2010. június 5., szombat

Fiskars akció a Coraban!

Akció van a törökbálinti Coraban. Nem tudom, hogy a többiben is van e, ezért nem írom, hogy mindegyikben.
Ezeket a cuccokat lehet megvenni. A pirossal írt szám az ár, és mindegyikhez kell 6 db matrica...

A késeken kívül van kürtőskalács sütő 990,- Ft-ért, meg bogrács, meg mittudomén még mi minden.


Így néznek ki:


Meg így:


És ez a füzet, amibe bele kell ragasztani a matricát:


Van egy pár matricám... ha valaki szeretne belőle, írjon... Mivel a mennyiség végleges, az első max 10 embernek tudok adni belőle, főleg, ha több cuccot szeretne venni, mert az annyiszor 6 db matrica...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ahh...Fiskars kések T____T
Kár, hogy nem a Takumi fajta, olyanból vennék. Ezt az ázsia szettet néztem, csak mióta megjelentek a takumi késeik, azóta olyat szeretnék, de nagyon ^^"""
Azt hiszem ezt most kihagyom :(

Bianka írta...

Köszi az infókat :)

szepyke írta...

Araniel, nekem az ázsiai va, imádom!!!!

Bianka, időben? Matricád van?:)

Mary írta...

Matricám van ! Fiskars késeim is vannak én az élezőst néztem ki meg a hámozóst. Hámozósom van de jó ha kettő lesz belőle! Jó kis akció nagyon!

szepyke írta...

Maryenne, én is az élezőst, már meg is van!:) És tényleg jó kis akció!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...