2011. június 10., péntek

Fagylaltkészítők figyelem! Akciós a fagyigép a Lidl-ben!


Akciós a fagylaltkészítő a Lidl-ben! Bővebb információ ITT. 

6999-ért most elég jó ára van, de:

mielőtt megveszitek, nézzétek meg, hogy szétszerelhető e, azaz mekkora részét kell betenni a mélyhűtőbe...

És, azt mindenképpen mérjétek le, hogy az a rész, amit a mélyhűtőben kell tárolni, befér e a mélyhűtőtökbe...

Mert ha nem, akkor ne vegyétek meg... És a pontos méricskélés itt nagyon fontos, mert ez a valami nem alakítható, nem lehet csak úgy benyomni valamelyik polcra, ahol hely van, mint ahogy esetleg egy zacskó zöldborsót be lehet valahova passzírozni... ezt nem lehet!


Tehát, tessék méricskélni, mielőtt bármit megvesztek!

Ha mégis befér, akkor viszont hajrá, készüljenek azok a csoda fagylaltok!:)

ITT van némi ötlet...:)





4 megjegyzés:

Unknown írta...

Sajnos nem mindenhol elérhető, csak a központi régióban! Tehát Pest és környéke.

Emoke írta...

Hát ez annyira akciós volt, hogy sehol nincs. Azt mondták talán a maglódiban vagy a sibriken. Az kiesik most. Lemérni se tudtam. :( Így jártam. :( Szomorú vagyok. :(

Anyamanó írta...

Szia! Én most vennék, van akció, szeretném megkérdezni,hogy hogy vált be a gép? Ha jó akkor megveszem, ha nem akkor még várok.
Előre is köszönöm.

szepyke írta...

Szia, nem ilyet vettem. Nem tudom, hogy ez milyen, de sokaknak van és szeretik. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...