2012. május 14., hétfő

Megígérem...

..., hogy mától többet törődök a bloggal. Mert a blog szeret engem, én szeretem a blogot..., tehát, foglalkoznom kell vele. 

Ma egy rövid szösszenetet hoztam..., mert ma láttam valami csodát...:O




Tehát. A szandál-necc harisnya páros - GÁZ. Nem kicsit gáz, hanem nagyon gáz. Pont azért, ami a képen is elég jól látszik... ez így még röhejes is. 

Kb. olyan, mint a fekete harisnya-fehér cipő kombináció. Az is gáz. Igen, a fehér szoknya - fekete harisnya - fehér cipő is gáz. 

Nem hinném, hogy magyarázni kellene, hogy miért, de hogy néz ki a kikukucskáló lábujj a harisnyából? 
Ezt ne. Könyörgöm, ezt ne. 

Köszönöm!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én küldtem a királyfit Szepikém, csakhogy odaért hozzád :)
Mi is szeretjük a blogodat és Téged is!
Jót vihogtam "Harisnyás Pippin-en".
Pussz
Ranja

szepyke írta...

:)) köszönöm!:)

Erika írta...

Ez tényleg gáz:) Viszont nagyon tetszik a pipacsos háttér!

szepyke írta...

Erika, köszönöm szépen!:)

Csibe írta...

...és az ígéret szép szóóó :)))

Anikó írta...

Minden szavaddal egyetértek:-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...