2011. január 24., hétfő

Elmondanám a véleményem...

... de nem tudom, hogy hol tegyem...

Van egy porszívóm, amiről annyira szívesen elmondanám mindenkinek, hogy eszükbe se jusson ilyet venni, de nem találom hozzá a fórumot, ahol elmondhatnám, hogy ILYET NE! vegyél...

Mondjuk, azzal sem vagyok tisztában, hogy leírhatom e, hogy ez egy kalap... és hogy többet szenvedek vele, mint az elődjeivel, amiből bőven van összehasonlítási alapom, mert elhasználtam vagy tízet az elmúlt 25 év alatt.. jó lehet, hogy csak hetet, majd egyszer összeszámolom, hogy mennyi az annyi...

Leírhatom a márkanevet, a típusszámot anélkül, hogy ezért lesittelnének, megbüntetnének, stb?

Ma telt be a pohár... Eddig azt hittem, hogy velem van a baj. Próbálkoztam megbarátkozni a dolgaival, az előnyökkel, de nem megy.

A márkával semmi bajom, az elődje is ez volt, sőt, a lakás tele van ezen márka képviselőivel,  mert botrányosan, aberráltan márkafüggő vagyok... 
Két markához ragaszkodom... A konyhai gépeim általában egy márkát képviselnek, a híradástechnikai izék egy másikat... Szeretem őket, megbízhatónak tartom őket. Egészen eddig ez így is volt. De ez a porszívó betette nálam a kiskaput... 

Hiper-szuper szűrői segítségével valóban tökéletes porszívóz, ha porszívóz.. mert ez állandóan eldugul. Nagyjából két hetente kell kimosnom, ami egy vicc, hiszen heti egyszer-kétszer használom és nem sittet, nem virágládákat porszívózok, hanem a lakást... amit eddig is... 

Ok, hogy összeszed egy rakás port, meg a hajamat, ami hullatok, mint az őszi faleveleket, de ez a dög állandóan eldugul a portól... mindig akkor nem akar már szívni, amikor éppen nagyon fontos lenne neki...

Azt, hogy nem csévéli fel a zsinórját, hogy legtöbbször rá kell csavarni, mint ezelőtt x éve a régi porszívókra, azt már nem is mondom... 

Utálom, ha hátráltatják a dolgaimat, ha egy kisebb vagyonért vett valami annyira megnehezíti az életem, ahogy csak tőle telik.. Utálom. 

13 megjegyzés:

Praliné Zsuzsi írta...

Porszívóval nekem sem volt szerencsém. Egész egyszerűen nem szív rendesen. Vissza lett víve garanciával, erre megállapították, hogy nincs benne a Hepa-szűrő vagy mi, hogy én biztos kiszedtem. Aha persze, biztosan, azt sem tudom, mi az. Megcsinálták, de nem lett jobb. Úgy kell utána felszedni a szőnyeghez ragaszkodó nagyobb pöszöket, kész vicc, akkor minek van?!

Babett írta...

Miért ne írhatnád le a magánvéleményedet, tapasztalatodat akár márkanévvel? Szerintem ezt nyugodtan megteheted, semmilyen törvénybe nem ütközik!

Murphy írta...

Épp porszívó vásárlás előtt vagyok. Teljesen tanácstalanul. Hepa szűrő nekünk is állandóan eldugult. A vizeset hol szidják hol dicsérik. Esküszöm előásom a padlásról nagymamám rakéta porszívóját.

Bianka írta...

Szepy véletlenül nem Electrolux, mert mi azt vettük egy fél éve és dobnám ki a p....ba. Bocsi de utálom. Már első héten szervizbe vittük, mert folyamatosan eldugult és dugul, erre azt merték mondani, hogy ne szívjunk vele port, akkor mi a fityfirittyet szívjak vele, friss hegyi levegőt.
A miénk porzsák nélküli és magenta színű :). Senkinek nem ajánlom.....

szepyke írta...

Erinacea, a régi szénkefés izzó vackok elpusztíthatatlanok voltak... ezek az új vackok meg egy nagy kalap x...ok....:(((

Babett, még mindig nem értelmeztem a médiatörvényt, hogy miről, mit írhatok a blogban, de közben kaptam egy mailt, hogy mindent...:)

Murphy, ebből a márkából nekem ez a második. Az elsővel konstrukciós gondjaim voltak, ami egyszerűen abból ered, hogy aki tervezte nem gondolt mindenre. De szívott, és jó volt, csak elfáradt (5 év alatt, ami egy vicc egyébként...). Ez az új ugyanaz a márka, és csomó mindent úgy csinál, hogy jobb, mint az elődje, de vannak dolgok, amitől kiveri nálam a biztosítékot...

Bianka, nem, ez Samsung..., de volt Electroluxom, amit havonta hordtam szervizbe. Akkor volt kutyám, és naponta használtam, aztán állandóan leverte a biztosítékot... Nekem meg azt mondták, hogy ne használjam a legnagyobb fokozaton... jó, mi? Akkor mi a fityfenének van rajta olyan???
Ez is porzsák nélküli, és x szűrő van benne, ami pont arra jó, hogy kéthetente eldugul... Nem gond, mert egyszerűen ki kell mosni, csak nem hinném, hogy ez normális... Jah, és nem tudom leszedni a fejét, mert rászorul a csőre... pedig néha jó lenne, mondjuk amikor a pókhálókat akarom leporszívózni a plafonról, mert egy csövet egyszerűbben tudok odanyomni a falhoz, mint a rajta lévő egy kilós fejet...:(((
Szóval, ez is gáz. Én Electroluxot porszívóban soha többet. Volt benne egy szűrő, amit nem cseréltem ki soha, bár ezt csak a szervizben tudtam meg, hogy ki kellett volna.. és a végén leégett a motorja. Boldogan dobtam ki. Legszívesebben elvittem volna anyámékhoz, hogy a nyolcadikról vághassam ki az ablakon, mert már úgy utáltam.

Trichterwinde írta...

ÁHHH végre nem vagyok egyedül. Most vettünk új porszívót. Thomas Twister vagy mi a szösz a neve. Ajánlották, hogy szuper, CSENDES, Hepa szűrős miaegymás. És gyűlölöm!!!!!!!!!!!! Hangos, de kurvára. annyira, hogy sokszor sajnálom elővenni mert belefájdul a fejem. Ha nem tolom fel kopp maximumra, akkor halkabb, de nem szív. Szóval utálat. És ez is a 20-30ezres árfekvés. Saturnban vettem, ajánlották marhára. Háááááááááááááááát. Egy szar. TÖmören.

szepyke írta...

Trichterwinde, szerintem ezek már mind vackok... A túl sok funkció miatt előbb elromlanak, mint a régiek... Az enyém, ha nem a legmagasabb fokozaton használom, akkor szinte semmit nem szív... lehet, hogy hu, de jó az 1600-as teljesítmény, de azt olyan hanggal produkálja, hogy a halottak is felébrednek... Én is kész vagyok tőle... :(((

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
szepyke írta...

Lassan ott tartok, hogy írok róla egy posztot, amihez mindenki megírhatja, hogy melyiket, miért ne...

Névtelen írta...

Kislányok! LG V-CP973STC Suction Power porszívót se jusson eszébe egyikőtöknek sem venni!!! Nem S'aar - csak Káká! Alig szív, egyből fölmelegszik, azzal töltöd a házimunkára szánt idődet, hogy hűtöd ezt a csodát; a végén meg fogod a partvist meg a jól kicsavart felmosót, OSZT JÓNAPOT! Lányok! Menjünk shoppingolni és keressük álmaink portszívóját (is):)!

Márta-Zsófi írta...

Én nemrég vettem új porszívót, mert kikészültem a régitől, és ez már 2 hónapja megvan és eddig nagyon bejön, kényelmes, csendes, és nagyon jól szív, könnyű kiüríteni a zsákját, Philips Expression 1800wattos, eddig csak egy hibája van, nehezen lehet csatlakoztatni az orrszívóval:) Ennek is van valami mosható Hepafiltere, d de mivel porzsákos, az soká fog eldugulni,naponta használom, és már kétszer megtelt a zsák, de változatlanul jó teljesítménye van, és nem izzadok le porszívózás közben, az előzővel kínlódtam, erősen szívott, eyg LG volt, és olyan hangosan bőgött, hogy a kislányom elmenekült,és nem gurult a feje, emiatt mindig letapadt a földre és nagy erőkifejtéssel tudtam csak húzogatni, mindig szétesett a csöve és nem zárt jól valami s poros volt a levegő minden porszívózás után. Eddig nekem úgy tűnik megtaláltam álmaim porszívóját, és nem került nagyon sokba. a tárolása is praktikus nagyon.

L.Krisztina írta...

Szia szepy:)
Porzsáknélkülit én soha az életben nem vennék többet utáltam a nappalit csak egy porszívó ürítéssel tudtam kiporszívózni és nem egy bálteremről beszélünk 2 hónap után kidobtam a francba .Utána vettem azt amit most is használok és nagyon szeretem sőt imádom ő egy Philips jewel http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=hu&scy=hu&ctn=FC9071/01 .
Bírja a macskaszőrt , kutyaszőrt, agyagos lábnyomokat, sőt néha még a kandallót is ezzel szoktam kiporszívózni, szóval szeretem olyan 5-6 éves lehet . ja az enyém kanári sárga :)

szepyke írta...

Katalin!:)))nem S'aar...:))))


Pápai MÁrti, irigykedő szepy smiley nincs, pedig itt lenne a helye!:)

L.Krisztina, há, hol voltál eddig??? Rózsaszínéknél megint nincs net? Akkor térjek át Philipshez?

Holnapra írok egy nagy porszívó összefoglalót, majd oda is írjátok meg a tapasztalataitokat! Köszönöm!:)
Örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...