2012. április 15., vasárnap

Mustáros csirkemell



Ez az étel nagy kedvenc. Nagyon régen, egy étteremben ettünk hasonlót, amit természetesen otthon is el kellett készítenem. Legtöbbször mirelit, sütőben süthető sült krumplit készítek hozzá. Amíg az elkészül, bőven elkészül a csirke is. Érdemes jóval többet készíteni belőle, mert egyszerűen abbahagyhatatlan. Én napokig tudnám enni. 
Ez a recept a Kifőztük 2012/2. számában és a Népszabadság-Kifőztük kiadványban is megjelent.

A Kifőztük online újságjai, ingyenesen letölthetők az oldalról a www.kifoztuk.hu oldalról. 

Ha elkészítettétek, majd azért meséljétek el, hogy hogy ízlett!

MUSTÁROS CSIRKEMELL

Hozzávalók 4 személyre
  • 1 egész csirkemellfilé
  • 1 fej lila hagyma
  • 3-4 dl tejszín
  • 4-6 evőkanál magos mustár
  • bors
  • 2 evőkanál olaj
a tálaláshoz:
  • sült krumpli, főtt rizs, esetleg főtt tészta


Felcsíkozzuk a csirkemellet, nagyobb szeletekre vágjuk a hagymát, majd az utóbbit megpirítjuk olajon. Hozzáadjuk a csirkemellet, amelyet fehéredésig sütünk.
Amikor átsült, felöntjük a tejszínnel, sózzuk, borsozzuk, és elkeverjük benne a mustárt. Fedő alatt puhára főzzük, majd tálaljuk.
Sült krumplival, esetleg főtt rizzsel vagy főtt tésztával kínáljuk.



6 megjegyzés:

Csongi írta...

Szia. Megkérdezhetem milyen mirelit sült krumplit vásárolsz? Amit eddig én kipróbáltam sütőben süthetőt, az a "majdnemehetetlen" kategória volt.

szepyke írta...

Mindig mást, amit éppen veszek. Az a lényeg, hogy tényleg sütőben süthető legyen. Az Aldinak vagy a Lidlnek van egy olyan krumplija, ami olyan vékonyra szeletelt, mint a Mc Donald's sült krumplija. Az például szerintem jó. Simán tepsibe öntöm, be a forró sütőbe és kb. 20-25 perc alatt elkészül. A jelzésre nagyon figyelj, mert ami csak olajban süthető ki, az tényleg ehetetlen lesz így.

Viki írta...

Húúúú - ez nekem nagyon bejön /- ne ! :)
Sültkrumpli. Valóban a LIDL-ben is kapható Sütőben süthető. S én sem szoktam semmi zsíradékot hozzáadni. Imádjuk.

szepyke írta...

Viki, ez egy nagyon jó kis kaja!:) Próbáld ki és majd írd meg, hogy hogy ízlett!:)

Turák Kinga írta...

annyit nézegetem ezt a csirkemellet, h szinte már megkívántam! :)

Piroska írta...

Én sertéshússal készítettem el. Most ebédeltünk és ízlett a családnak, csak nekem szaftosabb lett.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...