszokat kommentek formájában. Aki kommentet ír, az már esélyt is szerzett magának, hogy amennyiben Ő nyer, ezzel a két pohárral koccintson 2010. tiszteletére!

Én bizony nem árulom el, hogy előző életében mi volt ez a két pohár, de annyit segítek, hogy ha így ránézésre nem megy, töltsétek le a képet, majd forgassátok el... Pont annyira, hogy fejen álljanak...

Tehát, várom a választ, azaz a kommentet, a részvételhez szükséges hozzászólásokat!


Sorsolás december 28-án.

A kommenteket december 27-én éjfélig kell "leadni",
az utána beérkezők nem kerülnek be a sorsolásba!


Ismételten ünnepélyes keretek között kihúzom a nevet/nicket, majd felveszem az illetővel a kapcsolatot és futárral juttatom el a nyereményt még december 31-e előtt a nyerteshez!


Jó játékot, sikeres részvételt!

Blog tulajdonosok figyelmébe: ha a saját blogodban, az oldalsávba kitéve felhívod a játékra a figyelmet, visszamutatva a blog ezen bejegyzésére, megkétszerezed a nyerési lehetőségét, mert kétszer teszem a neved a kihúzandók közé! Ugye, hogy milyen ügyesen növelem a nézettségemet? Bámulatos... :)

Ha így teszel, jelezd felém kérlek! Köszönöm!

Jaaaaaaaaaaaj! Ancsikán kívül nem magyarországi játékos kérem, hogy ne vegyen részt a játékban, mert külföldre nem tudom eljuttatni a poharakat egy nap alatt... Jah, meg állami kölcsönt sem vennék fel rá, ha nem gond... Bocsánat, nem voltam eléggé körültekintő...




73 megjegyzés:

Unknown írta...

Milyen jópofa! Csak nem egy Coca-Cola üveg fejreállítva? Azaz hogy kettő? :-))
Hát erre muszáj jelentkeznem!

Marcsi írta...

Hát igen ez Coca-Colás üveg!!!
Alja levágva, és abból van ragasztva nékie egy talp.Igy lett belőle pezsgős pohár.
Jelentkezem a játékra!!!!!!!!

Lilla írta...

én is játszom!!! nagy kedvenc az a coke-os üveg

Unknown írta...

Marha jó találmány, fejre fordított kólás üveg, alja levágva és azon áll :)
Remélem, hogy rám kacsint majd a szerencse csillaga.... :D

Akca írta...

Szia!

De jó!!!! Coca-Cola poharakat nyírtak ki ahhoz, hogy pezsgőt ihassak (:D) belőle! ;)
Persze, csak ha nyerek... :D

Névtelen írta...

A pihent agyad Szepykém, ami engem egyszer a sírba fog vinni!!!! :)
Csak azért jelentkezem a játékra, mert arra külön befizetek, ha én nyerem meg, mit fogsz kitalálni, hogy a futár eljöjjön hozzám :)))))
(ki ne merd hagyni a nevem a kalapból!!!!!!!)

Andi írta...

Én is jelentkezem!
Coca colás üveg "pohár"..az bizony!!!
Marha jól néz ki...
Szepyke, nem vagy semmi!!!:-))))))

Névtelen írta...

Nagyon tetszenek a Coke-os poharaid, csak nem ezt is a mikródban állítottad elő? :)
Kellemes készülődést karácsonyra!! :)
Üdv:
Anikó

egycsipet írta...

Kólásüveg, eddig ok, de ki alkotta? Muszáj nagyon röhögnöm...elképzellek a mikród előtt, ahogy olvasztgatod a talpat az üvegre. :DDDDD

egycsipet írta...

Névtelen Anikóval egyre jár az agyunk... :D

Limara írta...

Csuda egy csaj vagy Szepyke! Könnyesre nevettem magam, nagyon jópofa! :)))

Aliz írta...

Colás üvegből pohár.:) Régi emlékeket idéz fel bennem, hiszen ez a 70-es évek nagy divatja volt, amikor élelmes üvegesek a szép, külföldi márkás üvegekből készítettek nagy "poharakat", amiben pl. mogyorót lehetett kínálni a vendégeknek. Valahol a nagykőrúton is volt egy ilyen (meg még számtalan helyen), be lehetett hozzá vinni a kiürült üveget, levágta a nyakát és ráragasztotta talpként. Azóta nem láttam ilyesmit.:)

libi írta...

Az emberi elme határtalan! De azért jópofa. Ráadásul nem lehet könnyen elharapni, mint a reklám colás poharakat. Gyerekkoromban volt benne részem néhánszor. Ha csak egy kicsit nagyobb lendülettel kezdtünk inni belőle és a fogunkhoz koccant, már tört is a pohár. Na ha ez koccan a foghoz, akkor nem az üveg törik! ;-)

szepyke írta...

Én jókat vigyorgok magamban, erre jön Ancsi, és megint rádöbbent, hogy mekkora egy hülye vagyok...

Ancsi, a többi külhonit az elmúlt egy percben "kizártam", viszont, ha Te nyered meg, akkor megoldom a dolgot...
Valahogy csak sikerülni fog...:)) Vagy, megvesztegetlek valami mással, de mindent a maga idejében...:)))))

szepyke írta...

Jah, kedvesek vagytok, hogy azt gondoljátok, hogy még mindig a mikróban olvasztom az üveget, de ezt nem én csináltam...
:)

Még, nem én, de ami késik...

Ezt bizony, szakember csinálta, üvegműves, vagy mi. Csiszolva is vannak, én meg még azt nem gyakoroltam, csak az olvasztást. Ki is nyírtam a mikrót, úgyhogy egy ideig nincs olvasztás!:))))))))

DebiGabi írta...

Tetszik!
Tetszik!
Én is szeretnék résztvenni:)))))))

L.Krisztina írta...

Miután én ezeket az üvegeket már csak éttermekben láttam, így felmerül a kérdés: hogy kérted el az üvegeket:)?És ezeket is olyan hattyú formájú alufóliába csomagolták?Ja és a pincér milyen arcot vághatott?
Komolyan zseniális ötlet volt bárkitől is így hasznosítani ezeket klasszikus üvegeket!

mandy tarragon írta...

tök szuper :) Én is én is

Ena írta...

Szeretnék én is jelentkezni a játékra,szerintem is Coca-Colás üveg fejre állítva .Nagyon jópofák .

Dóra írta...

Mennyivel jobban esne egy ilyen "kólás palack"-ból a szilveszteri pezsgő!! Szóval jelentkeznék =)

Zsuzsi írta...

Nekem is ez a tippem, coca-colás üveg- talpa levágva, fejrefordítva. Nagyon eredeti. A blogomra is kiteszem a linket még este, úgyhogy én két szavazattal jelentkezem. Zsuzsi

trinity írta...

Szepyke,
túl könnyű a kérdés: colás palackokból van a két pohár:)))))

Garffyka írta...

Szepy, már megvettem a pezsgőt, hogy legyen mivel felavassuk ezt a két, Coca-Cola-s üvegből készült pezsgőspoharat :D
Kreatív ötlet levágni az üveg fenekét és pohár talpat csinálni belőle!

Wise Lady írta...

Én is kérek colás pezsgőt!
Sokat-sokat gondolkoztam, s aztán nem tudom...Esetleg két Coca Colás üceg alja nélkül, fejtetőre állítva és talppal?
Vagy mi lehet?

Csibe írta...

Jajjj, hogy ennek valaki hogy örülne. Van a családban aki igazán "bírja" a coca-cola-s dolgokat ;)

Betty írta...

Én is jelentkezek, ha még lehet! Bár még sose nyertem semmit, de ezeke a Coca Cola-s pezsgős poharak nagyon tetszenek! :)

Viktoria írta...

Szepyke, én külhoniként nem neveznék, de nem állhatom meg megjegyzés nélkül.
Kíváncsi vagyok mi lesz a következő termék amit a coca-cola imádóknak kitalálnak! Remélem azt is megmutatod majd nekünk!

szepyke írta...

Nah, akkor néhány válasz...


Jól gondolja, aki azt gondolja, hogy az állítólagosan legnagyobb üditős cég egyik termékének "csomagolása" ezen két, jelenleg pohár szerű alkalmatosság...

Krisztina, mi két helyre járunk étterembe, ahol már törzsvendégek vagyunk... Lassan a szakácsot is elhozhatnánk haza, olyan kedvesek hozzánk, tehát, igen, ezt elkértem...

Fahéj és Feta, ezeket nem a nagy cég találta ki... Csináltattam...
A nagy cégnek semmi köze hozzá, maximum reklamálhatnak, hogy tönkre tettem valamilyüket...:)

Kata írta...

Nagyon jópofa ez a Coca Colás üvegyből készült pezsgős pohár!!Ha megnyerném,ígérem az idén nem gyerek pezsgőt iszok az új év köszöntésére!!
Jelentkezem a játékra!

N.Zsuzsi írta...

Ha muszáj ismételni, akkor megismétlem :d
szerintem is coca colas üveg alából lett a teteje a pohárnak.

Kiskukta írta...

Colás üveg tetejére állítva, alja levágva, talpnak ragasztva. Jelentkezem, mert tetszik!

Süti Bazár írta...

Én is jelentkezem! Hogy mik járnak a fejedben, te lány! Elképesztő!! :DD

vimizo írta...

Jelentkeznék én is :) Coca-cola talpas pohár :)

Linkeltelek nálam :)

Puszedli írta...

Elég különleges szilveszter lenne Coca-Colás talpasból szürcsölni a pezsgőt. Én is jelentkeznék! :)

kojudi írta...

Pezsgő Coca-Colával? Még úgysem ittam ilyet! :-) Jelentkeznék!

Belly írta...

Nagyon bulis!!!!!!!!!
Coca-colás pezsgő!!!!!!!!!!!

Ena írta...

Ja és a blogomra is kitettem a képet plusz a linket is

Gina írta...

Nagyon jópofa!Jelentkezem én is a játékra!

Névtelen írta...

Látom üvegfúvónak is felcsaptál a nagy karácsonyi készülődés kellős közepén.:)))Na de pont az egyik legnagyobb üdítős céggel akasztod össze a bajuszt????:))Remélem van egy jó ügyvéded!!!::)))Gyűjtöm a "hamisítványokat":)))))

eper1313

Pedke írta...

Gratulálok az ötlethez, nagyon jó pofa!

Karulino írta...

Szepy! Ha a Te ötleted volt, gratulálok, ha Te is valósítottad meg, akkor zseni vagy. De bárki kezét is dícsérje, én is jelentkeznék, imádom a különleges dolgokat!

jaksics írta...

Helló!
Szilveszterkor még nem pezsgőzhetek "félgyerek", miatt - de vaníliás tejturmixot biztos kortyolhatok...
Pont aznapra vagyok kiírva...
Jelentkeznék a játékra!
Judit

Promise írta...

Húú, de jó! =D Jobb mint a Mekis Coca-Colás pohár! =P

aarkus írta...

Első pillantásra látszik, hogy a piros kóla üvege volt valaha. Nem nagyon borulékony?

Liza írta...

Egy gyöngyös-lánynál láttam meg a linkedet a játék miatt. Jöttem és bekukkantottam a blogodra. Jövök majd máskor is :)
De most jelentkezem a játékra, mert:
Iszonyú ötletes ez a Coca-colás pezsgőspohárkészlet!

Belinkellek a blogomra is!!!

szepyke írta...

Nah, tehát, nem, nem borulékony.
Stabilabb, mint egy normál pohár.
Ha a képekre kattintotok, nagyban megnyílnak, ott is jól látni, hogy elég stabil talpuk van. Ha minden igaz, két decisek, tehát tényleg csak pezsgőzni alkalmasak. Majd lefényképezem úgy, hogy töltök bele valamit, hátha úgy jobban látszódik.

Azoknak, akik belinkeltek, köszönöm, vettem a jelzést!:))

Liza, köszönöm szépen, és Isten hozott!:))))

Lindi írta...

Dejóóó Coca-colás üvegek:)Nagyon jópofa!

dortimcsi írta...

CC üveg fejre állítva? ez tetszik:D

Névtelen írta...

Naná, hogy két fejenálló Coca Colás üveg! Jövök én is játszani ám!

horimarika írta...

Nagyon bírom a CC-s cuccokat! A doboz-pohár mellet az üveg-pohár jól mutatna...
Ez egy akkora ötlet! Gratulálok hozzá!
Blogomba is kiteszem...

Evelin írta...

Hú ez szuper :) Két Coca-Colás üveg fejre állítva :)
Örülnék,ha én nyerném,szeretem a különleges,vicces dolgokat :)

Alma írta...

Bulis darab!! Jöhet! Jeletkezem.

Unknown írta...

Kis (2 vagy 3 decis) Coca Cola-s üvegek, amiknek olyan a kupakja, mint a söröknek. Ezek tök jól néznek ki, miből lehetne még ilyen poharat, vagy valami mást készíteni? Én is játszok ezekért a poharakért!

azeszti írta...

úúú nagyon bírom az ilyen dizájnos cuccokat, és bár én a kollégiumi szilveszterre félnék kivinni, biztos, h hamar felavatódna :)
és csak a játékszabályok kedvéért: természetesen egy cocacolás talpas pohárra fáj a fogam, illetve kettőre...;)

kinga írta...

coca cola mániás vagyok, ez van :) szóval beneveznék mindenképp, duplán is, mert kitettem a blogom oldalára is a linket! :)

köszi a lehetőséget!
Kinga

szepyke írta...

Jesszusom, mennyien vagytok már....
Mindenkinek köszönöm a jelentkezést!:)

Unknown írta...

:) Nagyon kreatív!

agicaa írta...

Hát ez bizony két coca colás üveg volt ezelőtt. Nagyon klassz, én is jelentkeznék, és a blogomra is kitettem! Kellemes Ünnepeket!

Évi írta...

Nagyon ötletes, szuper! Szeretnék játszani, nagyon tetszik ez az "üveg-pohár" :D

Vézna írta...

Én is,én iiiis hadd játszak:D!
Kell ilyen az itthoni pohárkészeltbe...coca-colas üveg fejtetőn...tiszta poén :D.
Ehhez már azért kell fantázia, hogy ilyeneket kitalálj :), és meg is valósítsd, mégha nem is sajátkezűleg,de találtál rá embert, akik ért hozzá :D. Grat!

kata írta...

Nagyon jópofa kólás-üveg-poharaid vannak, vajon mi a helyes írásmód magyarul: kólás üvegpohár vagy kólásüveg-pohár?:o)) Nagyon tetszik a blogod, a karácsonyi ajándékozás ötletedet pedig jövőre kölcsönvenném. Az én nagymamám kiskoromban minden családtagnak/4lánya-veje,akkor még 8 unokája/ fejenként 8 üveg baracklekvárt főzött ajándékba. Ezt csak a Te ajándék-özönöd juttatta eszembe, köszi!

szepyke írta...

Kata, köszönöm!:)

Névtelen írta...

én is jelentkeznék! coca cola talpas pohár.. jó ötlet! :) Molnár Lilla

Zsiráflány írta...

csak nem egy coca cólás üveg? :)

üdv
Zsiráflány Petra

Ági írta...

Szepy, van ekkora kalapod remélem, mert még én is itt kocogok. Én is rögtön arra gondoltam, hogy tovább tökéletesítetted a mikrós üvegolvasztási technikát. :) Szóval szereték inulni ezekért a kólásüveg-pezsgőspoharakért. Nagyon ötletesek.

Hajnal írta...

Szia Szepyke!!
Nagyon tetszenek ezek a kólás-pezsgős poharak :-)Ötletes!!
Imádom az egyedi dolgokat,amik csak nekem,de legalábbis kevés embernek vannak :-))
Ja,és blogomba is kitettelek :-))
Nagyon vágyom ezekre a szépséges poharakra!!:D

Névtelen írta...

A rend kedvéért kiírom: Coca Colás üvegekből készültek a poharak. Nagyon szeretném megnyerni, mert a saját cc-s poharamat eltörtem sajnos. Pedig olyan helyes, formás, méretes, tökéletes volt (olyan, amilyet éttermekben, szórakozóhelyeken használnak)!! Szóval én is beneveznék.
Hm! Vmiért nem tudok belépni a Google Fiókomba, ezért ide írom az elérhetőségemet: cricri@freemail.hu

Liza írta...

Nem tudom, miért kerültek ide a linkjeim, mint bejegyzésre mutató linkek????????? Én nem csináltam semmit! Nem akartam itt reklámozni magam, bocsi érte!

szepyke írta...

Liza, semmi gond, kitöröltem őket!:)

Unknown írta...

Ez hihetetlen. Nem tűnik olyan bonyolultnak, hogy valaki elkészítse, de mégis: nekem ilyen soha nem jutott volna eszembe... Gratula :)

kozmika írta...

Nagyon sokféle kelyhem van itthon, de Coca-Cola-s még nincs a gyűjteményemben. A Salgótarjáni Öblösüveggyárban dolgoztam, amíg volt, és Szilveszterkor leszek 54 éves. Muszáj volt jelentkeznem.

ManóAnyó írta...

Erre a két Coca-Cola üveg-pohárra én is benevezek! Pezsgő már bekészítve a hűtőbe :)

szepyke írta...

Köszönöm mindenkinek a részvételt!

Megvan a nyertes, aki nem más, mint:

Ágianyu!

Ime: http://szepsegtar.blogspot.com/2009/12/megvan-nyertes.html

Ágianyu, írjál nekem gyorsan mailt!!!!

Mindenkinek köszönöm a részvételt, és jövök még ajándékkal igérem!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...