2009. április 14., kedd

Érzékeny és rabul ejtő, ez lennék én mostanság!?


Pénteken megleptem magam egy új parfümmel.
Úgy indultam, hogy az új kedvencemet veszem, ami kezd elfogyni, (Dior Miss Dior Cherie).


De nem így lett... A kedvenc árusom (Vera, aki valószínűleg nem Vera, mert vagy kínai, vagy vietnámi...) szóval, Vera a figyelmembe ajánlotta, hogy megjelent egy új illat, ami szerinte nekem tetszeni fog... Mert Vera tudja, hogy nekem az édes, fűszeres illatok a kedvenceim... És igen, most sem csalódtam az ajánlatban. Elővett egy gyönyörű fekete dobozt, rajta egy szívmelengető szóval: Bvlgari... Jaj!!! Megdobbant a szívem, mert tudtam, hogy Bvlgariék nem adják olcsón magukat... És így a húsvéti kiköltekezés közepette nem biztos, hogy nekem pont most kell elköltenem a fizetésem maradék részét (ami a Sába királynője torta hozzávalóinak megvásárlása után maradt...) egy parfümre. De egyszer élünk ugyebár, hát csak megszagolom... Nem kellett volna. Mert a parfüm rögtön belemászott az orromon keresztül az agyamba és szinte belefúrta magát, azonnali függőséget okozva, halkan, finoman dörömbölve: vigyél haza!!! Igen, tudom, hogy ez kicsit olyan, mint az az óriásplakát, ahol egy édes zsömleszínű maszat (kutya) azt kérdezi tőlem, óvatlan járókelőtől, hogy: "ugye, engem is hazavisz valaki?" Igen, tudom. De: nekem ez kell. Most. Folyamatosan szaglásztam a csuklómat, mert éreztem, hogy nincs mese, ez a parfüm bizony szépen lassan, finoman, kb öt másodpercen belül már a táskámban lesz... És, hihetetlen, de így lett! El sem hiszem... Vagy mégis? Jelzem, nem vagyok meglepve. Tehát megvan. Szerencsésen hazaért velem.
Az illatról magáról csak ennyit:Kép hozzáadása
Jasmin Noir by Bvlgari
Illatcsalád: virágos
Megjelenés éve: 2008
Illatjellemzők: Gardénia, jázmin, mandula, tonkabab, medvecukor
Jasmin Noir, a Bvlgari új női illata: kifinomult és értékes alkotás, mely tökéletesen tükrözi az olasz ékszerek tradicionális értékeit és kifinomult luxusát. Jasmin Noir a legújabb a klasszikus illatok kollekciójában: csábító és kifinomult. Új fejezetet nyit mind a kreativitásban, mind pedig egyedi szépségben: a csodálatos jázmin egyedi interpretációja. Jasmin Noir, más néven fekete jázmin (?): a virág, mely fellobbantja a képzeletet. A Jasmin Noir-t azoknak a nőknek dedikálja, akiknek érzékeny, ugyanakkor rabul ejtő varázs a vágyuk.
Nah, ez vagyok most én. Érzékeny, ugyanakkor rabul ejtő varázs. Igen kérem. Nem is tudom, hogy hova legyek magamtól. Egyszerre vagyok medvecukor (amit egyébként utálok!) és mandula, jázmin és gardénia. Nem is beszélve a tonkababról, akármi is legyen az...
(Tonkabab: Illatos, fekete, mogyorószerű magok. Származási helye Venezuela, Guyana és Brazília. / Készítette : Wikipedia
Magjait betakarítják, szárítják, és alkoholba (rum) áztatják 12-24 óráig, aztán újra megszárítják. Miután a magokat porítják, az esszenciát oldószerekkel vonják ki. A mag kumarint tartalmaz, ezért az Egyesült Államokban gasztronómiai célokra tiltott. Annak ellenére, hogy rendkívül aromatikus és varázslatos illatú, ritkán említik a szakácskönyvekben)
Mesés illat leng körül. Varázslatos vagyok! És érzékeny is! Csak a fogam ne fájna ennyire, lehet, hogy még elbűvölő is lennék...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...