2010. július 10., szombat

Az élet apró örömei


Durván függő vagyok...
Mind a fagylalt, mind a kókusz nagy-nagy szerelem nálam...

A napokban felfedeztem egy újabb fagyit, amit érdemesnek tartok megmutatni.
A Bounty eddig is nagy kedvenc volt, bár a "piros" zacskós változatot, azaz a keserűcsokis bevonatút jobban szeretem, de azt itthon még nem láttam. Viszont, bejött a képbe egy másik, ami rögtön kedvenc lett.
Ez a Pegas Coconut & Chocolate pálcás jégkrém. Nowaco termék, azon belül Prima jégkrém.

Egy-két gondom van vele, például, hogy elég kicsi, illetve, hogy a krémnek nincs olyan átütő kókusz íze, de a külseje... Keserűcsoki és reszelt kókusz... Isteni!

Ezt a kettőt kellene ötvözni. A Pegas külseje a Bounty belsejével...
Nah, mindegy, amíg viszont ezt nem ötvözik, muszáj leszek felváltva fogyasztani őket.... :)


8 megjegyzés:

GasztroRéka írta...

kénytelen leszel a végén te gyártani..hihi:) szepy cukijában ezt is árulhatnák,mondom én törzsvendég lennék:) legalább ha máskor nem nyugdíjas korodra gondolkozz el ezen,mert nem árt egy-két jó cuki. A Városmajori Templommal szemben a pici fagyizó ahol a nő maga főzi a fagyikat,az is virágzik. 3 nm,de nagy a forgalom.

Viki írta...

Szepyke! Éppen most készül (mi is függőéknél) a kókuszfagyim ! - meghívhatlak ? :))

Mary írta...

Viki ! Engem is hívj meg! Szepyke én is imádom a kókuszt!

szepyke írta...

Réka, én is így érzem...:))))
A Városmajorit megnézem!:)

Viki, igen, jövök, sőőőőőt, rohanok!:)))
Maryenne, hagytál nekem is?:)))

Bianka írta...

Szeretem, inkább szeretném, csak olyan édesek. Szepy szerintem neked fagyis céget kéne alapítani :)))

Csibe írta...

Jaj, ez a fránya kókusz :DD

Ami írta...

Én is szeretem a kókuszos dolgokat. Nálunk simán lehet kapni a keserűcsokis Bounty-t, én pont azt szeretem jobban, ellentétben a zurammal... Erre a fagyira viszont kiwi vagyok :) nem láttam még :)

szepyke írta...

Bianka, hát, bárcsak....:))))

Csibe, nah, igen. Az a fránya kókusz...

Ami, fagyi változatban is van keserűcsokis, mert azt még itthon nem láttam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...