2010. szeptember 20., hétfő

Rólam írták...

Padparadsával az elmúlt x hónapban volt egy-két e-mail váltásunk egy bizonyos "üggyel" kapcsolatban.

Az egyik levélben ajánlotta, hogy elkészíti a horoszkópomat, azaz a "milyen is szepy a csillagok szerint" meghatározást.

Tehát, a csillagok szerint  ILYEN! 

Padparadsa, köszönöm utólag is!

Ha valaki időnként olvassa a blogot, egy-két dolgot tudhat rólam, mert elég sok mindent elmondtam már magamról. Az egyik, ami számomra fontos, hogy skorpió vagyok... Sokak szerint nagyon, nagyon skorpió...



8 megjegyzés:

Bianka írta...

Ismerem a skorpiókat
Nagymamám, nagypapám és apósom is az :)))

családi tűzhely írta...

Az édesanyám és a legjobb barátnőm is skorpió. Nem könnyű emberek, de a leghűségesebbek a világon:)

Ms. Poppy írta...

Én ilyennek képzellek, mint amilyennek Padparadsa is leír. Szerintem itt a blogvilágban is borzasztó meghatározó emberke vagy, kétségkívül megosztó személyiség, de őszinte, nyílt és segítőkész; számomra szimpatikus.
Szóval igaz, hogy a csillagok nem hazudnak?

szepyke írta...

Bianka, jesszus, Te szegény...nem egy könnyű jegy...:))) Én már csak tudom!:))))

Családi tűzhely, igen, ez így van!:)

Ms.Poppy, lehet, hogy a "borzasztó" helyes jelző rám!:DDDDDD
Igen, a csillagok nem hazudnak... ilyen vagyok. Ami a szívemen, az a számon!:))))

Névtelen írta...

A skorpiók. Igen, a horoszkóp szerint szögegyenes ellentéte nekem, mint bikának, viszont a legjobb kiegészítője is! :) Érdekes, mert a körülöttem lévő levegő-jegyek nem bírják, én kifejezetten imádom őket! :) Egyedi a humoruk és a lendületük, örülök hogy olvashatlak, külön löketet ad a napnak! :)

trinity írta...

:)))))
Üdv neked egy skorpiótól, akinek az aszcendense is skorpió:)) Szóval tudom, milyen....
A férjem bika vízöntő aszcendenssel. Szerintem is nagyon jó párost alkotunk, annak ellenére, hogy teljesen mások vagyunk. Vagy épp azért? :D

szepyke írta...

GasztroReni... egyedi a humoruk, és lendületesek.. ez vagyok én.. a humoromat már "megcsillantottam" egy párszor, tehát, ez tény,hogy így van.:))

Trinity, nah, akkor üdv a klubban!:)))) lehet, hogy éppen azért!:)

DebiGabi írta...

Szepy,
Az én férjem is skorpió, skorpió aszcendenssel...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...