2012. március 10., szombat

Ajándékot kaptam...


Igen, megint ajándékot kaptam. 
Gina lepett meg ezekkel a szépségekkel, azaz piros-fehér pöttyös edényfogó, az egyikbe "Szepy" van hímezve, a másikba egy gyönyörűséges pipacs. Hát, én teljesen kész voltam, amikor megláttam.
Volt még a csomagban házi tészta, amit Gina maga készített, illetve, habanero paprikakrém... és szárított paprika is. Mindkettőnek olyan illata van, hogy vegyvédelmi felszerelés nélkül garantáltan szétmarja az ember orrát is..:)))

A paprikából magokat is kaptam, úgyhogy lesz saját paprikám is, sajnos, nem itt nálam, hanem majd apunál, mert itt csak cserépben tudnám nevelni, és háááát, bevallom, hogy nem vagyok egy kitartó kertész, ha a saját virágaimról, növényeimről van szó...

Visszatérve az ajándékomra, én komolyan mondom, teljesen kész vagyok, amikor meglep valaki... Gina, nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, hogy megleptél ezekkel a gyönyörűséges dolgokkal, amibe a saját kezed munkáját is belerejtetted. 


Köszönöm!:)

(meghatódott szepy smiley...)

10 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Szepyke!
Csodaszép dolgokat kaptál:-))

Hajni írta...

Mert megérdemled...:)

Hajni írta...

Mert megéremled...:)

Moha írta...

De gyönyörűek! Pöttyösek, pirosak, és pipacsos is:))

Éva írta...

Gratulálok nagyon szép ajándékot kaptál!

Chef Viki írta...

Azt a mindenit! Használd őket egészséggel!

Gina írta...

Ahogy Hajni is írta...

szepyke írta...

Ugye, hogy ééééédes?:)) Én is oda meg vissza vagyok...:)))

tücsi írta...

Használd egészséggel, gyönyörű!!!! És ha a paprikát megfogod, ne nyúlj a szemedbe!:):)

szepyke írta...

Tücsi, így teszek!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...