2010. szeptember 17., péntek

"Gasztro" vicc...




Volt egyszer messziföldön egy önálló, magabiztos hercegnő, aki egy szép napon a kastélya melletti zöldellő mezőn, a kristálytiszta tó partján, környezeti kérdésekről elmélkedve egyszer csak meglátott egy békát.
A béka ráugrott a hercegnő térdére, és azt mondta: Ó, csodálatos hölgy, valamikor daliás herceg voltam, amíg el nem átkoztak. Ha megcsókolnál, ismét jóvágású fiatal herceg lehetnék, és akkor drágám, össszeházasodhatnánk, beköltözhetnék a kastélyodba az anyámmal együtt, ahol főzhetnél, moshatnál ránk, nevelhetnéd a gyerekeinket, és emiatt  örökké hálás és boldog lehetnél!

Aznap este, miközben a hercegnő könnyű vacsoraként, enyhén fehérboros hagymamártásban megfuttatott fenséges békacombot szopogatott, magában elmosolyodva így szólt:

Én ezt nagyon másképp gondolom...


15 megjegyzés:

Andici írta...

Ez nagyon jó :)) Tetszik!

Csibe írta...

Ez mekkora :)))

tökmagi írta...

nagyon jó!!!!!Ez már kész Nemere István ötperces krimi.:)))

Vesta írta...

:)) A recept nincs meg?

Bianka írta...

:)))

Padparadsa írta...

Hi-hi!

Gál Edith írta...

Hááát, ezen egy nagyon nagyot kacagtunk itt a lányaimmal! :)

szepyke írta...

Andici, igen, azért is másoltam be. E-mailben kaptam...:))))

Csibe, örülök, ha tetszett!:)))

Tökmagi, igen!:))))

Vesta, ööööö, azt gondolom, a hercegnő kiadta a saját szakácskönyvében...:))

Bianka :) ugye, hogy jó?:)

Padparadsa!:)))))

Gál Edith, én is felröhögtem, amikor elolvastam!:)

Anikó írta...

Édes, cuki.:-))))
Ma már ez történne azt hiszem a való életben.

Névtelen írta...

Egyetértek a hercegnővel!

Cinkepiri írta...

Tudott valamit ez a hercegnő.... És milyen igaza van nekije!!!!

:)

Felhőlány írta...

Micsoda egy számító béka! ;o) Belőle készült a vacsora....? :))

szepyke írta...

Anikó, kb. szerintem is...:))))

Pocak Panna, ugyehogyugye?:)))

Cinkepiri, ugye...:)))

Felhőlány, azt gondolom, hogy Ő volt a vacsora...:))))

Szemi írta...

Hát ez nagyon jó volt! Jót nevettem. :))

szepyke írta...

Szemirámisz, ez volt a cél!:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...