2011. augusztus 12., péntek

Zöldségeket beszélek...


Ha az ember blogot ír, idővel sok-sok ismerőst, barátot is "szerez" magának. Amióta blogot írok, én is megismertem már néhány olyan embert, akivel szinte napi kapcsolatban vagyok. 


Főleg kávézni járunk, megbeszéljük az élet dolgait, és időnként meglepjük egymást apróságokkal. A héten úgy döntöttem, hogy körömvirágból szeretnék krémet készíteni. "Belekiabáltam" a facebook-ba, hogy erre készülök és ha van valakinek felesleges, vegyszermentes körömvirága, azt kérem, hogy szóljon. És ki volt az első, aki jelentkezett? Hát, Krisztina. 

És mit kaptam még a körömvirágok mellé? Például ezeket a kis helyeskéket, amik a képen szerepelnek. Természetesen, ezek itt még feldolgozatlan állapotban vannak, de olyan helyesek, hogy muszáj voltam így is megörökíteni őket. 

Krisztina, itt is köszönöm!:)

Holnap hozom, megmutatom a krémet is, amit abból a hatalmas csokor körömvirágból készítettem!:)





3 megjegyzés:

L.Krisztina írta...

Tudod neked mindig :))!!!!!!!!!!

Garffyka írta...

Kíváncsian várom a körömvirág krém receptjét! Nálunk eléggé fogyóeszköz, az ötéves minden harci sérülésére jó és testápolóhoz is szoktam keverni.

Anikó írta...

Szepyke, meghívlak egy bakancslista-játékra, légyszíves nézz be hozzám:-)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...