2010. szeptember 22., szerda

Kezdőőőőőődik!





Bizony, kezdődik!!! Itt van végre!!!

Hogy mi kezdődik, mi van itt végre?

Például, a forralt bor időszaka...  és, hogy hol lehet igazán finom forralt bort inni???

Például egy séta keretében Dobogókő központjában. A forralt borhoz frissen kisütött rántott húsos zsemlét, vagy egy hatalmas friss kenyérrel megtámogatott zsíros deszkát, soooooook lilahagymával, esetleg, egy helyben, bográcsban főzött gulyást is fogyaszthatunk. Az árak abszolút elviselhetőek, a minőség tökéletes, és állandó.

Nincs más hátra, tessék felvenni egy melegebb pulóvert, kardigánt, vagy farmerdzsekit és irány Dobogókő! (Tényleg öltözzünk melegebben, mert "odafent" mindig 3-4 fokkal hidegebb van, mint lent a városban... Számomra külön izgalmas "játék", ahogy megyünk odafele, és a kocsi hőmérője egyre kevesebbet mutat. Valóban úgy érzi az ember, hogy átlép valahova, egy mesevilágba. Egy csodaszép mesevilágba. Már most is mesés a környezet, de majd ha leesik a hóóóóóóóó, nah, akkor igazán elvarázsolódik!)


Ha valakit érdekel, és még nem olvasta, Dobogókőről írtam már  ITT, ITT és ITT  is.

18 megjegyzés:

Ms. Poppy írta...

Szepy, te aztán tudsz élni.:)

szepyke írta...

:))))))
tudom...:))))))))))

egycsipet írta...

Igeeeeeeeen!

Icus írta...

Szeretem ezeket a vidám bejelentkezéseidet.

szepyke írta...

:)))))

Kértek egy pohárral????

Khmmm, kettővel? És hozzá, zsíroskenyér, vagy rántott húsos zsemle???
Lányok, melyik legyen?:)

Névtelen írta...

Huhh, itt a munkahelyi tömény szívás közepette én azt a poharat kérném el, egyből vidámabban telne a munkaidő :DDD

Dobogókő gyönyörű, még nem jártam ott, de meghoztad a kedvem :)

Jelenleg ami Neked Dobogókő, az Nekem Bükkszentkereszt: mobilon alig 2-es térerő, harapni lehet a levegőt és csak az erdő "zaja" amit hallasz egész álló nap.

Névtelen írta...

Én a rántott husira szavaznék, de csak mert nem szeretem a hagymát, főleg nyersen^^
Olyan jó olvasni, ahogy így tudsz lelkesedni a dolgokért :)

Szemi írta...

Én a lilahagymás zsíroskenyeret kérem a forralt bor mellé! :))

Hm, tényleg el kéne menni megint Dobogókőre ...

Icus írta...

Zsíros kenyér sok-sok lila hagymával.

Bianka írta...

Atya-gatya, de éhes lettem. Bár nem iszom alkoholt, de most nagyon jól esne, mert idefagytam a munkahelyi székemhez :(

szepyke írta...

GasztroReni, akkor viszont két pohárral küldök, és hozzá két zsírosdeszkát, hogy nehogy megártson az alkohol...:))) Jah, és ha arra jársz (Dobogókő) csak óvatosan a mobillal, mert simán átáll valami külhoni szolgáltatóra...:)))))

Araniel, máris küüüüüüüüüüüüüldöm!:)))

Szemirámisz, bizony el! Ott a világ szívcsakrája! Vagyis ez a világ szívcsakrájának központja.


Icus, máááááris!:))

Bianka, ezt meginnád, mert édes, fűszeres, és a hagymás zsíroskenyérhez itatja magát...:))))

Csibe írta...

Így együtt jöhet minden :) főleg a hangulata :)

Ms. Poppy írta...

Rántott húsos szenya + lila hagyma kombo.:D Ha már lúd...

szepyke írta...

Csibe, igenis, hozom már!:))

Ms.Poppy, és a forralt bor???????????????:D

DebiGabi írta...

Nekem is jöhet mindenből!!!
Nyami:)))))))

Ildy írta...

http://ildygastro.blogspot.com/2010/09/en-is-kaptam.html

Ms. Poppy írta...

Izé, azt hittem, az alap.:D

szepyke írta...

DebiGabi, küüüüüüüldöm! Vigyázz, még forró a hús!:)))

Ildy, megyek hozzád, köszönöm!:))

Ms.Poppy, jah, valóban, az az!:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...