2011. május 30., hétfő

Ne tedd be a kézipoggyászba...


A Ferihegyi reptéren, azaz, akarom mondani a Liszt Ferenc reptéren jártam pár napja...

Ha valaki már járt ott, láthatta, hogy egy nagy üvegdobozban ki van állítva csomó olyan tárgy, amit azoktól vettek el, akik ezeket a kézipoggyászban akarták felvinni a gépre... pedig ezeket csak a csomagtérbe leküldött poggyászba lehet elpakolni...

Mivel várakoztam, volt időm megcsodálni közelebbről is ezeket a dolgokat... és idővel jókat röhögtem, röhögtünk...

Az, hogy valaki véletlenül benne felejti a fésűt a táskában, az ok.. hogy benne marad a csipesz, esetleg a bicska... arra is azt mondom, hogy ok...

De.... ki visz magával ostyasütő tárcsát, pajszert, bilincset, (igen, ebből több is van beledobálva a dobozba...) borotvát, krumplihámozót, csillagszórót...??????????

Ez most vagy vicc, és ebbe a dobozba került minden, amit azok hordtak össze, akik ott dolgoznak, vagy valóban elég nagy az a bizonyos állatkert... Az a baj, hogy azt hiszem, hogy a második verzió az igaz... Azaz, nagy az az állatkert...

És íme, néhány kép... Percekig lehet rajta "csemegézni"...


Itt az ostyasütő is elég jól látszik...



14 megjegyzés:

Eszter írta...

Nagy az állatkert és kicsit a kerítés. :-) Igen, valóban.
Nézd, sosem lehet tudni, hogy az indulás előtti pillanatban jut eszébe: "Ó, az ostyasütőm kimaradt a bőröndből, itthon ne hagyjam, gyorsan el is teszem a kéztáskámba, különben mivel készítem majd el Balin azokat az ostyalapokat a fagyikelyhemre?"
:-)

szepyke írta...

Igen, ez lehet a megoldás...:))))))))

DebiGabi írta...

A krumplihámozó a kedvencem:))))))
Végül is sose lehet tudni mi kell egy utazás alatt. Nem???

szepyke írta...

DebiGabi... de... gondolom, a bilincseket is azért hagyták a táskában..:)))))))))) mondjuk, én a csillagszórón is meglepődtem...:))))))

Eszter írta...

Szerintem a krumplihámozó betudható az ostyasütős magyarázathoz. A bilincsen már meg sem lepődök... a csillagszóró? Lehet ment a család Karácsonyozni, mint a Reszkessetek betörők! c. filmben. Majdnem otthon felejtették a csillagszórót is, de az eszükbe jutott még az ajtóban, a gyerkőc már nem... :-)
Tetszik nagyon ez a doboz! :-)

Csibe írta...

:))
lehet, hogy valahol itt lapul az én kis...neeem, neeem az ostyasütőm...de a körömvágó kisollóm biztosan :O :)))

Nóra írta...

Én biztos visszamentem volna ezért az ostyasütőért. :-)
Tényleg, jó elkobozzák, de hazafelé nem kaphatom vissza?

Névtelen írta...

Hahahah Jesus!!! A bilincsre van egy tippem...khmm 18 éven aluliaknak nem ajánlott ötlet...na de a többi???!
Különbözőek vagyunk na! :-)

szepyke írta...

Eszter, a krumplihámozó ok... de pajszer? Festéshez használatos cuccok... reszelő?

Csibe, Te is feláldoztál ezen az oltáron egy ollót?:))))

Nóra, én is belehaltam volna, ha elveszik...:)))

Pocak Panna, a bilincsre nekem is voltak tippjeim, főleg, hogy tele van bilinccsel...:)))))

Eszter írta...

Szepyke! Fejtsem ki azokat is? ;-)))

szepyke írta...

Jaj, inkább neeeeeeee, köszönöm!:)

Eszter írta...

Én is ebben bíztam, hogy ezt mondod! ;-)

Sz. írta...

Én a Philips goffri sütőmet, plusz a cserélhető sütőlapjait, és egy tepsit kézibe hoztam ki :) nem vették el (három napra mentünk haza, csak kézivel négyen...) szóval én megértek pár tárgyat :)

Sz.

szepyke írta...

Sziszus, a tepsi azért komoly önvédelmi fegyver...:)))) Jó, így megértem, de még mindig kérdezném a pajszert mondjuk... :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...