2011. január 10., hétfő

A játékra már csak ma éjfélig lehet jelentkezni ééééééés, mutatom a nyereményt...


Indítottam egy játékot még tavaly...:) Milyen vicces így, pedig ennek alig két hete...

A játék nem áll másból, mint egy kommentből, azaz aki az adott bejegyzéshez kommentel, esélyt szerez a nyereményre, ami nem más, mint ez a két "pohár"... 

Ha valaki még nem kommentelt, még ma éjfélig megteheti... Sorsolás holnap reggel 9 körül...

Tehát, ne ehhez a bejegyzéshez kommentelj, hanem kattintsd IDE és ott tedd meg a kommented.

Még valami... ez a két pohár nem egyforma... kis részletekben eltérnek... történt ugyanis, hogy nagy igyekezetemben elejtettem a zacskót, amiben gondosan becsomagolva tartottam őket... így most páratlanul párosak.... írhatnám, hogy ez jellemző rám, de nem írom, elég, ha én tudom, hogy ennyire béna vagyok...

Tehát, nem két teljesen egyforma pohár az ajándék, hanem ez a kettő az ajándék...

Remélem, azért a nyertes örül majd nekik... 

Szerintem felismerhetőek, de azért kis pontosítás: két coca-colás üvegből lettek... az egyik light, a másik sima coca cola... Egy üvegműves készítette őket... Bár mikróval már tudok üveget olvasztani, de formálni még nem...

Tehát, ma éjfél... holnap pedig sorsolás.. feltételek és jelentkezésért kattints IDE!

És akkor egy-két kép a nyereményről, melyet már holnap indítok futárral a nyertes felé...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...