2011. január 7., péntek

Öcsi, boldog névnapot!


Az én öcsikémnek ma van a névnapja... Amikor öcsi gyerek volt, (lehet, hogy Ő már nem is emlékszik rá...) minden este úgy feküdt le, hogy a Videoton magnóba betette (szerintem még járni sem tudott, de a kazettás magnót már kezelte...) a Süsü a sárkány, vagy a Vuk kazettát és meghallgatta a rajta lévő mesét. 

Én még mindig kívülről tudom mindkettőt, de szerintem anyunak és apunak is beleégett az agyába a két mese minden szava...

Most az egyikből hoztam egy dalocskát öcsinek... Boldog névnapot neked!:)


5 megjegyzés:

Bianka írta...

Sok boldogságot :)

öcsike írta...

Köszönöm szépen! ;)

és nővérem! te is ugyan úgy hallgattad a Süsüt! ne rám kend! :P

Icus írta...

Boldog névnapot kívánok én is. Egyébként a Süsü nekem még mindig a kedvencem. Sose szégyelljétek.

Hugi írta...

Kisöcsi!
Boldog Névnapot!
Mi a kismukkot hallgattuk állandóan, annál jobb nem is volt :)))))
Üdv, Hugi

Névtelen írta...

Jellemző rám, hogy sok esetben alapos fáziskésésben szenvedek...
Az Öcsit isten éltesse!
Süsü, Vuk, Magyar népmesék(Szabó Gyula magyar hangjával) és még néhány: nekünk legalább vannak igazi mese-élményeink! A gyerekeinknek vagy unokáinknak már csak akkor lesz ezekben részük, ha mi adjuk át nekik! És én még mindig szívesen nézem(ném)-hallgatom(nám)...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...