És akkor itt most jöjjön egy kis "megágyazás" a történet csattanójához... A bioban sajnos még mindig csak nagyon, nagyon, nagyon nehezen hiszek. Mert mitől bio valami? Attól, hogy olyanok a körülmények a termék létrejöttekor, melyek a bio előírásainak megfelelnek. Én, a nagy összeesküvés mániás, nagyon gyanakvó vagyok. A Zuramról, már nem is szólok, aki szerint a kisebb boltokban azért nem szabad romlandó dolgot venni, mert mivel úgy olcsóbb, biztos kihúzzák éjjelre a hűtőt. Jelzem, tapasztalatból beszél sajnos... Tehát az én torkomon "lenyomni", hogy valami bio, az szép művészet, de ettől még azt gondolom nyitott vagyok sok-sok mindenre. A bio nekem valami olyasmi, amiben nem csalódhatok semmilyen téren. Sem a termékben, sem az eladóban. Ha csalódok, csökken a bizalmam. Ez egy bizalmon alapuló dolog nekem. Ha kedves, segítőkész az eladó, bármit elhiszek. Ha nem, nem. Ez szerintem mással is így van. És akkor jöjjön a történet:
Tehát megrendeltem a sonkát és társait az oldalon feltüntetett áron. Kaptam egy e-mailt az úrtól, aki a weboldalt mint bio gazdálkodó üzemelteti. Egy két dolog már akkor elvette a kedvemet az egésztől. Mert az oldalon a sonka ára 2600,- Ft/ kg áron volt feltüntetve, viszont a visszajelzésben már 3200,- Ft/ kg volt. Tudom, a 600,- Ft, az nem olyan iszonyat nagy összeg egyeseknek, de nekem ez már nem tetszett. Az oldalon a kötözött sonka nem volt feltüntetve, az úr erre 4000,- Ft/ kg árat adott meg. Válaszomban jeleztem felé, hogy az árak nem pont így vannak megadva az oldalon, ezért engem ez egy kicsit meglepetésként ért, és át kell gondolnom a dolgot... Jeleztem felé azt is, hogy ez megtévesztő az oldalon szerintem. Nah, és itt jön a történetben az a rész, ami nagyon negatívan hatott rám. Az úr nem próbált megoldást találni, bár kedves stílusban de, a tudtomra adta, hogy igen, az oldalon még nincsenek kijavítva az árak, de Ő már egy hónapja ilyen áron árulja a biopiacokon a termékeket. Nah, igen. És erről nekem tudnom kellene? Jól gondolom, hogy ez vevőkárosítás. Ha ez valamelyik hiperben történik, vásárlás után a pénztártól a vevőszolgálatra megyek, és visszakérem a pénzem, mert valamit annyiért kell értékesíteni, amennyiért úgymond meg van hírdetve. Itt nem ez történt. Nem volt alternatíva, egyszerűen lemondtam a szállítást, mert a bizalom kipukkadt, mint egy lufi... És, hogy miért írtam ezt le? Ma megint megnéztem az oldalt, csak úgy kiváncsiságból. Hetek teltek el a levélváltásunk óta, tehát az úriember pontosan tudja, hogy rossz árak szerepelnek az oldalán. És láss csodát, még ma is azok vannak feltüntetve. Tehát, ha most rendelnék, még így közel egy hónap távlatából megint rossz áron kapnám, amit rendelnék. Szerintem ez felháborító!
2 megjegyzés:
No igen, vevőcsalogatás. S aztán nem mindenki mondja le, ha megtudja az igazi árat. Nem tudom megérteni, hogy a termelők miért nem hosszútávban gondolkodnak. De mindenben így van ez, pillanatnyi lehúzásra megy minden sajnos
Ez benne a szörnyű. Most, hogy írtál, megnéztem az oldalt... És még mindig a rossz árak vannak kiírva... Hát, erre mondják, hogy no comment???
Megjegyzés küldése