2010. október 14., csütörtök

Lassan begyújtom a rakétákat...


Bizony, bizony.. már csak 70 nap és itt a karácsony!

A karácsony! 

Lassan elkezdem begyújtani a rakétákat, lassan elkezdek készülődni...

Lassan jönnek az idei gasztroajándék ötletek...

Ezennel a számomra fontosaknak megtiltom a blogom naponkénti látogatását, mert így nem lesz meglepetés a meglepetés, hiszen jönnek azok az ajándékok, melyeket én készítek a körülöttem élő fontosaknak... Úgy, mint tavaly, meg két éve, meg azelőtt...

Alig várom!


15 megjegyzés:

egycsipet írta...

Kezdőőőődik! :D

szepyke írta...

Bezony...

Kezdőőőőőőőőőőőőőőődik!:)))

Leesek a székről a röhögéstől!:))))

szepyke írta...

Bezony...

Kezdőőőőőőőőőőőőőőődik!:)))

Leesek a székről a röhögéstől!:))))

egycsipet írta...

Na de kétszer? :DDD

Szemi írta...

Várjuk a jó kis ötleteket! :))

szepyke írta...

Kétszer hát...:)
Ma sok vagyok, már érzem...

Szemirámisz, hozom őket!:)

Nelli írta...

Lassan nekem is össze kell írnom a beigli rendeléseket.:-)
Alig várom már, hogy süthessem.

Bianka írta...

ÁÁÁÁÁ és még sehol sem állok :)
Na jó azért még van egy kis idő

Névtelen írta...

Lelkesen várom az ötleteket!!! Ötletbörzére fel!

Icus írta...

Szepy, esküszöm, hogy ragadós a lelkesedésed. Angyalkák és harangok már készülnek (hála neked), és tegnap titokban meglestem a karácsonyfadíszeket is. Most pedig bőszen lesem, hogy milyen ötletekkel állsz elő, amit esetleg én is meg tudok valósítani.

Névtelen írta...

Úgy csodálom a lelkesedésed^^

mandy tarragon írta...

Jaj, ne ne ne! Az nem lehet, hogy már csak ennyi... Be kell gyújtanom a rakétákat nekem is :D

Chef Viki írta...

Off!

Szepy, ezt láttad???

http://balatoniwiw.hu/profiles/blogs/szeretem-a-balatont

Biztos van 1-2 képed :-)

Praliné Zsuzsi írta...

Már én is begyújtottam a rakétákat :) Ma ugyanis nem tudtam ellenállni a csábításnak, és a meglévő bonbonforma-készletemet spéci karácsonyi formával egészítettem ki, jó kis ajándékok készülnek majd benne :)

szepyke írta...

Nelli, én is, én is!

Bianka, még azért bőven van idő!:)

Pocak Panna, én is a tiéid!:))És igen, ötletbörzére fel!

Icus, legalább időben meglesz minden! Hozom az ötleteket igérem!:)

Mandy, pedig de, sőt, mára még kevesebb...:)))))

Viki, jaj de jó, köszönöm, nem láttem!!! Rengeteg képem van!
Köszönöm!!!

Zsuzsanna, ismerem az ilyet... kb 100 kiszúrom van...:)))))
Araniel, karácsonymániás vagyok...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...