2010. július 7., szerda

Nálatok, laknak e állatok?


Ez még talán valamikor májusban, vagy júniusban volt...
Meleg reggel volt, valamikor akkor, amikor egyik nap még fűteni kellett, másnap meg már a gumimatracon ringatózni a Balatonon...

Kocsival járok, és Budapesten élek. Látok ezt, azt, és azt gondolom, hogy tényleg edzett vagyok, nem ijedek meg a furakodó nagy fekete autóktól. Nem ijedek meg a lesötétített üvegű kocsival járó "tisztes állampolgároktól", a mindenkit eltipró terepjáróktól, stb...

Ezen is csak úgy finoman lepődtem meg...

Egy utcából hajtottam volna ki, ahol nem volt elsőbbségem. Tehát álltam, és vártam, hogy kiengedjenek. Majd elhajtott előttem egy fehér furgon, a vezető kezében egy vízipisztollyal...
Először azt hittem, hogy rosszul látok... aztán pont mögé kerültem, és akkor már láttam, hogy nem, nem, nem látok rosszul... Van nála egy vízipisztoly....

És ahogy, azt kell, a mellette elhajtó kocsikat "le is lőtte" vele...

Itt még csak felkészül:


Itt meg lövöldözik vele...

Hát, mit is mondhatnék... Hogy is van azzal a bizonyos kerítéssel????


13 megjegyzés:

Bianka írta...

:D :D :D :D
nagy az Isten állatkertje

egy pici írta...

Hát igen és alacsony a kerítése d:d:

Notburga írta...

Még jó, hogy "csak" vizipisztoly volt...

DebiGabi írta...

Nagyon bírom, hogy miket látsz meg és fotózol le......
:)

sedith írta...

... kicsit alacsony, nemde? :)

Hugi írta...

Szia Szepyke!
Szerintem egyébként az intézetekből (az olyanokból) hétvégente kiengedik az embereket, mi mindig megkapjuk ezeket, akik beülnek hozzánk a boltba, és tesztelnek. teljes értékű emberként szolgáltatásokat kérnek, de azt sem tudják, mit kérdeznek.
Ez minden szombattól-vasárnapig tart.
Remélem ezek azért kocsit nem vezetnek.

Livi írta...

Ójajjj :D :D :D
Basszus engem egy ilyen levizipisztolyozna... teszem azt lehúzott ablaknál lehet betojnék :D

szepyke írta...

Bianka, az, az...:))

Egy pici, de még milyen alacsony...

Notburga, még jó...:)

DebiGabi, pedig ilyenkor még tulajdonképpen alszom.. néha nem is emlékszem rá, hgoy hogy értem be...:))

Sedith, szerintem nem kicsit alacsony...:))

Hugi, nincsenek már ilyen intézetek, bezárták őket. Osztályok vannak kórházakban, aztán, hogy ott hogy őrzik az ilyeneket, azt ki tudja..:))))

Livi, azért csaknem...:)))

Hugi írta...

Szepyke!
Valami hétköznapi otthonnak kell lennie, ugyanis ezek péntek délutántól vasárnap estig fárasztanak minket :))))))))

gondaanyu írta...

Jaj, azt hittem, valami kedves kiscica lesz itt, aztán ilyen órmótlan vaddisznók...

Nekem ez a kérdés a Kaláka együttes zenéjével van a fejemben, fülemben:)

Nóra írta...

Én nagyon jót nevettem! :-)
Persze, megrökönyödünk, de ha belegondoltok, lehet, hogy csak vidáman ébredt reggel és úgy gondolta, ma vicces lesz, tisztán jókedvből.

szazala írta...

Nem tudom milyen képet vágna,ha esetleg megjelenne nála a yard,ugyanis egy fegyvernek látszó tárgy volt a kezében,amivel emberekre célzott......
Nem vagyok jártas a jogban,de szerintem azt a két szerencsétlen szerelőt sem dícsérték meg,akik 1-2 éve egy desodoros palackot robbantott fel egy mosdóban.Kíváncsiak voltak mekkorát szól?!Ők is csak szórakoztak......

szepyke írta...

Szazala, mondjuk erről a pisztolyról azért üvölt, hogy játék, csak emlékszem a morc arcára, ami meg nem annyira tetszett, mert nem az maradt meg, hogy milyen jópofa, hanem, hogy milyen bunkó...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...