2010. szeptember 24., péntek

Már most tessék intézni, hogy időben megérkezzenek!


Aki kicsit is követi a blogot, tudhatja, hogy nem kicsit vagyok karácsony függő... Nem kicsit, hanem nagyon. Nagyon nagyon. A héten lent voltam a pincében, és megsimogattam a dobozba zárt karácsonyfánkat, illetve megemlítettem neki, hogy már csak 91 nap, addig még valahogy bírja ki...
Hogy én hogy fogom addig kibírni, azt nem tudom...



Ez a bejegyzés azért jött létre, hogy szóljak, hogy bár még bőven napsütésben sétálhatunk és egészen kellemes az idő.... de 

már csak 91 nap van karácsonyig...

Ha felkészülten, mindent időben elkészítesz, minden időben elkészül, nem lesz kapkodás az utolsó napokban. Nem lesz nyűg az ünnep, nem lesz megterhelő az előkészület, és nem hullafáradtan rogysz majd a fa mellé szenteste.

Ehhez szeretnék ötletet adni azzal, hogy megmutatom az én tavalyi fámat, illetve a tavalyi fa legszebb díszeit, a horgolt angyalkákat.

Én tavaly egy nagyon kedves hölgytől rendeltem ezeket az angyalkákat. Megint felvettem vele a kapcsolatot és megérdeklődtem, hogy idén is lesznek, sőt már vannak angyalkák. Picivel drágábbak lettek, mint tavaly, de mi nem lett az?? Illetve még mindig jóval olcsóbbak, mint bárhol máshol, bárki mástól venni, rendelni.

Ha valakit érdekel az elérhetősége, írjon nekem e-mailt a szepsegtar.blog@gmail.com címre, válaszban elküldöm az elérhetőségét. 

A tavalyi fa az angyalkákkal. Ugye, hogy csodaszép? 

13 megjegyzés:

Lilla írta...

pont a napokban jutott eszembe h a hardcore karácsony-fanok már ezerrel pörögnek, köztük tuti te is. és tessék, vaklóban... :-)

szepyke írta...

:)
Ne tudd meg, már azzal szórakoztatom a díszcserélgető társaimat, hogy döntsenek, hogy kinek, milyen lesz a fa, mert úgy kell készülnöm... Ugyanis, mi egy páran egymás között csereberéljük a díszeket. Egyszer nálunk piros a fa, egyszer másnál, stb...:))))
Tessék elmenni és venni egy lottót, aztán tessék rám is emlékezni, ha nyersz, mert így legyen ötösöd is!:D

Unknown írta...

Nagyon örülök a bejegyzésednek, mert már én is készülgetek... igaz én még az ajándékok (a konyhából) körül járatom az eszem. Szeretnék én is jól előkészülni, hogy ne kelljen hullára strapálnom magam ;)
Remélem, hogy sok ilyen témájú bejegyzésed lesz, hogy hogyan készüljünk.... :)

szepyke írta...

Juhász Andrea, megnyugtatlak, lesz bőven!:)))))

Bianka írta...

Csodaszép a fa.
Nekem a következőket kell gyártanom vaníliás cuccok, cukros citromhéj, lekvár stb... és még sok minden más.
Imádom a karácsonyt és már volt karácsonyi hangulatom :)))

Padparadsa írta...

Szepyke, Neked meg kéne látogatnod Amsterdamban a karácsony-boltot. Vagy már ismered? Ott egész évben karácsony van. És ott is számolják vissza: már csak 364 nap, már csak 363 nap karácsonyig...
A legforróbb augusztusban is igazi szenteste-hangulat van! Díszek, illatos gyertyák, édességek... :))

judit.6 írta...

Nem csak te készülsz a karácsonyra szepike. A bökögetős csajoknál már ezerrel izzanak a karis ajándékok. :) Mi már nyár óta készülünk a karácsonyra. :) Én már a sütiket is kitaláltam, az ajándékok listája is szinte teljesen kész. :)

GR írta...

De jó, hogy a nyár utáni karácsony-várással nem vagyok egyedül!:-)
A horgolt angyalkák nagyon szépek, nekem is van néhány darab, sőt horgolt csillag is. Egyik barátnőm anyukája készíti őket.

Nelli írta...

Már én is felvettem a Karácsonyi beigli rendeléseket a barátoktól, mert elkezdték kérdezgetni, hogy idén is sütök-e.:-)

Csibe írta...

Ó, Szepyke, asszem ki kell, hogy nyírjalak! Imádom, egyszerűen imádom, és akkor még rá is teszel :))
Nem akarom siettetni az időt, de várom már, nagyon! ...iszonyatosan nagyon :)

Névtelen írta...

Nagyon szép a fa!

Én is karácsony függő vagyok..a nyár után ez a legjobb az évben számomra. De számomra az ételek teszik azzá, ami: a forralt bor az utcákon a virslivel, a párolt lila káposzta fűszeressen, a cékla saláta, a sülttök illata és az édes méz a tetején, a mézeskalács...oooooohhhhh mikor lesz már???

kempfcandi írta...

áááá olyan jó, hogy nem csak én vagyok ennyire fanatikus. Én már emlegetem a karácsonyt, ismerősök meg ki vannak bukva.
Meg h mit szeretek benne, én vagyok csak ilyen fan.....:D
Mi most csináltattunk szekrényt az előszobába, vettem rekeszeket és abba bepakoltam a díszeket. Jaj olyan jó volt átpakolni őket. Olyan sok van. És most új házba lakunk, lesz sok díszíthető csövem, utcára néző ablakom.....

Már kezd összeállni a menü a fejembe és ki mit kap...:D
Tavaly gasztro ajándékokat kaptak. Idén fürdőset:D

szepyke írta...

Bianka, nekem elég beleszagolni a vaníliás cukorba, és már kész is a karácsonyi hangulat!:)))

Padparadsa, még nem voltam, de nagyon jól hangzik!:)))

Judit.6, nálam is már elkészült egy csomó gasztroajándék...:))) Szerintem december 26. óta készük az ideire!:)))

GR, akkor neked szerencséd van, hogy "házon belül" megoldódik a dolog!:)

Nelli, és mikor kezded el sütni? Lefagyasztod?

Csibe, és a havat?:DDD

Pocak Panna, jessssszusom, de jó az új képed! Mikor lesz már? Nekem van lefagyasztva mézeskalács tésztám... nálam bármikor lehet..:)))))

Szandra, ez jó ez a fürdős ajándék. Én tavaly odáig fokoztam a menüt, hogy még álmodtam is vele, aztán elmeséltem az uramnak, az meg totál hülyének nézett....:))))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...