2011. február 4., péntek

Nekem, neked,nekünk fontos! Vásárolj hazai terméket!

6 megjegyzés:

kempfcandi írta...

Vagy csak mert terhes, vagyok, vagy mert egy mezőgazdász majdnem felesége, de megkönnyeztem!!!

Köszi, hogy beraktad!!!!!!

szepyke írta...

Szandra, én köszönöm, hogy megnézted. Tedd ki a blogodba, hogy minél több emberhez eljusson!

Tipitá írta...

Én régóta figyelem, hogy milyen terméket vásárolok. Ha van valásztási lehetőség, akkor mindenféleképpen a magyart. Zöldégből pedig inkább nem veszek, ha pl. csak spanyol paradicsom van. Szabolcsiként tudom, hogy mi történt az almánkkal!! Sajnos!

szepyke írta...

Tipitá,én is nagyon figyelek rá. Nem dőlök be a cseh, lengyel cuccoknak, nem veszek meg nem magyar felvágottat, stb... az a baj, hogy sokszor a magyar drágább, ami érthetetlen és megértem, ha valaki nem engedheti meg magának, hogy a drágább magyart vegye meg. Én törekszem rá, és remélem, hogy sokan mások is.

Hugi írta...

Szepi!
Ezt kirakom én is, igaz, én már jó ideje így vásárolok, és nagyon dühít, amikor nem lehet magyar konzerv paradicsomsűrítményt kapni a gazdaságosban, de kiszúrtam velük, találtam üvegesben magyart, és még plusz kiegészítő cucc sem volt benne. :)

Szia
Hugi

szepyke írta...

Hugi, én sok mindenben nem vagyok hajlandó megvenni a nem magyart.. Van, hogy inkább átgondolom a kaját, ha nem kapok azt, amit akarok csak külföldit..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...