2010. szeptember 16., csütörtök

Blogajánló és a megeszem ajándék... vagyis a megenném ajándék...



A napokban kaptam egy csomó ajándékot. A sok-sok kedves holmi között volt egy ilyen is. Nem más ez, mint egy sminkpaletta. A színei gyönyörűek, de ami még ennél is sokkal, sokkal jobb benne, hogy kókusz és vanília illata van. Egyszerre. Legalábbis én ezt érzem, ha kinyitom a tetejét.
Nem hinném, hogy egyedül vagyok azzal a perverzitásommal, hogy számtalan olyan kozmetikumot ismerek, amit ha lehetne, szívesen megkóstolnék... (testápolók, kókusz illatú naptejek, csokoládé illatú szájfények, kókusz és csokoládé illatú tusfürdők, stb. stb...)

Ez is ilyen. Mert imádnivaló illata van, a szépsége és a hasznossága mellett...

Bővebben ennél a csodaszép leányzónál lehet róla olvasni. ITT  És elárulom, tőle kaptam, Ő küldte nekem...

Köszönöm, egy tündér vagy!:)



Ha kíváncsi vagy rá, hogy mi is ez pontosan, illetve szívesen olvasol egy-két szépségápolással kapcsolatos írást, nézz be Magdihoz, kattints IDE! 


Jó szórakozást!


5 megjegyzés:

Bianka írta...

Én így vagyok a gyümölcs illatú krémekkel és tusfürdőkkel :)

Maggie írta...

Jaj köszönöm szépen:) Nagyon örülök, ha tetszik:) Aki ilyen kókusz őrült nem lehet meg egy ilyen paletta nélkül:))

GasztroRéka írta...

kiskoromban és megkóstoltam a kókuszos smink cuccot!:)
Kedves emberek vesznek körül, ha ilyen jó ajándékokat kapsz!

Csibe írta...

Egy biztos, nem vagy ezzel egyedül!
Khmmm...ugye-ugye...a "kókuszzabálók"?!!!

szepyke írta...

Bianka, és a testápolókkal...:)))

Maggie, nem, nem lehet meg, és valami gyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű! Köszönöm!:)

GasztroRéka, igen, kedves emberek vesznek körül, de csak azért, mert ilyen szerethető vagyok!:))))))))))

Csibe, igen, igen...:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...